2010. június 27., vasárnap

Kreatív Blogger Díj.

Sziasztok!
Ezen a blogon is megkaptam a Kreatív Blogger Díjat,és ezt nem másnak köszönhetem mint az egyetlen és pótolhatatlan Szabinának. MÉg 1x nagyon köszönöm,hogy itt is megkaptam ezt a Díjjat.=DD










 
Nos...... 7dolog amit jó tudni rólam.
1.Jonas Brothers fan vagyok.(bár ez mostanában nem láccik annyira.=/ )
2. Kegyetlenül hülye vagyok,vicces,kétballábas és kétbalkezes.=DD
3.Imádok kiülni a barátnőimmel a parkba és a deszkásokat bámulni. (illetve csorgatni a nyálunkat.xDD)
4. Imádok zené thallgatni,énekelni és persze zenélni.
5. Verseket is szoktam 1csomót írni illetve néha dalszövegeket.
6. A barátaim a mindenem.Nélkülük nem is tudom mi lenne velem.
7. Utálom Miley Cyrust!Mármint az zenéjét szeretem csak maghát a csajt!

Sorry.....de már nem tudom több blognak küldeni mivel a másik Blogomnál elküldtem azoknak akik még nem kaptak.......így Sorry de itt senki nem kapja meg! Am küldeném Becks-nek és Rebeca-nak de ők nem írtak még semmit a blogukba így sajna nekik nem tudom. Még 1x bocsi.
És még vagy százszor köszönöm.=DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése