2010. január 30., szombat

2.fejezet.

Reggel 4-kor csörgött az óra.Én nagy nehezen kimásztam az ágyból.Aludtam kb.5órát.Fürödtem aztán sminkeltem nem volt kedvem hajat vasalni ezért göndören hagytam.Felöltöztem Felvettem egy hosszú szürke csőgatyát és hozzá 1égkék félhosszú ujjú pólót és lementem.Kajáltam és piáltam aztán írtam egy levelet anyuéknak:"Sziasztok amikor ezt a levelet olvassátok már nem leszek itthon mert korán mentem el majd jövök haza.Nem kell félteni.Telefonon elértek ha kellek.
Puszi:Sell.
Leraktam az asztalra és megnéztem hány óra.4:59-volt.Felvettem a csukám és go ki.Nick is épp akkor jött ki a házukból oda mentem hozzá.
-Szia.-én.
-Szia!-Nick mosolyogva.
-Miért kellett ilyen korán kelni?Még sötétvan.-én.
-Mert így szebb lesz amit mutatok.-Nick mosolyogva.
-Oké.-én.
-Öm....Begöndörítetted a hajad?-Nick.
-Nem eredetileg ilyen csak én nem szeretem ezért mindig vasalom csak most nem volt kedvem hozzá.-én.
-Pedig szerintem jól állneked.-Nick mosolyogva.
-Köszi.Akkor megyünk?-én.
-Igen.-Nick.
Oda mentünk a kocsijához beszálltunk és én egész úton próbáltam kiszedni belőle hogy hova megyünk de ő nem mondta el.Kb. 1óra múlva megállt a kocsi.kiszáltunk és elindultunk valamerre én nem toom merre csak mentem utána.Elértünk valamien erdőhöz én megálltam ő meg ment tovább aztán látta hogy én nem mentem utána ezért vissza jött.
-Gyere.-Nick.
-Ugye nem akarsz oda bevinni és megverni vagy valami?-én.
-Nem dehogyis ilyennek képzelsz?-Nick.
-Nem de kitudja.Lehet hogy a Kedves Nick mögött van egy Őrült nem normális Nick-is.-én.
-Hát kössz!-Nick.
-Jól van ne haragudj.-én.
Ő bevágott egy mű durcát.Én meg adtam 1puszit az arcára.Ő erre elkezdett mosolyogni.
-Már nem haragszol?-én.
-Nem.-Nick nagy mosollyal az arcán aztán elindultunk be az erdőbe.Ő ott megfogta a kezem de én elvettem.Amikor beértünk láttam 1nagy kilátó féleséget.Oda mentünk.
-Hölgyeké az elsőbség!-Nick és a létrára mutatott.
-Nehogy azt hidd hogy megadom neked azt az örömöt hogy a seggemet bámulhasd.-én.
Lehet hogy csak udvarias akart lenni de ez van.
-Ja jó bocs.-Nick és elindult felfelé én meg utána.Hát mit ne mondjak neki jó segge van.:P Na jó nem nézem.Felértünk és leültünk 1padra.És bámultunk kifelé.
-Most látnom kéne valamit?-én.
-Még nem de majd fogsz.-Nick.
-oké.-én.
-Am nem azért akartam hogy előre menj hoyg bámuljam a segged.Csak udvarias akartam lenni.-Nick.
-Jólvan.-én.
-Én nem értelek.-Nick.
-Miért?-én.
-Azért mert egyszer leordítod a fejem aztán segítesz a bandának és kapok 1puszit.Aztán megint kapok 1puszit viszont amikor megfogom a kezed te elveszed.-Nick.
-Bocs de én márcsak ilyen vagyok.-én.
-Szóval vagy megszoklak vagy megszökök?-Nick.
-Igen.-én.
Kb.30perc múlva láttam hogy kel fel a nap és gyönyörű látvány volt.
-Whoaw-én.
-Ugye milyen szép?-Nick.
-Ez nem szép hanem lélegzet elállító.-én.
-Inkább kimondhatatlan.-Nick.
-Jaja.-én.
Néztük egy darabig aztán Nick nyomott 1puszit az arcomra.
-Ezt miért kaptam?-én mosolyogva.
-Csak úgy.-Nick mosolyogva.
Én is adtam az arcára 1puszit és láttam hogy épp kérdezni akarja hogy miért kapta.
-Csak úgy.-én mosolyogva.
Erre megszólalt a telóm.Am a csengő hangom:Emily osment-I hate the home comming queen.
Anyu hívott.
-Szia!
-Szia kicsim.Holvagy?
-Őszintén?..Foggalmam csincs valami kilátóban.
-Egyedül?(aggódó hangon)
-Nem itt van Nick is.
-Oh....Már értem.
-Szetintem viszont nem.
-Akkor magyarázd el.
-Majd otthon.
-Oké de mindent hallani akarok.
-Olyan vagy mintha a legjobb bnőm lennél az olyan szokott ilyet mondani.
-Nem baj.
-Jólvan.Szia!
-Szia!
Leraktam a telót.Én hülye nem vettem észre hogy nagyon hangosra van véve a telóm.
-Mennyit hallottál?-én.
-Hátt.....-Nick.
-Nick!!-én.
-Az egészet.-Nick.
-Hupsz.-én.
-Öm....Nem szereted Miley-t?-Nick.
-Hát őszintén?-én.
-Igen.Nick.
-A zenéje nem rossz de maga a csaj.....-én.
-Miért mi a véleményed róla?-Nick.
-Sztem haragudni fogsz ha iylet mondok róla.-én.
-Nem fogok.-Nick.
-Rendben.Totál elvan kényeztetve ő apuci kicsi lány.Azt hiszi hogy ő a világ közepe és úgy öltözködik mint egy kurva.És Hannah Montana szerepét is csak azért kapta meg mert apuci megdobta egy "kevés" pénzel a produccert.-én.
-Ezek szerint utálod.-Nick.
-Igen.De ne rágj be rám e-miatt.-én.
-Nem fogok.Már én sem birom.-Nick mosolyogva.
Kb.5percig csak néztük egymást fúl kussban aztán Nick törte meg a csendet.
-Felkérhetlek 1táncra?-Nick és felém nyújtotta a kezét.
-De itt nincs zene.-én.
Erre ő elővette a telefonját és berakott 1lassú számot.
-Na most már felkérhetlek 1táncra.-Nick.
-Persze.-én.
Ellkezdtünk táncolni és én a fejemet a vállára tettem.Vége lett a számnak és abba hagytuk a táncot.
-Nem félsz?-én.
-Mitől?-Nick.
-Hogy 1fotós lefényképez minket és ez áll majd a címlapon.:"Nick Jonasnak új barátnője van."-én.
-Nem.Ide úgysem jönnek.-Nick.
-Honnan veszed?-én.
-Csak tudom.-Nick mosolyogva.
-Hány csajt hoztál már fel ide?-én.
-Hátt.....-Nick.
-Gondoltam.-én.
-Mit?-Nick.
-Ugyan olyan nőcsábász vagy mint ahogy az újságokban állítják.-én.
-De...-Nick.
-Nem kell semmit mondanod.-én és lementem a létrán.
És ki futottam az útra aztán mentem amerre láttam.Aztán láttam hogyNick jön utánam a kocsival ezért még gyorsabban futottam.De nem elég gyorsan és utol ért aztán kiszált a kocsibol és elkapott.
-Nick engedj el!-én.
-Nem.-Nick és berakott a kocsiba aztán ő is beszállt és elindultunk.
-Én azt hittem hogy te más vagy.Nem olyan mint akinek bemutatnak az újságok.-én.
-De nem is vagyok olyan.-Nick.
-Ja persze.Ki tudja lehet hogy a tisztaság gyűrűt is csak úgy hordod.-én.
-Sell ne hidd el amit az újságokban írnak.-Nick.
-Nekd nem vagyok Sell jelen pillanatban csak Selena.-én.
-Rendben.Akkor Selena kérlek kezdjük újból mintha ez a kilátós dolog meg sem történt volna. Rendben?-Nick.
-Talán.-én.
-Kérlek Sell vagyis Selena ne haragudj!-Nick.
-Nem haragszom hisz csak barátok vagyunk.-én.
-Ja...csak barátok.-Nick kicsit szomorúan.
-Bocs hogy mindenfélét mondtam csak....már tudom hogy semmi közöm nincs hozzád akkor meg minek pattogjak.-én.
-Semmi baj.De lehetnénk többek is mint barát.-Nick.
-Talán.-én.
Haza értünk ő elkísért az ajtóig és ott megcsókolt.Én vissza csókoltam aztán..........
Hirtelen felriadtam az ágyamban.Ránéztem az órára 03:55-öt mutatott.Te jó ég csak álmodtam.
Kikapcsoltam az órámat nehogy csörögjön.Elmentem fürdeni aztán sminkeltem.Most se vasaltam ki a hajam ugyan úgy néztem ki mint az álmomban.Aztán ugyan azt az üzenetet hagytam anyuéknak mint az álmomban.Megnéztem és megint 04:59-re lettem kész.Felvettem a csukám és go ki.Nick is akkor jött ki megint.Oda mentem és Nick ugyan úgy megkérdezte hogy begöndörítettem-e a hajam.És minden ugyan úgy volt.Aztán elmentünk kocsival az erdőig ott én most nem álltam meg hanem mentem utána így elmaradt a puszis rész mint az álmomban. Elértünk a kilátóhoz ő megint felajánlotta hogy én menjek előre de én ugyanazt mondtam mint az álmomba.Felmentünk én most nem kérdeztem semmit csak leültünk a padra.Elő jött a nap sokkal szebb volt mint az álmomban.Megin megeggyeztünk hogy kimondhatatlan.Majd Nick nyomott 1puszit az arcomra.
-Nick te hiszel abban hogy az amit álmodsz egyszer az megtörténik?-én.
-Igen.Miért?-Nick.
-Én megálmodtam ezt a reggelt az éjjel.-én.
-Komoly?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Igen.-én.
-És pontosan mit álmodtál?-Nick.
-Azt hogy reggel megkérdezed hoyg begöndörítettem-e a hajam aztán idáig én csak kérdezősködtem hogy hova megyünk de te nem mondtál semmit aztán én megálltam az erdő előtt és megkérdeztem hogy nem akarsz-e oda bevinni és megölni erre te bevágtad a durcát aztán én adtam 1puszit az arcodra és bementünk az erdőbe de te megfogtad a kezem én meg elvettem aztán ugyanúgy előre akartál engedni a létránál és amikor feljöttünk te mondtad hogy nem azért akartál előre engedni hogy a seggemet bámuld.Aztán idefönn én megkérdeztem hogy most látnom kellene-e valamit te erre azt mondtad hogy majd fogok.Feljött a nap és néztük erre te az arcomra nyomtál 1puszit aztán én megkérdeztem hogy miért kaptam te erre azt mondtad hogy csak úgy aztán én is adtam az arcodra 1puszit és én is azt mondtam hogy csak úgy.A többit meg jobb ha nem tudod.-én.
-Miért jobb ha nem tudom?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-mert csak.-én.
-Mond el léci!-Nick kölyök kutya szemekkel.
-Biztos tudni akarod?-én.
-Igen.-Nick.
-Rendben.Aztán megszólalt a telóm.És anya hívott.-én és közben téllegmegszólalt a telóm.
-Ugyan azt mondjam mint az álmomban?-én.
-Igen.-Nick.
Felvettem a telót.
-Szia!
-Szia kicsim.Holvagy?
-Őszintén?..Foggalmam csincs valami kilátóban.
-Egyedül?(aggódó hangon)
-Nem itt van Nick is.
-Oh....Már értem.
-Szetintem viszont nem.
-Akkor magyarázd el.
-Majd otthon.
-Oké de mindent hallani akarok.
-Olyan vagy mintha a legjobb bnőm lennél az olyan szokott ilyet mondani.
-Nem baj.
-Jólvan.Szia!
-Szia!
Leraktam a telót.
-És ez a beszégetés után megkérdeztem hogy mennyit hallottál te azt mondtad hogy mindent aztán felkértél táncolni én meg mondtam hogy itt nincs zene.Ja bocs előtte kikérted a véleményem Miley-ról.Aztán te beraktál a telódom 1lassú számot és táncoltunk rá.Aztán én megkérdeztem hogy nem félsz-e hogy a fotósok lekapnak minket és azt állítják hogy én vagyok az új barátnőd.Te azt mondtad hogy nem mert ide úgysem jönnek.Én megkérdeztem hogy honnan tudod és hoyg hány csajt hoztál már ide.Te erre csak azt mondtad hogy Hátt.......Én meg felkaptam a vizet és elrohantam és fejedhez vátam mindenfélét hogy én azt hittem hogy te más vagy és hogy ugyan olyan nőcsábász vagy mint amit az újságokban írnak rólad és hogy lehet hoyg a gyűrűt is csak úgy hordod.Aztán elrohantam te elkaptál beraktál a kocsidba és mentünk haza felé és te azt kérted hogy felejtsük el ezt a kilátós cuccot.Én bele egyeztem és aztán mondtam hogy mi úgyis csak barátok vagyunk aztán te mondtad hogy lehetnénk többek is. Én erre csak azt mondtam hogy talán aztán megérkeztünk haza és elkísértél az ajtóig .Ott megcsókoltál én meg vissza csókoltam és aztán felébredtem.-én.
-Oh.....Vár egy párpercet hoyg felfogjam.-Nick.
Kb.10perc múlva.
-Már felfogtam.-Nick.
-Sokáig tartott.Már eltelt 10perc.-én.
-Jólvanna.Szóval akkor nem szeretnéd hoyg ez teljesüljön?-Nick.
-Hát nem nagyon.Elégsok dráma volt benne.-én.
-Hát az igaz.De mi is a véleményed Miley-ról?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Az hogy totál elvan kényeztetve ő apuci kicsi lány.Azt hiszi hogy ő a világ közepe és úgy öltözködik mint egy kurva.És Hannah Montana szerepét is csak azért kapta meg mert apuci megdobta egy "kevés" pénzel a produccert.-én.
-Értem.-Nick.
-De ne rágj be rám!-én.
-Nem fogok mert már én sem bírom.-Nick.
-Tudod álmomba is ezt mondtad.-én mosolyogva.
-Akkor táncolunk?-Nick mosolyogva.
-Nem tudom hogy jó ötlet-e.......-én.
-Értem.-Nick.
-De ha megígéred hogy nem csinálod azt amit az álmomba akkor táncolok veled.-én.
-megígérem.-Nick mosolyogva és benyomta ugyan azt a számot amin táncoltunk az álmomba.
-öm...Nick nem lehetne 1másik szám.Erre táncoltunk az álmomba.-én.
-De persze.-Nick és berakott 1másikat.
Én itt is a vállára tettem a fejem és úgy táncoltunk.Aztán leültünk a padra.
-Szóval hamár így megbeszéltük az álmomat.Hány csajt is hoztál fel ide?-én.
-Csak 1-et.-Nick.
-Oh rajtam kívül 1.És ki volt az Miley Cyrus vagy esetleg Selena Gomez?-én.
-Selena Stewan.-Nick mosolyogva.
-Csak engem hoztál fel ide?Vagy csak kamuzol az álmom miatt?-én.
-Télleg csak téged hoztalak fel ide.-Nick és a kezét a combomra tette én meg elvettem onnan.
-Talán félsz?-Nick mosolyogva.
-Miért félnem kéne?-én.
-Hát kitudja.-Nick és közelebb jött.
-Nick kérlek.-én és eltoltam.
-Félsz hogy úgy végződik mint az álmod?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Igen.Inkább menjünk.-én.
-Rendben.Hölgyeké az elsőbbség.-Nick mosolyogva.
-Köszönöm.-én.
Most azért mentem előre mert így nem bámulhatja a seggemet.Aztán ő is lejött. Oda mentünk a kocsihoz beszálltunk és haza vitt.Kiszálltunk a kocsiból és elkísért az ajtóig.Ott adott 1puszit az arcomra és már ment volna el de én vissza rántottam és én is adtam 1puszit az arcára.
-Csak úgy.-én mosolyogva.
-Köszönöm.-ő mosolyogva.
Ő elment én meg bementem a házba anyu a konyhában volt.
-Sziasztok!-én.
-Szia!-Apa és anya.
-Na?-Anya türelmetlenül.
Elmondtam neki mindent persze azt nem hogy megálmodtam csak kicsit másképp.
-Az tök jó.És megcsókolt?-anya.
-Nem.De nem is baj.-én.
-már hogy ne lenne baj.-anya.
-Anya kevesebb mint 2napja ismerem.-én.
-Jólvanna.-anya.
Felmentem a szobámba kicsit gitároztam.Aztán kajáltunk.Olvastam megmindenfélét csináltam aztán eljött az este egész nap nem voltam msn-en.Átöltöztem és befeküdtem az ágyba és bealudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése