2010. március 22., hétfő

16.Fejezet.

Reggel arra keltem hogy nem érzem Nick testét alattam és ez 1kicsit hiányzott.Majd megfordultam és láttam hogy ő még alszik oda bújtam hozzá és úgy aludtam tovább.Majd arra keltem hogy valami mocorog.Kinyitottam a szemem és Nick is épp akkor nyitotta ki a szemét és elkezdett mosolyogni.
-Mi az?-én.
-Nem azt mondtad az este hogy nem kell mindig mellettem aludnod?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-De azt.Sajnálom túl jó kispárna vagy hogy ne melletted feküdjek.-én és utána bele túrtam a fejem a mellkasába.
-Macskát játszol?-Nick nevetve.
-Miau.-én erre felnevetett.
-Ffffff-én fújtam 1et mint a macskák erre megint felnevetett.Majd a kezét ismét a derekamra tette amiről felhúzódott a póló.Már megint kirázott a hideg.
-Elmehetnél kispárnának.-én miközben ránéztem és mosolyogtam.
-De nem is vagyok kövér.-Nick durcásan.
-Nem.De kényelmesek az izmaid.-én mosolyogva erre ő is elkezdett mosolyogni.
-Mondták már?-én.
-Idáig még nem.-Nick.
-Akkor enyém ez a megtiszteltetés hogy a mellkasodon aludhatok és közölhetem veled hogy kényelmes vagy?-én mosolyogva.
-Igen.-Nick.
-Király.-én majd ismét belefúrtam a fejem a mellkasába.
-Kis macskám ez jó dolog?-Nick kicsit nevetve.
-Aha.Miau.-én erre megint felnevetett.
-Mi ilyen vicces azon hogy Miau?-én miközben ránéztem.
-Az hogy aranyosan mondod.-Nick mosolyogva.
-Miau.-én mosolyogva és ő megint felnevetett.
-Már tudom hogy kell téged megnevettetni.-én mosolyogva.
-Nem akarsz fel kelni?-Nick.
-Nem.-én és rátettem a kezem a hasára majd elkezdtem szórakozni rajta.
-Legalább már nem játszol macskát.-Nick erre én végig húztam a körmöm a hasán.
-Hé kis cica húzd vissza a körmeid.-Nick és rátette a kezét az enyémre és elkezdett szórakozni azzal.
-El vagy?-én.
-Aha.-Nick.
-Látom.Na én megyek fürdeni aztán mehetsz te is.-én és kimásztam az ágyból kiválasztottam 1ruhát és go be.Bezártam az ajtót aztán lezuhanyoztam és felöltöztem.Helyre hoztam a fejem majd kimentem.Nick már az ágyon ült a ruháival a kezében és megrohamozta a fürdőt.Olyan 10perc múlva ki is jött.Én addig megágyaztam meg minden épp amikor Nick kilépett a fürdőből kopogtak.
-Szabad.-egyszerre ezen csak mosolyogtunk.
-Sziasztok.-Denis mosolyogva.
-Szia.-mi mosolyogva.
-Sell nem akarsz ide költözni?-Denis mosolyogva.
-Szívesen de miért?-én.
-Mert amióta itt vagy nem esek el amikor belépek a szobába.-Denis.
-Köszi anya.-Nick.
-De igazam van.-Denis.
-Majd Nick is megtanul rendet tartani a szobájában.-én.
-Akkor amíg itt vagy próbáld rá venni a rendrakásra.-Denis.
-Okés.Na akkor ma kezdjük a tanítást.-én mosolyogva.
-Hurrá...-Nick az orra alatt de hallottuk.
-Hallottuk.-mi egyszerre.Majd Denis kiment a szobából.
-Te most komoly órákat fogsz tartani hogy kell rendet rakni?-Nick.
-Nem.De azért próbálj rendet tartani majd az után miután én otthon fogok aludni és nem itt.-én.
-Azt majd nehéz lesz megszokni hogy senki sem fekszik a mellkasomon.-Nick.
-Nyugi nekem is hogy nincs kispárnám.-én.
-Na mind1 addig még van időnk.-Nick.
-Ja....Még 6nap.-én.
-Jaja.....Az is valami.-Nick.
-Ja...És mit csináljunk?Alig mozdultunk ki ez alatt a 8nap alatt.-én.
-Nem megyünk el sétálni?-Nick.
-De.-én és elraktam a telóm és a pénztárcám hátha kajásak leszünk vagy valami. És lementünk a többiék épp reggeliztek.
-Sziasztok.-mi.
-Sziasztok.-ők.
-Hova hova?-Id.Kevin.
-El megyünk sétálni.-én.
-Rendben és mikorra jöttök?-Id.Kevin.
-Még nem tudjuk.-Nick.
-Telefon van nálatok?-Denis.
-Igen.Mind2nél.-én.
-Akkor jó. Hívjatok ha valami baj van.-Denis.
-De ha lehet ne legyen.-Id.Kevin és közben Nickre nézett.
-Vigyázok rá.-Nick és megölelt.
-Okés de megfojtani nem kell.-én röhögve mert elég erősen fogott majd elengedett.
-Akkor sziasztok!-mi.
-Sziasztok.-ők.Kimentünk és fúl kussban sétáltunk a park felé.Az út felénél 1velünk 1idős pláza cica szaladt oda és lesmárolta Nick-et ő meg eltolta én meg tátott szájjal néztem hogy mit meg mert tenni ez a kurva.
-Te mégis mit képzelsz?-Nick felháborodva.
-Kíváncsi voltam hogy csókolsz és mit ne mondjak elég jól.Nincs kedved később talizni?-nyávogta a csaj.
-Nincs.-Nick.
-Oh.....ő itt a barátnőd?-a ribi miközben lenézett.
-Nem.De 1nagyon jó barátja vagyok.-én.
-Aha.-a ribi.
-Akarsz még valamit?-én.
-Nem.-a ribi és eltipegett.
-Hogy egyesek mit meg nem engednek maguknak.-én.
-Ja....-Nick.
-Legalább jól csókol?-én.
-Nem.Sztem életében most csókolózott először.-Nick.
-Na akkor képzelem milyen lehetett.-én.
-Elég szar.-Nick.
-Nem eszünk meg 1fagyit?-én.
-De.-Nick.Elmentünk a fagyizóhoz és megettünk 2gómbócot majd elindultunk a part felé. Erre valaki utánunk kiabál.
-Sell,Sell várj!-valaki.Megfordultam és Dav volt az.Nick nagyon ideges lett.
-Nick nyugi.-én és megsimogattam a kezét.
-Ez meg mit akar?-Nick még mindig idegesen.
-Nem toom.-én erre oda ért Dav.
-Szia.-Dav.
-Szia.-én.
-Vagyis sziasztok.-Dav.
-Cső.-Nick idegesen.
-Én élőben is bocsánatot akartam kérni.Én nagyon sajnálom amit tettem.Kérlek bocsáss meg.-Dav.
-Nem fog megbocsátani te állat.-Nick idegesen és meglökte Dav-et.
-Te ne dumálj bele.-Dav és meglökte Nicket.
-Elég!-én idegesen.
-Nem bocsátok meg de hagyjátok békén egymást és engem is.-én és elindultam a partra.Már csak 2méter volt és oda értem.Erre valaki hátulról megölelt.Megfordultam és Nick volt az.
-Nem haragszol rám?-Nick és cukin nézett.
-Nem.Én sem bírom de ne bántsd.-én.
-Akkor jó.-Nick mosolyogva.Majd sétáltunk tovább majd Nick magához húzott és megölelt de közben megálltunk. Én bele túrtam a fejem a nyakába és úgy álltunk 1darabig majd elengedett és mentünk tovább.
-Nem vagy éhes? Mert én eléggé.-Nick.
-De.Bemegyünk valami gyorskajáldába?-én.
-Aha.A közelben van 1McDonald's.-Nick.
Elmentünk a Mekibe és vettünk kaját.Ott megettük közben 1csaj oda jött hozzánk.
-Bocsi.Nick kaphatok 1autógrammot.Tudom hogy már nem játszotok de azért kaphatok?-a csaj.
-Persze.-Nick és aláírta a füzetét.
-Köszönöm.-a csaj mosolyogva.
-Szívesen.-Nick mosolyogva majd lelépett a csaj.
-Ez kedves volt.-én mosolyogva.
-Köszi.-Nick mosolyogva.Felálltunk az asztaltól majd go haza vagyis nem haza hanem a partra.Amikor oda értünk én megláttam Miley-t és Liam-et.
-Nick ott van Miley és Liam.-én és feléjük mutattam.
-Aha.Oda megyünk?-Nick.
-Aha.-én mosolyogva.Oda mentünk hozzájuk.Ők háttal ültek nekünk a homokba.Én befogtam Liam szemét Nick meg Miley szemét.
-Na kik vagyunk?-mi egyszerre.
-Sell! Nick.-Miley és megfordult majd megölelt minket.
-Szia én Sell vagyok.-én mosolyogva Liam felé.
-Én meg Liam.-Liam mosolyogva.
-Hogy hogy itt?-Miley.
-Hát....kiakartunk mozdulni unalmas volt otthon punnyadni.-én.
-Aha.-Miley.
-Miley már sokat mesélt rólad.-Liam mosolyogva.
-Télleg?-én mosolyogva.
-Aha. Mindent elmondott a megismerkedésetektől idáig.-Liam.
-Mindent?-én miközben Miley-ra néztem aki vette a lapot hogy a Dav-es ügy miatt nézek rá.
-Igen mindent de nyugi.-Miley.
-Ok.-én.
-Sztem ideje haza menni.-Nick.
-Ok.-én.
-Akkor sziasztok.-mi.
-Sziasztok.-ők.
Haza mentünk és Demis meg Id.Kevin rögtön letámadott minket.
-Hol voltatok?-Denis.
-A parton és a Mekiben.-én.
-ÉS nem volt semmi baj?-Id.Kevin.
-Találkoztunk Dav-el.-Nick.
-És mi történt?-Id.Kevin.
-Bántott?-Denis.
-Nem bántott.CSak élőben is bocsánatot akart kérni és kért hogy bocsássak meg neki.-én.
-És ugye nem bocsátasz meg neki?-Denis.
-Dehogy is.-én.
-Találkoztunk Liam-el és Miley-val is.-Nick.
-Az jó.-Denis.
-Akkor mi felmentünk.-Nick.
-Rendben.-Id.Kevin és Denis.
Felmentünk és én leültem az ágyra majd hátradőltem Nick meg leülte mellém majd fölém hajolt.
-Mizus?-én.
-Semmi.-Nick mosolyogva.
-Min mosolyogsz ennyire?-én.
-Tudod milyen szép vagy?-Nick mosolyogva.
-Én szép?Ha én szép vagyok akkor Miley kimondhatatlan.-én.
-A nyomodba se érhet.-Nick.
-Aha...persze.-én.
-Télleg.Sokkal szebb vagy mint Miley.Inkább te vagy kimondhatatlanul szép.-Nick mosolyogva.
-Persze....egyből.-én.
-Miért nem hiszel nekem?-Nick.
-Mert nem igaz amit mondasz.-én.
-De az.-Nick.
-Nem.És téma lezárva.Beszéljünk másról.Holvan Joe?-én.
-Gondlom a szobájába.De miért érdekel az téged?-Nick és gyanakodva nézett rám.
-Nem tudtad?Összejöttünk Joe-val.-én komoly fejjel.
-Mi?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Csak hülyülök te bolond.-én mosolyogva.
-Reméltem is.-Nick.
-Miért?Talán féltékeny lennél?-én felhúzott szemöldökkel.
-Én? Féltékeny?.....Chhh....-Nick.És közben úgy csinált mintha nem érdekelné.
-Okés.Akkor megyek Joe-hoz hogy nem akar-e járni velem.-én miközben eltoltam és felálltam és mentem volna az ajtóhoz de Nick visszarántott az ágyra.
-Nem mész te sehova.-Nick mosolyogva miközben fölém hajolt.
-Miért is?-én.
-3ok miatt.-Nick.
-Aha.1.ok?-én.
-Nem tudsz kimászni a karjai közül.-Nick mosolyogva.
-Ez tény.2.?-én.
-Nem engedlek.-Nick mosolyogva.
-Oké.És az utolsó?-én.
-Mert féltékeny lennék.-Nick.
-Tudtam én.-én mosolyogva.
-Jólvanna.-Nick.
-Joe jólnézki és jó fej és humora is van.De nem járnék vele.-én.
-Miért is?-Nick mosolyogva.
-Mert a bátyád.És tudtommal ti nem jártok a tesótok ex-eivel.Vagy rosszul tudom?-én.
-Jól tudod.-Nick.
-Akkor ezt megbeszéltük.De elengednél?-én.
-Attól függ.-Nick.
-Mitől?-én.
-Hogy hova akarsz menni.-Nick.
-Wc-re.-én ugyanis télleg Wc-znem kellett.
-Ja jó.Oda mehetsz.-Nick és elengedett én meg mentem is a Wc-re.Végeztem és mentem is ki de senki nem volt sehol.Hurrá.......Erre valaki elkapott és felemelt.És ki volt az az őrült? Naná hogy Nick.
-Nick tegyél le.-én.
-Miért?-Nick.
-Mert csak.Léci tegyél le.-én.Erre ő letett.
-Köszi.-én.
-Szívesen.-Nick.
Erre elkezdett csörögni a telóm.És anyu hívott.
-Szia anya.
-Szia kicsim.Hogy vagy?
-Jól.És ti?
-Jól.
-Aha.És milyen Hawaii?
-Nagyon szép és jó hely.
-Az jó.
-És a Jonas család hogy van?Nem készítetted ki őket?
-Ááááá Nick te hülye vagy.(röhögve ugyanis Nick megcsikizett.xD)
-Kicsim minden oké?(anya aggódva.)
-Persze.Csak Nick megcsikizett.
-Akkor jó.Na szóval hogy van a Jonas család?
-Jól vannak.És nem készítettem ki őket.
-Akkor jó.Na leteszem szia.
-Szia.
-Puszilom az egész családot.
-Átadom.SZia.
Leraktam a telót és Nick csak nézett rám.
-Anya ezt küldi.-én és 1puszit nyomtam az arcára.
-Köszi.-Nick mosolyogva.
-Most képzeld azt hogy anya adta és nem én.-én.
-Sajna nem megy.-Nick mosolyogva.
-Na mind1.-én és mentem az ajtóhoz de valaki elállta az utam.
-Hova hova?-Nick.
-Le.-én.
-Bővebben?-Nick.
-Le.Mondani a többieknek hogy anya puszilja őket.-én.
-Csak mondani?-Nick.
-Aha.-én.
-Akkor én miért kaptam meg?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Mert csak.Na menjünk.-én.És lementünk a többiekhez.
-Sziasztok.-mi.
-Sziasztok.-ők.Az egész család ott volt.
-Anyu puszil titeket.-én.Erre Franki jött oda.
-Sell kaphatok 1puszit?-Franki.
-Persze.-én és adtam az arcára 1puszit.Ő meg boldogan pattogott el.Erre Nick megint villámokat szórt a szeméből.
-Joe ide dobnád azt a párnát?-én.
-Persze.-Joe és oda dobta én meg Nicknek a képébe vágtam.
-Hé!!-Nick.
-Nem öldöksz.Világos?-én.
-Aha.-Nick.
-Na azért.-én és vissza dobtam a párnát Joenak.
-Nem vagytok éhesek?-Denis.
-Én igen.-én.
-De most ettünk nem rég.-Nick.
-Ez van.Miért te nem vagy éhes?-én.
-De.-Nick.
-Akkor meg? Inzulint vettél már be?-én aggódva.
-Ja télleg még nem.-Nick és felszaladt.Erre Denis oda jött hozzám és megölelt.
-Köszönöm hogy vagy nekünk.-Denis mosolyogva.
-Szívesen.De nem én szültem magam.-én mosolyogva.
-Nem.De örülök hogy ismerünk titeket.-Denis mosolyogva.
-Én is.-én mosolyogva.
-Selena ugye tudod hogy ránk mindenben számíthatsz?-Id.Kevin.
-Igen tudom.És nagyon köszönöm.-én mosolyogva.Denis elengedett és Joe jött oda.
-Szinte már a húgom vagy.-Joe mosolyogva majd megölelt.
-Ti meg az én bátyáim.-én mosolyogva.
-Hé mi ez az ölelkezés?-Nick aki azt látta hogy Joeval öleljük egymást és közben hülye fejet vágott.
-Semmi.Tilos megölelni Joe-t?-én.
-Nem.-Nick.
-Akkor kajálunk?-én.
-Aha.-Nick.
Bementünk a konyhába és kiraktuk a kaját majd elkezdtünk enni fúl kussban.
-Összejöttetek?-Nick halkan.
-Nem.Csak megölelt és közölte hogy én már szinte a huga vagyok.-én.
-Ja az más.-Nick mosolyogva.
-Mondtam hogy nem jönnék össze Joeval.-én.
-Jó....tudom...-Nick.Bekajáltunk majd mentünk föl a szobába.
-Te mész először fürdeni.-én.
-Oks.-Nick és elvette a rövidnadrágját majd ment be a fürdőbe.Gyorsan végzett és én is mentem de én hajat is mostam szóval eltartott 1darabig  míg végeztem.Ugyanis hajat kellett szárítanom. Amikor végeztem kimentem és Nick már húzta a lóbőrt.Óvatosan befeküdtem mellé szorosan. 1puszit nyomtam az arcára majd rátettem a fejem a mellkasára és megpróbáltam aludni.És sikerült is.

4 megjegyzés:

  1. -Nick egyél le.-én.
    ez nagyon tettszett :D:D:D:D:D
    amúg meg nagyon jó lett ilyen részeket kérek folytatásba is

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most találtam rá a töridre és húúú. Nagyon tetszett!! Várom a folytatást. Csak szerintem sokszor van benne a go, és hogy fúl kussban. De am. coool

    VálaszTörlés
  3. Köszi.:D Majd megpróbálom hanyagolni de nem ígérem hogy sikerül.

    VálaszTörlés