2010. május 9., vasárnap

18.Fejezet.

Először is köszönöm a sok kommentet.Nagyon jól esik hogy olvassák a blogomat. Majd igyekszem most már gyakrabban írni. De nem tudom hogy sikerül.És azt nagyon megköszönném ha mindenki írna legalább 1kis komit aki olvassa a történetem. Akinek van saját története biztos tudja hogy mekkora örömöt okozhat még 1pár szavas komment is.Szóval léci dobjatok meg 1el. Előre is köszi és jó olvasást.Am a többi törimnél is van rész. Puszi Nickii.
Reggel amikor felkeltem vagyis inkább elkezdtem ébredezni.Nem éreztem Nick testét alattam. Ki nyitottam a szemem és körülnéztem a szobába de sehol nem volt. A fürdőnek az ajtaja nyitva volt szóval ott nem lehet. Erre nyitódott az ajtó és Nick jött be rajta 1tálcával a kezében.
-Jó reggelt.-Nick mosolyogva.
-Neked is.-én mosolyogva majd nyújtóztam egyet. oda jött az ágyhoz és lerakta a tálcát amin 2pohát narancslé volt és 2tányér rántotta.
-Nyami....Ágyba reggeli.-én mosolyogva.
-Az.-Nick mosolyogva.Elkezdtünk enni csendben és megettünk mindent meg meg ittuk az innivalót majd ő elrakta a tálcát.
-Finom volt.-én mosolyogva.
-Köszi.-Nick mosolyogva erre én ledöbbentem.
-Öm.....te csináltad?-én kikerekedett szemekkel.
-Igen.-Nick büszkén.
-Ügyes vagy.De ezt nem gondoltam volna rólad.-én.
-Miért?-Nick.
-Hát.....hogy is mondjam......nem tűnsz egy konyhatündérnek.-én.
-Az nem is baj.-Nick 1sunyi vigyor kíséretében.
-Azt hittem hogy mindent tudok rólad de ezek szerint tévedtem. És kellemesen csalódtam benned.-én mosolyogva.
-Szerintem te is tudsz még újdonsággal szolgálni nekem.-Nick.
-Lehet.-én.
-És.....hogy aludtál?-Nick.
-Jól.És te?-én mosolyogva.
-Jól.-Nick mosolyogva miközben elpakolta a tálcát.Ő az ágy szélén ült én meg mit csinálok?Na mit? Megfogtam a kezét és berántottam ő meg elfeküdt.Nekem épp ez volt a célom és mellé feküdtem szorosan majd a fejemet a mellkasára tettem.Ő csak halkan kuncogott. Elkezdtem csikizni a hasát.
-Ez mániád?-Nick kuncogva.
-Aha. Tökjó buli.-én mosolyogva.
-Képzelem.-Nick.
-Nem mondom hogy próbáld ki mert nekem nem lehet.-én.
-Lehetne de nem csinálom.-Nick.
-Köszi. Na én megyek fürdeni.-én miközben felültem az ágyban és megpróbáltam kimenni erre mit csinál? Ugyan azt amit én. Berántott az ágyba persze óvatosa. Majd fölém hajolt és mosolygott azzal a kisfiús mosolyával.
-Hova sietsz?-Nick.
-Csak mennék fürdeni.-én.
-Nem lehetne később?-Nick.
-Miért? Talán hiányoznék?-én felhúzott szemöldökkel.
-Dehogy is.....Chh....-Nick.
-Akkor engedj el és megyek fürdeni.-én.
-De....-Nick de közbevágtam.
-Te mondtad hogy nem hiányoznék. Akkor miért nem engedsz el?-én.
-Jó...jó....hiányoznál.De ezt szerintem tudod jól.-Nick.
-Igen tudom.De jólesett a te szádból hallani.-én mosolyogva.
-Hogy te milyen vagy.-Nick.
-Kedves,aranyos.Humoros,Jó fej, Nevetséges,Szeretni való...-én de Nick közbe vágott.
-Van több is?-Nick.
-Lenne.Soroljam?-én.
-Nem köszi. Most olyan vagy mint Joe.-Nick.
-Oh.....hupsz.-én.
-Aranyos vagy.-Nick mosolyogva.
-Mikor ne.....Mármint köszi.-én zavartan.
-Ez szerintem fertőző.-Nick nevetve.
-Mi csoda?-én.
-Jajj te kis butus.-Nick mosolyogva.
-Nem is vagyok az...-én durcásan miközben eltoltam magamtól és felvettem azt a ruhát ami épp a kezembe került majd mentem is be a fürdőbe, és bezárkóztam. Megfürödtem majd helyrehoztam a fejem és felvettem a ruhát de közben befújtam magam a vattacukros parfümömmel.De azt vettem észre hogy mintha kicsit nagy lenne. Belenéztem a tükörbe és Nick egyik pólója volt rajtam.A nadrág szerencsére saját volt. Megfogtam a pizsim és mentem ki.
-Selly én....-Nick majd meglátta a pólóját rajtam.És elkezdett mosolyogni.
-Ez véletlenül volt. Mindjárt visszakapod.-én mentegetőzve miközben mentem a bőröndömhöz.
-Elhiszem..........Amúgy jól áll a pólóm.-Nick mosolyogva.
-Köszi.De szerintem kicsit nagy......de azért nem rossz.-én miközben kotorásztam a bőröndben. majd 1 szürke színű pólót választottam amin mindenféle felirat volt.Aztán kerestem 1melltartót is és azzal együtt bementem a fürdőbe. Átvettem majd kimentem és eszembe jutott valami.
-Basszus....-én.
-Mi az? Semmi bajod? Fáj valamid?-Nick aggódva miközben oda jött hozzám.
-Semmi bajom.De valami gáz van.-én.
-És mi?-Nick erre az orrához nyomtam a pólóját.
-Befújtam magam parfümmel amikor még rajtam volt a pólód. Bocsi......Akkor még nem tudtam hogy a tiéd és nem a sajátom.-én.
-Semmi baj. De legalább valami finom illata lesz a pólómnak.-Nick mosolyogva.
-De ez csaj illat.-én.
-Nem baj.-Nick és elrakta a pólót.Majd elővette a saját ruháit és bement a fürdőbe vele. Amíg fürdött rendbe raktam a szobát meg minden.Épp a ruháimat szedtem össze...(épp lehajoltam 1pólóért.Szóval be voltam hajolva.)....Amikor valaki rácsapott a seggemre.Én kicsit felsikítottam majd kiegyenesedtem és megfordultam. Nick kajául vigyorgott.
-Ne csapkodd a seggem.-én.
-Miért? Jó segged van.-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Az lehet.De az nem jogosít fel arra hogy rácsapj.-én.
-Jó bocsi.......De nem tudtam megállni.-Nick miközben úgy nézett rám a mint 1kis gyerek aki rosszat csinált.Erre én közelebb mentem hozzá miközben komoly fejet vágtam.Ő még mindig úgy nézett.
-Jajj te....Hogy tudnék én rád haragudni?-én mosolyogva miközben megöleltem és ő is vissza ölelt.
-De ha lehet többet ne csapj rá a seggemre. Okés?-én de még nem engedtem el.
-Rendben.-Nick.Még 1ideig öleltük egymást majd én elengedtem de Nick még fogott.
-Öm.....Nick.....elengednél?-én.
-Ha???-Nick de nem engedett el.
-Elengednél?-én.
-Öm....persze...-Nick és elengedett. Amikor az arcára néztem azt láttam hogy elvan pirulva.
-Jól áll a piros.-én mosolyogva majd rákacsintottam és mentem az ajtóhoz.
-Hogy?-Nick miközben furi fejet vágott.
-Nézz tükörbe.-én és mentem is le a lépcsőn. De csak a feléig jutottam mivel valaki felkapott és vissza vitt a szobába.Majd lerakott az ágyra.
-Miért nem mehetek oda ahova akarok?-én.
-Mert nem mehetsz le.-Nick.
-Miért is?-én.
-Mert..........Fel  van mosva és csak összejárkálnád.-Nick.
-Ööööö.....oké.....-én és beljebb másztam az ágyba és elfeküdtem.Majd 1fej jelent meg felettem ami még mindig piros volt 1kicsit.
-Bele néztél a tükörbe?-én mosolyogva.
-Igen.Egyébként ez a meleg miatt van.-Nick.
-Okés.-én erre 1bazi nagy csattanást hallottam.
-Ez mi volt?-én miközben felugrottam aminek az lett az eredménye hogy lefejeltem Nicket és vissza estem.És elkezdtünk nevetni.
-Nick sajnálom. Nem akartam.-én és felültem úgy hogy ne fejeljem meg még 1x.
-Semmi baj.-Nick miközben a fejét fogta.
-Nagyon fáj?-én.
-Hát 1kicsit.-Nick.
-Uhh. Had nézzem.-én erre ő elvette a kezét. Semmi púp vagy pirosság nem volt ott.De azért nyomtam 1puszit a fejére.
-Most jobb?-én.
-Igen.-Nick mosolyogva.
-Akkor jó.........De mi volt az a csattanás?-én.
-Nem tudom. Biztos Joe ügyetlenkedik.-Nick.
-Aha....És mikor szárad fel lenn a víz?-én.
-Majd szólok.-Nick.
-Okés......-én.
-És addig mi a fenét csináljunk?-én.
-Mit szólnál ha mondjuk nem is tudom...... Énekelnénk és gitároznánk?-Nick.
-Oks.Akkor adsz 1gitárt?-én.
-Persze.-Nick és elment a gitárokért majd az 1iket a kezembe adta.
-Mit játszunk?-én.
-Mondjuk........ Turn Right.-Nick.
-Nekem jó.-én és eljátszottuk majd még 1csomó számot. Így telt el kb. 2óra.
-Nick szerintem már megszáradt a padló.-én miközben elraktam a gitárt.
-Valószínű.-Nick.
-Te is jössz?-én.
-Aha.-Nick és mentünk is le.Bementünk a nappaliba mivel ott volt mindenki.De amior beértünk mindenki abba hagyta a beszélgetést.
-Sziasztok.-mi.
-Sziasztok.-ők.
-Rosszkor jöttünk?-én
-Nem dehogy.-Denis mosolyogva.
-Okés.-mi és leültünk a kanapéra.Megnéztünk 1filmet aminek az volt a címe hogy a Villámtolvaj,aztán ebédeltünk. Ebéd után segítettem elpakolni Denisnek majd felmentem a szobába vagyis csak próbáltam ugyanis Nick jött velem szembe.
-Gyere megyünk vásárolni.-Nick.
-De nekem van elég ruhám.-én.
-Nem baj.-Nick és húzott maga után. Bementünk az árkádba és ő ott a kezembe nyomott pár ruhát és azzal beküldött a fülkébe és divatbemutatót tartottam neki.Majd kiválasztottunk 1citromsárga ujjatlan pólót, (mármint egyáltalán nem volt ujja a pólón még pántja sem.) egy fekete térdigérő gatyát és egy sárga tornacsukát. És mentünk is a pénztárhoz.
-Nick nálam nincs pénz.-én.
-Nem baj.Úgyis én fizetek.-Nick halál nyugodtan.
-Majd otthon vissza adom.-én mikor már kimentünk a boltból.
-Nem kell.Ajándék.-Nick.
-De.....-én.
-Semmi de.-Nick. Haza mentünk és akkor már este volt. Vacsoráztunk de Nick nem engedte hogy megmutassam a ruhám a többieknek.Nem toom miért. Na mind1. Aztán felmentünk.Elmentünk egyenként fürdeni majd mentünk aludni.Természetesen a mellkasán aludtam.:P

6 megjegyzés:

  1. ohh vajon mért nem engedte Nick
    és én is kérek ágyba reggelit

    VálaszTörlés
  2. Majd a köviből kiderül.:P
    Majd valamikor elintézzük.De nem tőle kapsz az is biztos.

    VálaszTörlés
  3. Én tudom milyen ha kapok egy komit. Akkor hiperszupertripladupla boldog vagyok :)
    Tehát itt az én kis komim:
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Imádom ^^ Nick tutkó bele van esve!!!!!!! Ágyba reggeli mmm Nick hogy-hogy nem engedte? Mondom bele van esve bele van esve bele van esve tralala
    És legfőképp BIKICSUNÁJ!
    xD

    VálaszTörlés
  4. Óóóó...eszméletlen jó lett, és hogy miért nem engedte h megmutasa szintem valami öszejövetel lesz a családdal de mind 1 majd kiderül!
    És igen énb is tudom h milyen jó ha van egy komment és ha szánnak rád 5 másodpercet h gépeljenek 3 szót mint p:Irtó jó lett!
    óóó...Vikicsunál, az a best kiraktam scengőhangnakxDPuszi és még 1× nagyon jó lett Puszi

    VálaszTörlés
  5. Köszi csajok.:D Ha nem lenne belesve szerinted ilyen lenne Sellel? De most komolyan. Majd kiderül hogy miért nem engedte.:P
    Vikicsunáj....Csunáj...xD xD Az nagy volt...xD
    Köszi még egyszer.Puszi.

    VálaszTörlés