2010. január 29., péntek

1.Fejezet.

Holnap van az utazás.Anyu azt mondta hogy nem mondja el hogy ki az a sztár család akivel megyünk csak annyit mondott hogy majd találkozok velük.Most épp a szobámban vagyok és az ágyamon fekszem és bámulom a plafont és közben zenét hallgatok és énekelek.Már este van és holnap 9-kor megy a gépünk.Én persze bealudtam.Reggel arra keltem hogy valaki simogatja az arcom.Anyu volt az.
-Jó reggelt Kicsim.-Anya kedvesen és mosolyogva.
-Reggelt.-én és felültem.
-1óra és indulunk.-anya.
-Oké addigra elkészülök.-én.
Anya kiment én elmentem fürödni.Hajat vasaltam (mert hát nekem göndör hajam van és nem szeretem .am világos barna színű.) sminkeltem.Felvettem 1piros rövid ujjú pólót,1fehér csőgatyát, 1fekete napszemcsit a deszkás csukám és mentem is le.
-Kicsim a napszemüveget és a cipőt még vedd le és gyere enni.-apa miközben megterített.
Én így is tettem és leültem melléjük.
-Mi a kaja?-én.
-Palacsinta.-anya és elém rakta.
-Nyami.-én és elkezdetem enni.De nem ettem sokat.
Bekajáltunk és fogatmostam vissza vettem a napszemcsit és a csukám és go a taxi.Azzal elmentünk a reptérre ott felszáltunk a gépre és az a család még nem volt ott.Anyuék elmentek az elejébe én meg a végébe.Aztán megjött a másik család legalábbis a hangok alapján.Mindenki előre ment csak én voltam hátul.Zenét hallgattam aztán kajás lettem így elindultam a konyha felé és véletlenül neki mentem valakinek nem néztem hogy kinek.
-Jobban is vigyázhatnál.-ő kicsit idegesen.(persze angolul)
-Bocs.-én és mentem tovább.Bementem a konyhába csináltam kaját megettem és go vissza a helyemre.Aztán anya jött hátra.
-Kicsim nem akarod megismerni őket és előre jönni?-anya.
-Őszintén?.....Nem.-én.
-Jajj de Sell gyere legalább mutatkozz be.-anya bociszemekkel.
-Anya neked nem megy a bociszem.-én röhögve.
-Na gyere légyszives.-anya mostmár normálisan.
-Oké de csak bemutatkozok aztán cső.-én.
-Rendben.-anya mosolyogva.
Előre mentünk és anya megszólalt.
-Am ő a lányunk Selena.-Anya.
-Helló!-én és megnéztem hogy kik azok és a Jonas Family volt az.
-Szia!-mindenki.
-Én Denis Jonas vagyok.-Denis.
-Tudom.Nem kell bemutatkozni.-én.
-Rendben.-Denis.
-Na akkor.Sziasztok!-én és vissza mentem a gép hátuljába.Leültem a hejemre és zenét hallgattam.Így telt el az út fele.Én nagyon unatkoztam és ezért elindultam körülnézni de hirtelen lenemt a vércukor szintem (az azzal jár hogy elsötétül minden és beszédülsz ez kb 1percig tart)
megkapaszkodtam valamibe de az nem volt elég erős ezért össze estem.Aztán hallottam hogy valaki oda rohan hozzám és felsegít.Már mindent láttam és Kevin volt ott.
-Selena jólvagy?-Kevin aggódóan.
-Persze csak lement a vércukorszintem.-én halál nyugodtan.
-Te hoyg tudod ezt ilyen nyugodtan mondani?-Kevin.
-Hát ez elég gyakran előfordul velem.De általában sikerül valamiben megkapaszkodnom hogy ne essek össze de most nem sikerült.-én.
-oh....értem.Nem akarsz előre jönni?-Kevin a végén már mosolyogva.
-Nem hiszem hogy jó lenne.-én.
-Miért?-Joe aki mögüle jött ki.
-Haggyuk inkább menjetek vissza.-én.
-Nyugi nem harapunk!-Nick aki Joe mögül jött ki.
-Nem is félek tőletek.-én
-Akkor miért nem jössz előre?-Joe.
-Hogy legyen mit kérdezned.-én flegmán és elindultam vissza felé.Leültem a helyemre és újra zenét hallgattam.Majd láttam hogy Joe jön hátra. És leült mellém.Én kikapcsoltam a zenét.
-Mitszeretnél?-én.
-Csak dumálni.-Joe mosolyogva.
-Hát nekem nincs kedven hozzá.-én.
-Hmm...-Joe.
-Mit hümm-ögsz?Mi vagy te beszédhibás méhecske?Hümm hümm.-én.
Erre ő elkezdett röhögni.
-Miaz?-én.
-Jó poén.-Joe mosolyogva.
-Köszi.-én.
-Szóval....-Joe.
-Mi szóval?-én.
-Te tudsz énekelni?-Joe.
-Mondhatjuk.-én.
-Énekelsz nekem?-Joe.
-Inkább nem.-én.
-Miért?-Joe kikerekedett szemekkel.
-Mert csak.-én.
Ő erre felpattant és előre ment aztán Kevin jött vissza.
-Szia!-Kevin és leült mellém.
-Joe küldött?-én.
-Igen.Szóval miért nem akarsz énekelni?-Kevin.
-Mert csak.Nincs kedvem és egyébként sem jó a hangom.
-Na azt nem hiszem.-Kevin.
-Akkor ne hidd.-én
-Na jó én inkább megyek.-Kevin és elment.
1perc múlva Nick jött oda mosollyal az arcán és leült mellén.
-Fogjátok már fel hogy nem fogok énekelni!-én szinte ordítva.
-Öb...én nem azért jöttem.-Nick megszeppenve.
-Akkor miért?-én már normál hangerővel.
-Csak beszélgetni.-Nick.
-Nincs kedvem beszélgetni és szálljatok le rólam!-Én és elültem egy másik helyre ami távol volt mindenkitől.Bár bántott hogy Nick-en töltöttem ki a dühömet.Ezért még 1kicsit ültem egyedül aztán előre mentem láttam hogy Nick ott ül a többiekkel de nincs jó kedve.
-Nick beszélhetnénk?-én és hátra felé biccentettem.
-Persze.-Nick és hátra jött velem.
-Nagyon sajnálom hogy rajtad töltöttem ki a dühöm.-én.
-Semmi baj.-Nick már mosolyogva és megölelt.
-Na azért ilyen jóban még nem vagyunk.-én
-Miért talán tilos megölelni?-Nick.
-Nem tilos csak alig ismersz akkor meg mit ölelgetsz?
-Hát...akkor ismerjük meg egymást jobban.-Nick mosolyogva.
Én épp megakartam szólalni amikor anya kiabált oda.
-Gyerekek üljetek le mert landolunk!-anya
Én erre nem mondtam semmit csak leültem.Nick persze mellém ült.
-Tudod van máshol is hely!-én.
-Tudom de megszeretnélek ismerni jobban.-Nick mosolyogva.
-Hát azt kétlem.-én halkan.
-Miért?-Nick.
-Mert csak.-én.
-Nem szeretsz beszélgetni vagy csak engem nem birsz?-Nick.
-Az első.-én.
-De miért?-Nick.
-Inkább elmondom normálisan.Én nem nyílok meg könnyen nekem idő kell hogy normálisan tudjak dumálni másokkal.Érted?-én.
-Igen értem.-Nick.
-Ja és nektek nincs időtök arra hogy engem normálisan megismerjetek.-én.
-Már miért ne lenne?-Nick.
-Mert mentek turnézni meg próbára megmindenféle helyekre nekem meg suliba kell járnom.-én
-Ezek szerint te még nem tudod.-Nick mosolyogva.
-Mit?-én.
-Azt hogy most abba haggyuk a turnézás meg ilyeneket és suliba fogunk járni.-Nick.
-oh....az más.-én.
-De ti biztos inkább a sztár barátaitokkal lógtok mint velem.Pl:Miley , Selena meg ilyenekkel.-én
-Hát azt te nem tudhatod.-Nick mosolyogva.
-Ezzel az állandó mosolygással az őrületbe kergetsz!-én.
-Nem inkább zavarba hozlak?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Nem.-én.
-Am még 1koncertünk lesz de az az utolsó.Eljössz a próbánkra?-Nick.
-Nem toom.-én.
-Hát akkor gondolkozz rajta.De ha lehet akkor Igent mondj.-Nick.
-Megpróbálok.-én mosolyogva.
-Végre mosolyogsz.-Nick mosolyogva.
-Ja.-én.
Landoltunk aztán mentünk a taxihoz az haza vitt minket és kiderült hogy szomszédok leszünk a Jonasékkal.Én bementem és fel a szobámba na az nagyon jól nézett ki pont az én izlésem.
Piros tapéta a szoba egyik sarkába 1fehér zongora mellette vagy 5 gitár.(Dobolok is csak nincs dobom.) A szoba közepén 1francia ágy mellette 1író asztal .Volt még benn 1kis fotel meg 1nagy kanapé.2 ajtó is volt az egyik mögött a gardrób volt teli ruhákkal a másik mögött pedig a fürdőszoba.Én leültem az ágyra és elővettem a laptopom bejelentkeztem msn-re és 1 izé jelent meg hogy mr.presiden@hotmail.com felvett az ismerősei közé én vissza jelöltem és fenn is volt és rögtön rám írt:
mr.presiden:
Helló!:D
Selena:
Szia! Te ki vagy?
mr.presiden:
Nick.
Selena:
Ja jó.És honan van meg az msn címem?
mr.presiden:
Vannak kapcsolataim.:D
Selena:
A valóságban is így virul a fejed?
mr.presiden:
Igen.:D
Selena:
Képzelem.És miért vettél fel msn-re?
mr.presiden:
Dumálni.Gondolkoztál?
Selena:
Igen.
mr.presiden:
És mire jutottál?
Selena:
Arra hogy elmegyek a próbátokra.
mr.presiden:
Szuper.:D
Selena:
A többieknek mondtad már?
mr.presiden:
Igen.És ők is szeretnék hogy gyere.:d
Selena:
Rendben.
mr.presiden:
De most kéne indulni.Szóval gyere ki a ház elé.
Selena:
Oké.Mindjárt kinn vagyok.
mr.presiden:
Addig is szia!
Selena:
Szia!
Kijelentkeztem és elraktam a laptopot és go le.Anyuék a nappaliban voltak.
-Elmentem majd jövök.-én.
-Hova?-Apa.
-A jonas-ék próbájára.-én.
-Rendben.Érezd jól magad.Szia!-Anya és apa.
-Sziasztok.-én.
Felvettem a csukám és a napszemcsim aztán go ki.Ők már ott voltak a kocsiknál.
-Sziaszok!-én.
-Szia!-az egész család.
-Akkor ki melyik kocsival megy?-Denis.
-A fiuk és Selena együtt.Franki és mi is együtt.-Id.Kevin.
-Rendben.-Mindenki.
A fiúk beültek a kocsiba.Nick vezetett és Joe meg Kevin hátul ültek.
-Én hova üljek?-én.
-Hát előre.-Joe.
Én beültem és kb.10perc alatt ott voltunk a próba helyszínén.Kiszálltunk aztán go be. Egy bazi nagy színpad volt és ott voltak a többiek.A fiúk oda mentek hozzájuk és meg leültem a színpad elé. Aztán láttam hogy valamiért nagyon idegesek lettek és aztán oda jöttek hozzám.
-Elmarad a koncert a gitárosunk lebetegedett.-Joe szomorúan.
-Van 1ötletem.Menjetek fel a szimpadra és én mindjárt jövök.-én és elfutottam.
Hátra mentem a kellék tárba és elvettem 1gitárt aztán rohantam vissza.Én is kimentem a színpadra.A fiúk meg csak néztek aztán Nick oda jött hozzám.
-Te tudsz gitározni?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Igen.-én mosolyogva.
-Oké akkor kezdjük.-Nick már kiabálva hogy mindenki hallja.
Elkezdtük játszani a When you look me in the eyes-t.Vége lett a számnak és szerintem tökjó volt.
Játsottunk még 1csomó számot aztán mindenki oda jött hozzám.Ajjajj most jön a vég biztos nagyon rossz volt.
-Selena őszintén szólva...-Kevin.
-Ez egyszerűen...-Joe.
-Csúcs szuper volt.-Mindenki mosolyogva.
Na nekem 1nagy kő esett le a szívemről.
-Ugye leszel a gitárosunk a maesti koncerten?-Nick mosolyogva.
-Szívesen.-én mosolyogva.
-Király.-Mindenki.
Aztán mindenki oda jött és megölelt már nem zavart hogy ölelgetnek Nick volt az utolsó.Ő oda jött megölelt .
-Nagyon jó voltál.-Nick a fülembe súgta.
-Köszönöm.-én és nyomtam 1puszit az arcára szegény gyerek azt se tudta hogy fiú vagy lány.Én mentem a fiúk után Nick meg csak állt egyhelyben a színpad közepén.Én meg álltam és oda kiabáltam neki.
-Nick te nem jösz?-én.
-Mi?-Nick.
-Ébresztő indulunk.-én.
Ő utánunk futott.Aztán beültünk a kocsiba és go haza.Otthon elmeséltem mindent.Aztán hamar eljött az este.Már a színpadin álltunk és Joe elkezdett beszéni a közönségnek.
-Sziasztok örülök hogy eljöttetek.Ez a koncert elmaradt volna ha Selena Stewan nem segít nekünk és nem lesz ma estére a gitárosunk.Úgyhogy köszönjétek Selenának hogy itt vagyunk. -Joe és közben felém mutatott.Erre a közönség elkezdte kiabálni hogy "Köszönjük Selena".
Ez nekem nagyon jól esett.Eljátszottunk egy csomó számot és vége lett a koncertnek.
Lementünk a színpadról és Denis és Id.Kevin vagy 60-szor megköszönte.És megakarták hálálni ezért elhívtak magukkal vacsizni.Én nagyon megkedveltem az egész családot.:D Elmentünk egy gyors kajáldába ott vettünk hamburgert meg sültkrumplit meg kólát.Leültünk egy nagy asztalhoz Nick mellettem ült.És hát fojton engem nézett.ez engem kicsit zavart.
-Talán leettem magam?-én Nick felé fordulva.
-Nem.-Nick és elfordította a fejét.
-Akkor mi olyan érdekes rajtam?-én.
-Semmi.-Nick.
-Akkor miért néztél annyira?-én.
-Semmiért.-Nick.
Én erre inkább nem mondtam semmit csak kajáltam tovább.Amikor befejeztük haza mentünk.
Én elköszöntem tőlük aztán mentem be már az ajtóban voltam amikor megcsörrent a telóm gyorsan felvettem.
-Halló.-én.
-Szia Sell.Justin vagyok.
-Mit akarsz?-én kicsit idegesen és nem vettem észre hogy az egész Jonas család engem néz.
-Csak vissza kapni téged.-justin.
-Hát az nem fogmenni.És többet ne hívj.Cső.-én és leraktam a telót aztán bementem a házba.
Felmentem a szobámba és befeküdem az ágyba kicsit gondolkoztam aztán felmentem msn-re.
Nick fenn volt és rögtön rám írt:
mr.presiden:Helló!
Én:Szia!
mr.presiden:Ki hívott?
Én:A volt pasim.
mr.presiden:És miért?
Én:Hogy vissza kapjon.
mr.presiden:És miért mondtál neki nem-et?
Én:Azért mert dobott egy kis plázacicá-ér és gondolom most dobták ezért akar vissza jönni hozzá.Szánalmas.
mr.presiden:Oh....már értem.Figyu holnap találkozzunk a ház elött reggel 5-kor.
Én:Miért?
mr.presiden:Mert elviszlek valahova.:D
Én:Hova?
mr.presiden:Majd meglátod.De ha lehet akkor nadrágot vegyélfel és ne szoknyát.
Én:Rendben.
mr.presiden:Akkor jóéjjt álmodj szépeket.
Én:Neked is.Szia
mr.presiden:Szia!:D
Lementem msn-ről átöltöztem és aludtam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése