2010. július 21., szerda

22.Fejezet.

Reggel arra keltem,hogy valaki simogatja az arcom. Kicsit élveztem még és úgy tettem mintha aludnék.......gondolom az a"valaki" azt hitte,hogy még télleg alszok ugyanis kibújt mellőlem,de én elkaptam a karját és visszarántottam.
-Jó reggel Hercegnő.-Nick kuncogva.
-Télleg az,és neked is jó reggelt.-én mosolyogva,ekkor csönd telepedett a szobára amit én törtem meg.
-Na én megyek és átöltözöm és helyrehozom a fejem.Szóval valami emberi lényt faragok magamból.-én miközben kimásztam az ágyból.
-Nekem így is tetszel......főleg a pizsamád.-Nick mosolyogva.
-Gondoltam.-én miközben megforgattam a szemem.(Bocsi.Jó tudni,hogy milyen is a pizsamám. Nos... piros színű, 1ilyen nagyon nagyon rövid gatyából[amiből már kinn van a fél seggem.] és 1 pántos laza pólóból.) Majd elővettem 1tisztes göncöt és azzal bementem a fürdőbe.Ott gyorsan átöltöztem és megmosakodtam,majd mentem is ki. Nick már fel volt öltözve.
-Mehetsz.-én mosolyogva.
-Oksa.-Nick és ment is a fürdőbe.Én addig megágyaztam és összepakoltam a cuccaim a bőröndömbe. Mire végeztem Nick már ki is jött.
-Ma jönnek haza a szüleid.-Nick nem túl nagy lelkesedéssel.
-Tudom.-én unottan miközben leültem az ágyra,Nick meg mellém ült.
-Nem akarom,hogy haza költözz.Maradj itt.-Nick miközben cukin nézett rám.
-Én se szeretném......de muszáj.-én majd megszólalt a telefonom. Anyu hívott.
-Szia Anya.
-Szia kicsim. Csak szólni akartam,hogy este8ra érünk haza.
-Rendben.
-Szeretlek.Szia.
-Én is szeretlek.Szia.
Leraktam a telóm és megnéztem mennyi az idő.Mégcsak reggel 8volt.
-Van még 12óránk,hogy anyuék haza érjenek.-én.
-És addig mit csináljunk?-Nick.
-Nem tudom.Bármit.-én.
-Ma még meg se csókoltál.-Nick.
-És honnan veszed,hogy meg foglak?-én felhúzott szemöldökkel.
-Úgysem bírod ki a csókom nélkül egész nap.-Nick 1önelégült mosoly kíséretében.
-Gondolod te.-én mosolyogva.
-Nem gondolom hanem tudom.-Nick mosolyogva.
-Arra nem gondoltál,hogy épp fordítva van.Te nem bírsz ki 1napot a csókom nélkül.-én 1önelégült mosollyal az arcomon.
-Valamit érzek a levegőben....(miközben beleszippantott.).....Fogadás illatot érzek.-Nick.
-Én is érzek valamit.....(miközben beleszippantottam.)........Érzem,hogy veszteni fogsz.-én mosolyogva.
-Miben fogadunk? Aki előbb megtör az veszít.-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Ha én vesztek akkor 1kívánságodat teljesítem.És ha te vesztesz?-én.
-Akkor én teljesítem 1kívánságodat.-Nick mosolyogva.
-Rendben.-mondtuk egyszerre és kezet ráztunk.
-Na menjünk le reggelizni.-Nick miközben felpattant az ágyról és húzott magával.
-Nick!!!!-én.
-Igen?-Nick miközben felém fordult.
-Inzulin.-én.
-Ja télleg.Imádlak.-Nick és megakart csókolni de időben kapcsolt és elhúzta a fejét....ezzen én csak kuncogtam. Ő gyorsan beadta magának az inzulint és már mentünk is le. Oda lenn a konyhában csak Id.Kevint és Denist találtuk.
-Jó reggelt.-mi kórusban.
-Nektek is.-ők mosolyogva.
-Kértek reggelit?-Denis mosolyogva.
-Igen.-Nick.
-Akkor csinálj magadnak.-Denis.
-Hogy mi?-Nick kiadva szinte a magas C-t.
-Apáddal megyünk el vásárolni.-Denis nagy mosollyal az arcán.
-De akkor miért kérdezted,,hogy kérünk-e reggelit?-Nick értetlen fejet vágva.
-Csak viccelődtem.Nekem is kell néha ilyennek lennem.Na mi megyünk.Sziasztok.-Denis miközben 1puszit nyomott Nick arcára majd az enyémre is és le is léptek.
-Na mit eszünk?-én Nick felé fordulva.
-A saját anyám viccelt meg.-Nick miközben leült az 1ik székre.
-Jajj ezt hagyd már.Néha neki is kell viccelődnie.-én.
-De..-Nick de befogtam a száját.
-Semmi de.-én majd elvettem a kezem miközben ő csak bólogatott.
-Szóval.....mire vagy éhes?(xDDD ezt jól megkérdeztem.By: Szerki.) -én miközben körülnéztem.
-Rád.-Nick.
-Hogy?-én miközben hirtelen felé fordultam és kikerekedett szemekkel néztem rá.
-Vagyis.....kérsz müzlit?-Nick miközben felállt a székről és elővette a müzlit.
-Ne tereld a témát.Te komoly azt mondtad amit hallottam?-én miközben magam felé fordítottam és mélyen a szemébe néztem.
-Nem.-Nick miközben másfelé nézett.
-Úgy mond,hogy a szemembe nézel.-én Erre ő a szemembe nézett.
-N....igen...-Nick majd lesütötte a szemeit.
-Csak 1kérdés.......A csókomra vagy éhes?-én.
-Arra is. A csókodra....a nyakadra.....a tested minden pontjára.-Nick miközben végig nézett rajtam majd bele a szemembe.
-Tudod,hogy nem lehet.-én.
-Tudom.......de egyszerűen nem tudtak nem kívánni.-Nick és még mindig a szemembe nézett és közben a szája szélét harapdálta.
-Inkább beszéljünk másról.Akkor müzlit eszünk?-én miközben kivettem a kezéből a müzlit és az asztalra tettem.
-Ömmm.....igen.-Nick és elővette a tányérokat és asztalra tette.Majd én elővettem az evőeszközöket miközben ő a tejet. Aztán meg kiöntöttük magunknak a kaját és elkezdtünk fúl kussban kajálni.Megettünk mindent és elpakoltunk majd felmentünk a szobánkba.Ott én leültem az ágyra Nick meg mellém.
-Engem zavar ez a kínos csönd.-egyszerre erre elkezdtünk nevetni.
-Ne haragudj,hogy azt mondtam,hogy Rád vagyok éhes.csak úgy kicsúszott.De télleg.......Ne haragudj.-Nick miközben szépen nézett rám.
-Nem haragszom.-én mosolyogva.
-Biztos?-Nick.
-Biztos.-én még mindig mosolyogva.
-Ha már most ilyet mondtál akkor tuti,hogy én nyerem a fogadást. Készülj Nicholas,hogy meztelenül kell végig futnod a legforgalmasabb utcán.Muhahahaha.-én és befejezésként 1ördögi kacaj.
-Hééééé....arról nem volt szó,hogy ilyen durvát kell teljesíteni.-Nick besértődve.
-Csak vicceltem te barom.-én mosolyogva és a vállába boxoltam.Erre megszólalt a telefonom. Mells hívott.(ő 1nagyonnagyon régi bnőm.)
-Szia Mells.(mosolyogva.)
-Szia Selly.
-Mizus veled? Olyan rég bezséltünk.
-Sokminden.De van 1hírem.
-Mi az??? Ne csigázz.
-Itt vagyok Amcsiba.
-Ááááá ez tök jó. Találkoznunk kell.
-Rendben.De figyu....mennünk kell pasi vadászatra.
-Nekem van pasim.De elviszem magammal a bátyját is.
-Hogy nézki a báttya? helyes?? Bunkó???
-Igen.Helyes,kigyúrt szóval jó a teste,elég vicces,és életveszéllyes a gyerek.
-Ááááá.Hol tallunk?
-Mondjuk a Central Park előtt olyan 1óra múlva??
-Nekem jó. Akk ott.Szia.
-Szia.
Leraktam a telót.
-Készülj.Megyünk találkozni az 1ik bnőmmel és visszük Joe- is.-én mosolyogva.
-Oké......-Nick értetlenkedve.
-Ne értetlenkedj.Szedd össze magad.-én mosolyogva majd kipattogtam a szobából  és bepattogtam Joe-hoz ő még nagyba aludt erre mit csináltam?? Na mit? Ráugrottam az ágyára erre ő felriadt.
-Mi történt?-Joe ijedten.
-Az történt drága Joe,hogy most összeszeded magad és jössz velem meg Nickel.-én.
-De minek? Előttem nem nyáladzotok.-Joe és a fejére húzta a takarót de én le is rántottam.
-Mi az?-Joe flegmán.
-Még nem mondtam végig.Találkozunk 1régi bnőmmel.-én erre Joe lelökött magáról és rohant a rürdőbe és már szedte is össze magát.
-Ha csaj van a dologban akkor sietek.-Joe mosolyogva.Én kipattogtam a fürdőből és vissza a mi szobánkba.Nick még mindig ugyan ott ült.Én meg odamentem hozzá de ilyen szexisen majd ledöntöttem az ágyra így féllig feküdt.Majd ismét jó szeexisen rámásztam.Nick kapkodta a levegőt és éreztem,hogy a szíve jó gyorsan ver.erre mit csináltam???Na mit??? 1puszit nyomtam az arcára majd lemásztam róla és mentem a fürdőbe.Kb 5perc múlva jött be utánam ekkor én épp sminkeltem.
-Ez meg mire volt jó?-Nick kérdőre vonóan
-Jólesett.-én mosolyogva.Erre ő közelebb jött hozám és felemelt majd feltett a tükör előtti asztalra.(avagy azon ültem.) Ő közelebb jött és magához húzott teljesen-Nekem 1000km/h-ás sebességgel vert a szívem. Nick meg csak mosolygott rajtam.Biztos a szám szélét harabdáltam.Majd elhúzódott és levett az asztalról.
-Ez meg nekem esett jól.-Nick sunyim mosolyogva.
-Ez én alakításom jobb volt.-én miközben rá nyújtottam a nyelvem.
-Szeretnéd,hogy bekapjam?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Nem.Mert akkor te győzöl.Szóval határozottan NEM.-én és továb sminkeltem magam majd végzetem.Magamra fújtam a parfümömből(vattacukros.) és mentem is ki.
-Kicsim mi ez az illat?-Nick miközben beleszagolt a levegőbe.
-A parfümöm.-én mosolyogva.
-Vattacukros?-Nick.
-Aha.Tetszik?-én mosolyogva.
-Ühüm.-Nick.
-Akkor jó.-én mosolyogva erre Joe rontott be.
-Sell.Szerinted így jól nézek ki?
-Joe miközben forgott 1et előttem.
-Igen.Joe te mindig jól nézel ki...hisz te is tudod.-én mosolyogva.
-Ebben igazad van.De valami miatt nagyon izgulok.-Joe.
-Azt nem toom miért.-én.
-Na mind1.Megyünk?-Joe izgatottan.
-Aha.De előtte 1kérdés.-én erre mind a 2fiú rámnézett.
-Én jól nézek ki?-én miközbne forogtam 1et.
-Igen.-Joe.
-Kicsim te mindig gyönyörű vagy.-Nick mosolyogva majd felállt az ágyról és átölelt.
-Jajj csak ne kezdjetek el smárolni.-Joe miközben elfordult.
-Nem fogunk.-én kuncogva.
-Okés.Akkor van 1jó ötletem....-erre mind a 2et ránéztünk.-Menjünk már!-Joe.
-Jolvanna.-mi. Majd mentünk is,hamar kijutottunk a Parkhoz majd ott vártuk Mells-t.Én megláttam és ő is engem.Elkezdtünk egymásfelé futni széttárva a karjainkat majd amikor elértünk egymáshoz akkor én lassítottam de ugyan olyan lendülettel jött felém és így felborultunk.Szóval rám esett.xDDD És utána röhögtünk mint állat.
-Jajj Mells annyira hiányzott a kétballábad.-én mosolyogva.
-Nekem is hiányzott a te 2ballábad.-Mells mosolyogva majd lemászott rólam és felsegített.
-Annyira jó,hogy itt vagy.-én és megöleltem.Jó szorosan öleltük egymást majd elengedett és megszólalt.
-Anyám.....ki az a 2szexisten?-Mells miközben a fiúk felé nézett.
-A pasim és a bátyja.-én mosolyogva.
-Anyám......kibaszott jó pasik.-Mells miközben nagyon stírölte őket.
-Azok.-én mosolyogva.
-Na jólnézek ki???-Mells miközben elém állt.
-Igen.Csak ez a levél nem kell a hajadba.-én és ledobtam a földre.
-Akkor jó vagyok így?-Mells izgatottan.
-IGen.Nagyon szép vagy.-én mosolyogva. Oda séláltunk a fiúkhoz.
-Nos....én nem mutatok be senkit senkinek szóval mutatkozzatok be.-én.
-Mellissa Sweet avgyok-Mells.
-Én Nick Jonas.-Nick mosolyogva.
-Joe Jonas.-Joe mosolyogva.
-Örülök.-Mells mosolyogva.De ez ......ahogy Joera mosolyog......Huhúúú itt asszem lessz valami.
-akkor sétálunk 1et?-Mells mosolyogva.
-Persze.-mi.Mi Nickel kézen fogva mentünk hátul míg Joe és Mells előttünk ment.
-Ezek egymásba estek az is biztos.-én mosolyogva.
-Előfordulhat.....-Nick mosolyogva.
-Nem előfordulhat hanem biztos.-én.
-Jólvan okoskám.-Nick 1puszit nyomott a homlokomra.Ők elöl röhögcséltek mi meg hátul beszélgettünk.Bejártuk szinte az egész parkot amikor láttunk 1fagyis kocsit.Oda mentünk é vettünk magunknak fagyit.Vagyis Joe fizette Mells-ét nekem meg Nick.Megettük és így elment az idő.Már délután 3volt.Elmentünk a Mekibe és ott is kajáltunk de ekkor már nem hagytuk,hogy a fiúk fizessék a miénket.(büszkefej.xDDD) Ott is jókat röhögtünk.És Joe és Mells között vibrált a levegő.De komolyan. Aztán haza mentünk 2külön úton.Joe haza kísérte Mellst míg mi hazamentünk. Aztán náluk.......csak a szobájában voltunk,beszélgettünk énekletünk és hasonlók.Épp röhögtünk amikor hírtelen valaki bejött a szobába és rámugrott.Az a valaki Joe volt.
-Joe ő az én csajom lelehet szállni róla!!-Nick kicsit idegesen mivel elég félreérthető pózban voltunk.
-Nyugi öcsi.-Nicknek.-Sell én imádlak tudsz róla??? Ha nem akkor mostmár tudod.-Joe miközben lemászott rólam.
-Ezt eddig is tudtam-én mosolyogva.
-Beszélnünk kell.-Joe és húzott magával ki a szobából.
-Mi....miaz?-én értetlenkedve.
-Sell....Mellsnél minden megvan amit mondtál.A gyomor görcs,a lepkék a hasamba minden. Azt hiszem ő az igazi.-Joe.
-Joe ez mind szép és jó,és örülök neki.De ne támadd le ezzel őt.Úgy csak elijesztenéd.-én.
-Rendben.De nem tudod,hogy én tetszem-e neki??-Joe kíváncsian.
-Joe....Tudod én minden 1es mozdulatát ismerem már.Szóval........igen...beléd esett.-én mosolyogva.Elősször ő is mosolyogott majd szomorú lett.
-Mi a baj?-én aggódva.
-Mivan akkor ha a címlapfiúba szerelmes és nem belém??-Joe szomorúan.
-Joe!!!! Hát nem vetted észre???-én.
-Mit is?-Joe értetlenkedve.
-Azt,hogy ő nem tudott a bandáról.Sosem beszéltünk rólatok.Nem is tudja,hogy valaha is volt Jonas Brothers.-én.
-Jeeeeeeee.-Joe mosolyogva.
-Naja...Jeeee.Szóval minden okés.-én mosolyogva.
-Azaz.-Joe mosolyogva.
-Köszönök mindent Sell.-Joe megölelt majd el is tűnt a szobájában.Én vissza mentem Nickhez.
-Mennyi az idő??-én.
-5perc múlva 8óra.-Nick.
-Ohhh...akkor mennem kell.Most jön csak a neheze anyuékkal....elkel mondanom mindent..... Előre félek.-én miközben oda mentem a bőröndömért.
-Naja.....De az semmi ahhoz képest,hogy mennyire fog hiányozni az,hogy a mellkasomon alszol.-Nick majd megölelt.
-Nekem is a kispárnám.-én és visszaöleltem. Majd megfogtam a bőröndöm lementem elköszöntem mindekitől és mentem is haza. Épp akkor jöttek meg anyuék.1óriási öleléssel köszöntöttem őket,majd leültünk a konyhába.
-Na mesélj mi volt veled az alatt a 2hét alatt??-Anya izgatottan.
-Figyeljetek....valamit el kell mondanom...-én.
-Terhes vagy?-apa megijedve.
-Nem dehogy.De megkérlek titeket,hogy hallgassatok végig a-nélkül,hogy beleszólnátok.-én.
-Rendben.-ők kórusban.
-Az egész úgy kezdődött....(elmondtam mindent.)...és most itt vagyok.-én.
-Úr isten.Kicsim jól vagy? Miért nem hívtál minket?-anya aggódva.
-Legalább feljelentetted?-apa idegesen.
-Igen jól vagyok.Azért nem hívtalak titeket mert nem akartam elrontani a nyaralásotokat. És nem jelentettem fel,mert attól nem lett volna kisebb a seb a hasamon.De Nick megfebyegette és azóta a közelembe se jön,már nem is hívogat.-én.
-Értem.....Kicsm.....legközelebb rögtön szólj ha valami baj történt.-apa.
-Csak ennyi? Semmi leszidás? Vagy esetleg büntetés?-én csodálkozva.
-Nem.Semmit nem kapsz.Örörülnk neki,hogy legalább most elmondtad.-anya.
-Rendben.Akkor ha nem haragszotok én felmegyek a szobámba és alszok 1et.Fárasztó napom volt.-én és mind a kettőjüknek adtam puszit és m,ár fenn is voltam a szobámba. Ott bementem a fürdőbe lezuhanyoztam,felvettem 1melltartót és 1franciabugyit és abban mentem ki,mivel nagyon meleg van.Amint kiértem Nicket láttam meg az ágyamon,1izompólóban és 1rövidnadrágban.
-Szia.-Nick mosolyogva.
-Szia.-én mosolyogva és mellé ültem.
-Csini.-Nick miközben végig mért.
-Jajj ne már.Zavarba hozol.-én miközben oldalba böktem.
-Épp ez a lényeg.-Nick 1huncut mosollyal.
-Okéééé.-én.
-Na....hogy ment?-Nick.
-Egész jól.Még büntetést se kaptam.-én mosolyogva.
-Akkor jó.Már mész is aludni??-Nick.
-Nem tervezem.-én és felálltam az ágyról majd bezártam az ajtót és visszamentem az ágyamhoz.E-közben Nick felállt az ágy elé,én meg azzal a lendülettel rálöktem az ágyra.Majd ugyanúgy rámásztam mint náluk,de most már nem bírtam ki,hogy ne csókoljam meg.De ezzel 1egész lavinát indítottam el ugyanis elkezdtünk vadul csókolózni majd leszedtem Nickről a pólóját.Nem tehettem róla de egyszerűen ezt súgta a szívem, és Nick sem akadályozta meg a tettem.=DD Aztán helyet cseréltünk így én voltam alul.Nick elkezdte csókolgatni a nyakam majd ment egyre lejjebb....és lejjebb.....és még lejjebb.=P Aztán amikor a testem szinte minden pontját végig csókolgatta feljött hozzám és a számra tapasztotta az ajkait.Itt ismét egy elég hosszú csókcsata következett....majd helyet cseréltünk és én csókolgattam végig a teste szinte minden pontját.....majd  felmentem hozzá és ismét 1hosszú tüzes csók csata következett,aminek során és alulra kerültem.Nick elszakította az ajkait az enyémektől.
-Mi az??-én.
-Tudod mi a kívánságom?-Nick.
-Nem.-én.
-Ne akadályozd meg azt amit mind a ketten szeretnénk.-Nick majd ismét az ajkaink egybeforrtak.Neki a keze felfedező útra indult a testemen.....Majd ismét oda nyúlt mint a kádban és elkezdte simogatni.....majd felindult a keze egészen a melleimig..ott 1lidőzött 1kicsit.E-közben persze az ajkaink el sem szakadtak egymástól.Én éreztem,hogy a férfiassága egyre merevebb a nadrág alatt......majd.....Nick levette rólam a melltartóm és ledobta az ágy mellé.....majd ismét ment lefele a kezével és simogatta azon testrészemet.....Nagyon jól csinálta ahhoz képest,hogy semmi gyakorlata nincs benne....majd az én kezem is lekandikált a nadrágjához és én is kényeztettem a kezemmel őt.......Majd Nick leakarta venni rólam a bugyim de ekkor észbe kaptam és elvetten onnan a kezét majd eltoltam magamtól és összekuporodtam miközben magamra húztam a takarót.Id.Kevin szavai jártak az eszemben.Hogy megbízik bennem illetve bennünk,de mi épp most akartuk megszegni.
-Sajnálom.-én alig halható hangon.
-Nem.Én sajnálom.Észnél kellet volna lennem.......csak mivel egész nap 1x sem csókoltál meg így jobban kívántalak mint valaha.....-Nick.
-Semmi baj.Az én hibám is volt.-én.
-Megpróbálom fékezni magam......de nem mondhatod,hogy ez nem volt jó.-Nick miközbne hpzzám bújt.
-Nem is mondom.Jó volt......csak...csak én nem akarok csalódást okozni a szüleidnek.És azt sem szeretném ha miattam megszegnéd a fogadalmad.-én.
-Akkor gyere hozzám feleségül.-Nick.
-Nick ezt te som gondolhatod komolyan.Még csak 18évesek vagyunk.Azért mert már szeretnénk úgy együtt lenni nincs értelme házasodni.Ez még korai lenne nekünk.-én.
-Értem......és télleg sajnálom.....azt is,hogy az volt a kívánságom,hogy történjen meg.-Nick és lesütötte a szemeit.
-Semmi baj. Vagyük úgy hogy ez a kívánság nem is volt.Mit kérsz?Mit tegyek meg neked???-én mosolyogva erre ő is elmosolyodott.
-Csókolj meg.-Nick még mindig mosolyogva.Én az ajkaim az övéire tapasztottam és 1szenvedéllyes csókot adtam neki,majd elhúztam a fejem és mégjobban hozzábújtam,de vigyáztam ,hogy a takaró ne csússzon le rólam.
-Miért takarod magad?-Nick.
-Mert valaki leszedte rólam a melltartóm.-én.
-De ha már az a valaki leszedte akkor már látta,és nem zavarná ha megint látja.-Nick.
-Most gondolom mosolyogsz.-én.
-Ennyire ismersz?-Nick.
-Eléggé.És a takaró marad.-én.
-Tudod lehet,hogy most 1baromnak fogsz tartani vagy nem tudom minek....de ez volt életem eddigi legszebb és legjobb élménye idáig.-Nick.
-Nem tartalak baromnak inkább ez jólesett.De ideje lenne ha mennél.Lefárasztottál...és mindjárt bealszok.-én és ásítottam 1et.
-Rendben.Jóéjt.álmodj velem.Szeretlek.-Nick majd megcsókolt.
-Neked is.És álmodj velem.És én is szeretlek.-én mosolyogva.Ő is rám mosolygott majd kiment az erkélyemre és el is tűnt.Én felvettem a melltartóm majd elfeküdtem az ágyban.
-Ez volt élete eddigi legjobb és legszebb élménye???? Ez olyan aranyos tőle. És nekem is ez volt életem legszebb és legjobb élménye. Az eddigi barátaim csak azzal törődtek az ágyban,hogy nekik mi a jó.Velme nem is foglalkoztak.......De gondoljunk bele....ha ez ilyen jó volt...akkor milyen lehet vele úgy lenni??? Jajjj Sell erre ne gondolj.Tudod jól,hogy biztos eszméletlen jó lehet,de neki ott a fogadalma....Inkább megpróbálom aludni.-gondoltam magamban majd kimászta az ágyból,lekapcsoltam a vilanyt és vissza az ágyba.Nme telt bele 1perc és már aludtam is.
Nos......remélem tetszett.....próbáltam minél jobbat írni. És ezt a rész is Szabinának lehet köszönni ....ha ő nem hajt akkor most se lenne rész.Nekem tetszett amit írtam...de ezt döntsétek el ti. Na puszi.Jajjj majd el felejtettem. Csak akkor lesz rész ha összegyűlik a 3komi 3KÜLÖNBÖZŐ embertől. A kövi még nem tudom mikorra várható.....majd kiderül. Na mostmár télleg Helóó és Puszi.=DD

6 megjegyzés:

  1. Hát...Woow...ez...nem tudom leírnixD
    Az elején...rémlett valami...muhahahaxDD
    És Melissa...ismerős nekem ez a csaj..nem is tudom, hogy honnanxD
    És utána jól kikészítik egymástxDJó kis fogadásxD
    Joe, érzi a pillangókat és a bizsergést!!!!!(virul s fejem)
    És a vége...whoaw...leírhatatlanxD
    Amikor azt írtad msn-en h bővebben kifejted, nem gondoltam volna h enyirexD Meg h ez lesz a kívánsága!!
    Nick a kis huncut!!!
    De ha már az a valaki leszedte akkor már látta,és nem zavarná ha megint látja.-Nick.
    -Most gondolom mosolyogsz.-én.
    -Ennyire ismersz?-Nick.
    -Eléggé.És a takaró marad.-én.
    hát beszarás.
    Nagyon jó lett!!!
    Puszi Szívem

    VálaszTörlés
  2. Jajjj Ribim köszönöm.=DD
    Nekem is ismerős...Ja télleg tudom már honnan az 1ik bnőm.=DD
    Naná,hogy jó fogadás hisz én találtam ki.(NO EGO.)
    Hát persze,hogy érzi.Hisz most leírhatatlanul szerelmes Mells-be.
    Hát......kisssé télleg kifejtettem,hogy mi történik ott....de sztem így jó.Legalább ha valaki tudja akkor bele tudja él ni magát a helyzetbe.
    Jaja ő az én Huncut imádnivaló Szexistenpasim. =DD (L)
    Köszi még1x.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Nagyoooon jó! Túl meleg van, így ketttő dolog is megtörthénhet: vagy túl rövid lesz a komi, vagy teleírom baromságokkal XD
    Tudod, jó hosszú részeket írsz így nem unatkozok. LOL Oké na csak meleg van xD
    Nick picit rámenős vagy mi xD
    Oké sok az ikszdé meg a kettőspon dé, de én szeretem!
    NA puxi

    VálaszTörlés
  4. Köszönöööööm.=DD Télleg kurvára meleg van....
    =DD Hát megszenvedek s készekkel....xDDD
    Ja...kicsitnagyon....de nem baj...Őt így kell Imádni.
    Segáz.xD
    Puszi és köszi a komit.Márcsak 1kell.De akkor igyekszem a résszel.

    VálaszTörlés
  5. áhh ez eszméletlen......
    én kb múlthét szerdán találtam rá és az egészet ami addig volt elolvastam de ugy h este 8tól hajnal fél2ig de annyira jó és hihető dolgok vannak benene nem úgy mint a sok hülye olyanokat talál ki h az már agyfrász xD

    de ez v-mi kurva jó és sztem így jó h kifejtetted azt a dolgot ;)
    jöhet a következő rész mert megvan a 3. komi :P

    VálaszTörlés
  6. Ááááá kösziiiiiii.
    Jajj téleg köszi.Olyanokat úgysem írnék bele ami nem lehetséges.
    Okés.Meglessz.=DD
    Rendben...csak meg kell írnom.És télleg köszönöm csajok h írtatok komit. I Love you Girls!!
    Puszi.

    VálaszTörlés