2010. október 29., péntek

28.Fejezet

Sziasztok!! Itt a következő rész.Nem lett valami hosszúú…de a kövi remélem hosszabb  lesz.Mivel jövőhéten egész végig itthon vagyok így arni fogok pár részt.vagyis szeretnék.Na de nem is dumálok tovább.Jó olvasásást és legalább 4komit kérek.Puszi.
I Love You Girls!

Ui:Bocsi a helyesírási hibák miatt!

Reggel jó vol Nick karjaiban ébredni….Bár most is nagyon korán volt.Még egy kicsi ideig élveztem,hogy a karjai között vagyok…..majd megláttam a kezemen a gyűrűt……Pedig azt hittem,hogy csak álmodtam ez egészet…de nem.:DDD Felnéztem Nickre mivel abba hagyta az édes szuszogását.Erre mit láttam? Na mit? Gyorsan becsukta a szemét.Ezen elmosolyodtam majd felejebb csúsztam és a füléhez hajoltam a számmal…
-Tudom ám,hogy ébren  vagy.-súgtam a fülébe,erre liabőrös lett.
-Honnan tudod?-kérdezte miközben kinyitotta a szemét.
-Lassan csuktade be a szemed.Pont láttam.-én mosolyogva.
-Hát akkor ez nem jött össze….De miért keltél ilyen hamar?-kérdezte szerelmem.
-Nem tudtam tovább aludni.-én.
-Ahaa….és most mit csinájunk.Még van időnk amíg menned kell dolgozni.-Nick egy huncut mosoly kíséretében.
-Nem tudom….csak azt tudom,hogy én most megyek fürdeni.-én.
-Veled tarthatok?-Nick mosolyogva.
-Persze.-én mosolyogva.Kimásztam az ágyból és bementem a fürdőbe.Csináltam egy jó forró és habos vizet.Épp háttal áltam az ajtónak amikor Nick végig húzta az egyik uját az oldalamon…..engem meg kirázott a hideg,majd megfordultam.
-Olyan szép vagy.-Nick miközben végig nézett rajtam.
-Nem vagyok az.Öregszem…..lassan már bottal fogok járni.-én.
-Az még odébb van.-monda majd megcsókolt……később ajkait elhúzta az enyémtől és felkapott majd belefektetett a vízbe.ez után én is behúztam és sikeresen rajtam feküdt……:D lemászott rólam így egymással szemben feküdtünk…..egyszer csak eg yhírtelen ötlettől vezérelve oda én feküdtem rá és csókoltam eg szenvedéllyel……majd ő is engem…ott csókolóztunk majd Nicknek a keze elindult felfesező útra a testemen és jól megmarkolgatta a seggem….én e-közben a fürtjeivel szórakoztam….majd elengedtem azokat és nekem és felfedező útra indult a kezem…elősször  a mellkasát simogattam majd mentem lejjebb és amikro eljutottam a nadrágja tetejéig eltolt mogától.
-Öm….inkább fürdöjünk meg.-Nick.Én értetlenkedve néztem ra…majd elővettem a tusfürdőmet…..és miközben a bőrömet dörzsöltem veleaddig gondolkoztam..
-Ez annyira érthetetlen…..tegnap szerette volna ma meg már nem…..én nem értem……Talán velem van a baj? Számomra ez egyszerűen felfoghatatlan…..-ehhez hasonló dongolatok cikáztak a fejemben….majd kimásztam a kádból megtörölköztem és a törölközőt magamra csavartam majd levettem a vizes fehérneműimet.És már ot sem voltam.Rá sem néztem Nickre csak mentem ki a szobámba és befeküdtem az ágyba.Magamra húztam a takarót teljesen így a fejemet is eltakarta…..Majd pár percel később mesüppedt mellettem az ágy és Nick bebújt mellém a takaró alá…..
-Mi a baj?-Nick értetlen hangon.
-Semmi.-én.
-De tudom,hogy valami van.Mond el.-Nick.
-Szeretsz?-én.
-Ez meg milyen kérdés?-Nick.
-egyszerű.Szeretsz vagy nem?-én.
-Persze hogy szeretlek.Mindennél jobban.-Nick.
-És bízol bennem?-én.
-Igen.De miért kérdezed ezeket?-Nick értetlenkedve….de már totál nem értett semmit.
-Akk hagyd magad.-én és felé fordultam majd megláttam,hogy egyszáll törölközőben fekszik mellettem.Jól megnéztem majd megcsókoltam.Nick értetlenül ugyan de visszacsókolt….én csókoltam mintha az életem múlna rajta majd elkezdtem simogatni a mellkasát….majd ő is húzott magához és magára húzott és a combomat cirógatta majd kicsit feljebb csúsztatta a törölkömőt így a fenekem t fogta…..majd elengedte azt és helyet cseréltünk.Elkezdte csókolgatni a nyakam majd ment egyre lejjebb és kibontotta a törölközőt összetartó csomót és így azt lecsúszott a testem….kémlelte……nézte a testem…és ez engem annyira zavart…..probáltam takarni magam de elhúzta a kezem majd végig csókolgatta a testem miközben azon testrészemet simogatta…..ez isteni érzés volt…majd lejjebb csusszant és nyelvével kezdte el kényesztetni……amit csinált az felért egy orgazmusal……Amikro már alig bírtam magammal felhúztam és a hátára döntöttem majd végig csókolgattam a felsőtestét majd leszedtem a törölközőt róla…és azt láttam h férfiassága…..(na ezt nem toom szebben mondani Sorry.) állt……de azért a kezemmel kényeztettem neki…..majd egyszercsak felhúzott magához és rámfeküdt….majd kérdőn nézett rám.Én meg bólintottam.bele csókolt a nyakamba miközben a férfiassága belém hatolt…..lassan mozgott bennem miközben csókoltuk a másikat….isteni érzés volt….de a legszebb mégis az volt amikor eljutottunk a gyönyör kapujába és egyszerre nyögtünk fel…..izzadva és zihálva feküdtünk egymás karjaiban….Én nem tudtam megszólalni a gyönyörtől…..
-Ennyire rosz volt?-kérdezte szerelmem félve.
-Dehogy is.Ennél szebb élményem még életemben nem volt.-mondtam majd egy aprócska csókot nyomtam a szájára….
-Akkor jóó..kezdtem félni…-Nick.
-Pedig nem kell.És nagyon szeretlek.-én.
-Én nagyon szeretlek mindennél jobban….de valamit el kell mondanom….-Nick.
-Mi…..mit?-kérdeztem félve.
-Nekem holnap el kell utaznom…..és csak 3nap múlva jövök haza…..muszály megnéznek eg yzenekart.-Nick.
-Nem baj.Én itthon foglak várni.-én mosolyogva.Ez után Nick rátapadt a számra és simogatta a hátam maj d hátsómat húzta magához.kicsit elhhúztam a fejem az övétől.
-Mit szertél?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Majd meglátod.-mondta majd ismét rátapadt ajkaimra és háát…ismét megtettük.Majd elmentünk zuhanyozni,külön-külön és utána felöltöztünk és mentünk át hozzájuk bejelenteni hogy Nick megkérte a kezem és jobb ha tudják,hogy megszegtük a fogadalmát.Amikor beléptünk a házba Denist láttuk meg.
-Jhajj sziasztok.-Denis mosolyogva,majd megölelgetett mindannyiunkat.
-Anya beszélnünk kéne…..apával is.-Nick.
-rendben benn van a nappaliban.-Denis mosolyogva.Bementünk oda majd leültünk.
-Noss…mi történt?-Id.Kevin mosolyogva.
-Megkértem Selly kezét.-Nick.
-Ááá dejó.-Denis majd kiugrott a bőréből.És Id.Kevin is nagyon örült neki.
-És..van még valami.-én.
-Micsoda?-Kérdezték mosolyogva.Erre mi összenéztünk Nickel majd bele kezdtem.
-Megszegtük a fogadalmat…..-én majd nyeltem egy nagyot és készültem a leszidásra….
-Gondoltuk,hogy nem bírjátok olyan sokáig,De ti bírtátok a legtovább.És nem haragszunk miatta.-Id.Kevin.
-Uh….-könnyebbültünk meg.
-És mikor lesznek unokáim tőletek is?-Denis mosolyogva.
-Még nem tudjuk.De szerintem előbb az esküvő és aztán a gyerek.-Nick.
-Én is így gondolom.-én mosolyogva.Kicsit még beszélgettünk majd nekem mennem kellett dolgozni.Ott elég hamar eltelt az idő,majd mentem haza.Nickel reggel köszönünk majd el egymástól,de ma este nem alszik nálam.Mire haza értem anyuék is otthon voltak.
-Haza jöttem.-én.
-halljuk.-anya.Bementem a nappaliba és leültem hozzájuk.
-Hallottuk ám a nagy hírt.-Anya.
-Öm…..sajnálom,hogy nem szóltam este csak kiment a fejemből és most akartam volna elmondani.-én.
-Semmi baj nincs.-anya mosolyogva.
-De remélem minden jól fog működni közöttetek.-apa mosolyogva.
-Hát a kémia az elég jól működik közöttünk.-én mosolyogva.
-Hallottuk azt is….-erre én kikerekedett szemekkel néztem rájuk.-Mármint nem voltál olyan hangos hanem Denis mondta,hogy megszegtétek….-anya.
-Jajó….De én most megyek aludni.Fárasztó napom volt..mondtam majd felmentem  a szobámba és lezuhanyoztam majd bevágódtam az ágyamba és elaludtam.

5 megjegyzés:

  1. Haliiii=D
    Ez nagyon király lett=D
    Végre megtették=)
    De ezt bírom:
    A kémia is jó volt...
    Hallottuk ám azt isxD
    nagyon izéé...xD
    de nagyon jó lett=D
    Hamar kövit=D, DE hol vagyok??? És Joe maciiiim???
    Na hamar kövit=D Puszi Szívem<333

    VálaszTörlés
  2. áááááááááááááááááááá
    ezt nem hiszem el h megtettétek.
    nekem is bejön a kémiás rész:P:P
    imádlak.
    de télleg joe ék hol vannak???

    VálaszTörlés
  3. Tetezsett csak
    Idegestített hogy midnen szöveg után ott colt a 3 pont
    tehát
    szöveg...szöveg...
    Olyan idegseítő volt bocsi xD
    Kémia? Nem bitológia? xD Oké fárasdt vagyok
    jóéjt

    VálaszTörlés
  4. Egyre jobban szeretem ezt a történetet! Nagyon jó szerintem!:D:D Bár az elején nem tetszett az a sok go a szomszédba meg hasonlók, de erről sikeresen leszoktál:D:D By: Lizee17
    U.I: ha van kedved olvasgass az én oldomon és kritikát nem elfelejteni! www.jonastesok.blogger.hu

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó a törid!!Engem nem zavar a sok ...!!
    Ha van kedvetek lessétek meg az én oldalaimat is!!
    Kommentárt is lét szí'
    www.jonasbrothers-story.blogger.hu
    www.jjandnj.blogger.hu
    Bye : KicsiCsajszy.

    VálaszTörlés