2010. szeptember 26., vasárnap

26.Fejezet.

Nickel már majdnem 3éve együtt vagyunk…Ez idő alatt elég sok dolog történt a családban.Kezdjük az én hülye barátosnámmel……Joe elvette feleségül és Mells épp terhes.Nemsokára megszületik a baba.Elvileg 2hét.Már olyan nagy a pocakja…..én őszintén szólva irigylem 1kicsit…..mármint azért mert már feleség és 1édes kis gyereke fog születni rövid időn belül.Na de jöjjön Kev és Dani…..nem még nem.Majd el is felejtettem….Joeék megszegték a fogadalmat….Denis és Id.Kevin csak 1kicsit akadtak ki,szóval nem volt akkora gáz.NA de jöjjön a másik szerelmespárunk.:D
Dani és Kev….nos….lett 1győnyőrű szép kislányuk…..Rachel Diana Jonas(Récsöl Dájána Dzsonász) aki 2éves.Barna hullámos haja van,és ugyan olyan szép szeme mint Kevnek.Ezzel fog hódítani az biztos.:D
Frankie becsajozott.:D Egy Mary nevű lánnyal jár.Neki szőke egyenes haja van ami ilyen fufrus.(mint Megan Martin-nak a Camp Rock2ben)Nagyon rendes kiscsaj.Dumáltam már vele eleget.:DD
Denis és Id.Kevin nagyon jól megvannak mint eddig.Örülnek ,hogy végre lett 1unokájuk és van még1készülőben.:DD Nagyon imádom őket.
Anyuék is tök jól megvannak.:DD Néha-néha vannak veszekedések de az minden kapcsolatban van.
Kevin és Danösszeköltöztek 1szép nagy házba.Ott szoktunk kertipartykat rendezni.:DD
Joe és Mells is együtt élnek.Nekik is 1szép nap házuk van,ami elég hangulatosra sikeredett.:D Kicsit furcsa de egyeben szép is.
Nos….márcsak mi maradtunk Nickel.Akár hiszitek akárnem….nem szegtük meg a fogadolmat….és ez még nekem is hihetetlen.Sokszor volt az,hogy majdnem megtettük,de aztán valamelyikünk kapcsolt még időben.Mindenki örül annak,hogy még együtt vagyunk.:DD Na de….ez alatt az év alatt elég sok minden történt velünk……Egyszer annyira megharagudtam rá,hogy 1hétig nem szólunk a másikhoz. Ennek az volt az oka ,hogy az egyik buliba eléggé simulósan táncolt egy csajjal és ezért én is másik sráccal.Így mind a ketten haragudtunk a másikra,de megbeszéltük a dolgot és minden rendbe jött.Nicknek lett 1új zenekara a Nick Jonas and the Administration,de az már fel is oszlott….így 1lezem stúdióban kezdett el dolgozni.Én pedig befejeztem a sulit és lett 1jólmenő állásom ,mint Stylist. Nagyon szeretem ezt a munkát.:DD Jut is eszembe Nicknek már nem szokása bemászni az erkélyemen csak nagyon ritkán,mivel a szüleink megengedik h együtt aludjunk.
Most épp jövök haza a melóból és Nickel talizok és lemegyünk a partra.Hisz már péntek van.A kocsim teteje levan hajtva és a szélben csak lebeg a hajam.Ja hupsz…említettem már?Megszereztem a jogsim.Épp ideje volt már…….És van egy tök ari kis Wolsvagen Beetle-m.(lenn lesz kép.) Mikor leértem a partra Nick is épp akkor érkezett meg.Vissza raktam a kocsi
tetejét,bezártam az ajtót majd bekapcsoltam a riasztót.Ez idő alatt Nick neki volt támaszkodva a kocsiának.Még mindig ugyan olyan szívdöglesztő pasi.Csak kicsit rövidebb lett a haja.De a gyerek arc még mindig ott van.:D De ő így édes…..Oda mentem hozzá és megcsókoltam…..ő magához húzott és úgy csókoltuk a másikat…majd mikor csókunk véget ért megfogta a kezem és úgy mentünk le a vízhez. Leültünk a homokba majd elkezdtünk beszélgetni.
-Milyen napod volt?-Nick.
-Elég jó.És neked?-én mosolyogva.
-Nekem is.-Szerelmem mosolyogva.
-Terveztél valamit holnapra?-én felhúzott szemöldökkel…ugyanis holnap lesz az évfordulónk.Holnap leszünk 3éve együtt.:DD
-Nem.Szerintem egész nap dögleni fogok otthon.-Nick kicsit mosolyogva.Nane….elfelejtette?:O Az nem lehet. Vagy mégis?.....Mit is vártam……?
-Aha…az jó.Legalább kipihened magad.-én.
-És te mit terveztél?-Nick.
-Csak pihenést.Holnap semmilyen bemutató nem lesz.Így pihenhetek.-én.
-Rendben.-Nick.Még 1kicsit beszélgettünk majd mentünk haza.Az ajtóban elköszöntünk és mentünk mind ketten a saját házunkba.
-Megjöttem!-kiáltottam el magam.Még a szüleimmel élek,de már tervezem,hogy elköltözöm.Ha mind1n igaz nemsokára sikerülni is fog.
-Oké!-anya kiabálva.Felmentem szobámba és elővettem a gitárom….Igen még mindig gitározok néha-néha. Miután kigitároztam magam.Ettem valami és mentem aludni.

Ennyi lenne.Tudom ez most nagyon rövidre sikeredett a kövi nagyon hosszú lesz és persze eseménydús is.:DD Kérek sok-sok komit.Amíg nincs legalább 4nem lesz új rész.Remélem azért tetszett.Puszi Nickii.(persze azt még megkell írnom...)
I Love You Girls.

6 megjegyzés:

  1. 3 év alatt tényleg sok minden változott :O nekem tetszett ez a rész :) bár tényleg rövid volt. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szupi lett...az előbb írtam egy marha hosszú komit, de nem küldte el, szal a féltégla kilóg a gépemből...na de jó lett, PuszillakxD
    Sorry h nem írok megint kisregényt, de már nem lenne erőm hozzáxD
    majd msn-en kifejtem a véleményem!
    Puszi Szívem!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A rész nagyon csúcs lett, bár rövid, de elég sokminden történt benn:D
    Lefogadom, hogy Nick készül valamire az évfordulójukon, csak úgy csinál, mitha elfelejtette volna:)
    Siess a kövivel:)
    Puzsy

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is készül valamire Nick! :)Igen, rövid lett, de azért jó!
    Hamar kérjük a kövi részt!!!!! :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nekemis tetszett :D Szerintme is készül valamire Nick. Ajj én mindne töribe beleképzelek egy kis veszekdés szal itt se fogom ki hagyni xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Nah kövit

    VálaszTörlés
  6. Tökjó lett. már várom a folytatást :D

    VálaszTörlés