2010. július 26., hétfő

23.Fejezet.

Reggel amikor felkeltem hiányzott mellőlem Nick teste.Már megszoktam,hogy mellettem fekszik..... Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és elmentem zuhanyozni.....amíg zuhanyoztam csakis az járt a fejemben amit este tettünk....És ezen agyaltam amíg teljesen elkészültem,hogy embernek nézzenek ha valaki meglát.
-Kicsim élsz még?-Anya hangja hozott vissza a valóságba.
-Ha?-én miközben körülnéztem és a konyhában találtam magam.
-Akkor jó lesz gofri reggelire?-anya.
-Persze.De én,hogy kerültem ide?-én értetlenkedve.
-Lesétáltál a 2lábadon.-apa.
-Télleg?-én még mindig értetlenkedve.
-Igen.Kicsim jól érzed magad??Ne vigyünk el orvoshoz??-Apa aggódva.
-Persze.Csak szerintem túlságosan is gondolkodtam.-én. 
-És min??-anya és apa egyszerre miközben rám néztek.
-Azon,hogy.........hogy mit csináljunk ma Mells-el és a srácokkal.-én.Még szerencse,hogy jól tudok hazudni....
-Oh......Melissa itt van a városban?-anya mosolyogva.
-Igen anya itt van.-én.
-Jajj de jó.-anya ujjongva.Köztudott,hogy anyu imádja Mells-t amióta barátnők vagyunk.
-Akkor kapok reggelit is?-én.
-Jaaa...persze.-anya és elém rakta a reggelit.
-Köszi.-én és már kajáltam is.Jó hamar megettem aztán mentem fel a szobámba.....és Nick ott ült az ágyamon 1fehér rózsával a kezében.Én gyorsan bezártam az ajtót és oda mentem Nickhez majd leültem mellé.
-Szia kicsim.-én mosolyogva.
-Szia Hercegnőm.-Nick mosolyogva majd megcsókolt.
-Hogy vagy?-én mosolyogva.
-Most,hogy itt vagyok veled....remekül.És te?-Nick mosolyogva.
-Szintúgy.-én mosolyogva.
-Nos....-Nick majd csöndbe maradt.
-Mi nos??-én érdeklődve.
-Semmi.Csak gondoltam beszélgetünk valamiről csak nem jut eszembe semmilyen téma.-Nick miközben zavartan mosolygott.
-Értem.Mennyi ideig akarod még szorongatni azt a szép virágot?-én mosolyogva.
-Ja bocsi....ezt neked hoztam.-Nick és a kezembe adta.
-Semmi baj és köszönöm.-én majd 1puszit nyomtam az arcára és indultam volna,hogy felakasszam a falamra,de valaki visszarántott így szépen belehuppantam az ölébe.
-Azt hitted ennyivel meg is köszönted?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-ÖÖöööö.......igen???-én.
-Szerintem viszont nem.-Nick majd megcsókolt én meg visszacsókoltam.Kezdtük beleélni magunkat a csókolózásba, és egyre tüzesebben csókoltuk egymást, amikor megszólalt a telefonom. Nem néztem meg ki az, csak durcásan felkaptam a telómat.
-Mit akarsz? - szóltam bele, nem épp kedvesen.
-Én is szeretlek Selly. - válaszolt nevetve Mells a vonal végéről.
-Jaj, bocsi.
-Semmi baj, mit szakítottam félbe?
-Csak egy hosszú és édes csókot. - sóhajtottam fel, és Nickre néztem. Még mindig az ölében ültem, eddig lehajtott fejjem.Ő pedig hátra dőlt, és támasztotta magát a kezével.
-Sajnálom! De ha már megzavartalak, akkor nem lenne kedved találkozni?
-De persze bármikor......mikor?
-Mondjuk egy félóra múlva ott ahol tegnap?
-Nekem okés. Vigyem a fiúkat is?
-Most ne, szeretnék veled beszélni...
-Rendben! Akkor fél óra múlva. Szia
-Szia. - tettem le a telefont, és Nickre néztem.
-Figyu most el kell mennem. Mells beszélni akar. Szintem történt valami Joe és közte tegnap este, amiről nem tudunk.
-Mi tett az az idióta?
-Nyugi nem volt szomorú, inkább gondolkodó.
-Oké, akkor menjünk.
-De csak egyedül megyek.
-Jaa....oké....és mikor találkozunk?
-Nem tom, szerintem ma csajos napot tartunk, de estére elmehetnénk 4en vacsorázni. Mit szólsz?
-Nekem jó! - mondtam majd megcsókolt.A csókunknak én vetettem véget.
-Na nekem mostmár mennem kéne,mivel kb,félóra mire kiérek.-én.
-De kocsival 5perc ha nagyon lassan megyek.-Nick miközben cukin nézett rám.
-Ohh....már tudom mire megy ki a játék. Mr.Nick Jonas oda szeretne vinni,hogy annyival többet lehessünk együtt.-én mosolyogva.
-Háááátttt.......persze,hogy ez a terve.-Nick mosolyogva.
-Oh....és mit szeretnél addig csinálni???-én felhúzott szemöldökkel.
-Én arra gondoltam,hogy befekszünk az ágyba és pihenünk egymás mellett.-Nick azzal a kisfiús mosolyával.
-Nekem megfelel.-én mosolyogva,majd kimásztam az öléből és bemásztam az ágyba majd ott elfeküdtem.Nick követte a példám és befeküdt mellém,én meg jó szorosan hozzá.
-Tudod.....ez nagyon hiányzott az éjszaka.-Nick.
-Nekem is.-én miközben elkezdtem kicsit csikizni a hasát.
-És ez is hiányzott.-Nick miközben kuncogott 1kicsit.
-Képzelem mennyire.-én  kicsit nevetve.Így feküdtünk 1ideig,majd Nick törte meg a csendet.
-Hercegnőm.-Nick.Már kezdem meg szokni,hogy így szólít.
-Igen?-én miközben felnéztem rá,erre ő a száját az enyémre tapasztotta.....ismét elkezdtünk csókolózni és ismét egyre tüzesebben,majd Nick melenyúlt a pólóm alá.....én eltoltam magamtól.
-Na jó.....nekem mennem kell átöltözni megminden.-én mentem volna ki az ágyból,de Nick visszahúzott magához.
-Ne legyél túl csinos mert még lecsapnak a kezemről.-Nick mosolyogva.
-Ezzel az erővel mehetnék így is.-én miközben a ruhámra mutattam.
-Hmm....ez megfelel.-Nick mosolyogva.
-Hülye.Én ilyenben biztos nem lépek ki az utcára.-én majd 1gyors csókot leheltem az ajkaira és mentem is a szekrényemhez.Ott találtam 1mintás pólót,1farmer rövidebb nadrágot de nem azt a fajtát amiből kinn van a fél seggem.Ezekkel bementem a fürdőbe és magamra zártam az ajtót. gyorsan átöltöztem.Ez után kinyitottam az ajtót,hisz most már bejöhet Nick ha akar. Kivasaltam elöl a frufrum,amikor ezzel végeztem Nick lépett be a fürdőbe.Csak mosolyogva nézett,én smég szemcerkával kihúztam a szemem,magamra fújtam 1kicsit a parfümömből és kész is voltam,már csak a fogamat mostam meg és télleg kész voltam. Végig néztem magam a tükörben és megvoltam elégedve az eredménnyel.
-Na? Milyen vagyok??-én miközben Nick felé fordultam mosolyogva.
-Szép.......túlságosan is szép.Így nem mehetsz ki az utcára.-Nick miközben komoly fejet vágott.
-Most ugye csak viccelsz???-én.
-Öööö....haha(nevetett fel édesen.)...persze,hogy csak viccelek.De télleg nagyon szép vagy. Csak aztán vigyázz nehogy valaki rád másszon.-Nick mosolyogva.
-Igenis főnök.-én miközben tisztelegtem is neki.
-Na gyere ide.-Nick miközben kitárta a karjait,én oda mentem hozzá és megöleltem.
-Még van negyedóránk.-Nick.
-Oh....okés.-én majd elengedtem és kimentünk a fürdőből erre mit csinál??Felkapott és lerakott az ágyra majd felém mászott.
-Hülye vagy.-én röhögve.
-De te így szeretsz.-Nick mosolyogva.
-Az tény.-én mosolyogva.
-Mivel szeretnéd tölteni azt a 15perccet??-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Nem is tudom......(húztam az agyát.).......mondjuk......ááááá nem az nem jó....akkor legyen....á az se jó........Áááá megvan.....nem az se.-én hülyeségből.
-Eldöntenéd?? Tudod az idő az megy és csak este találkozunk amikor megyünk vacsizni.-Nick.
-Akkor meg van mi legyen.-én mosolyogva majd a tarkójánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam,ő természetesen visszacsókolt.Csókolóztunk 1ideig majd Nick ismét a pólóm alá nyúlt én meg kicsit eltoltam magamtól a fejét.
-Ha tapizol és egyéb dolgok akkor hagyjuk abba a csókolózást.Oké?-én erre ő csak bólintott és kivette a pólóm alól a kezét,majd csókolóztunk tovább.Később Nick vetett véget ennek,majd megnézte az óráját.
-Mennünk kell.-Nick nem túl nagy kedvel.
-Rendben.-én.De meg sem moccant.
-Khmm....ha nem mászol le rólam akkor nem tudunk elindulni.-én.
-Ja bocsi.-Nick és lemászott rólam,majd én is kimásztam az ágyból.Gyorsan bementem a fürdőbe és megigazítottam a szerelésem és mentem is ki de ekkor Nick már nem volt ott.Zsebre raktam a telefonom és pénztárcám majd mentem is le.
-Kicsim te vagy az?-anya.
-Ki más lenne?-én értetlenül.
-Nem tudom.Hova mész??-anya.
-Csajos napot tartunk Mells-el,aztán este elmegyünk 4en vacsizni.-én mosolyogva.
-Ohh....baráti vacsi?-apa.
-Öm...nem.Nickel összejöttünk.És remélem,hogy Mells és Joe között is lesz valami.-én mosolyogva.
-Értem....-apa.
-Akkor ó szorakozást.-anya mosolyogva.
-Meglesz.....De kaphatok pénzt???-én miközben szépen néztem.
-Persze.-és a kezembe adott 1csomót.-De ne költsd el mindet.-apa.
-Megpróbálom.-én mosolyogva majd adtam 1puszit az arcára majd anyuéra.Aztán felkaptam a cipőm és mentem ki.Nick a kocsijának volt támaszkodva,és cukin nézett felém.=DD Én oda mentem hozzá.Kinyitotta nekem az ajtót és beszálltunk.
-Micsoda úriember a pasim.-én mosolyogva miközben bekötöttem magam.
-Ohh....ezt bóknak veszem.-Nick mosolyogva.
-Annak is szántam.-én mosolyogva.Erre ő már nem mondott semmit csak beindította a kocsit és már mentünk is.
-Elmondtam anyuéknak,hogy összejöttünk.-én.
-És mit reagáltak??-Nick kíváncsian.
-Apa csak annyit mondott,hogy "értem." Anyu meg majd kiugrott a bőréből.De apu mindig is ilyen volt.-én.
-De azt nem tudod,hogy....kedvel-e engem??-Nick.
-Nem tudom,de majd megkérdezem.-én.
-Rendben.-Nick.Pár perc múlva már a parknál is voltunk.
-Akkor szia.Majd este találkozunk.-én miközben Nick felé fordultam.
-Szia.Akkor szólok Joenak is.-Nick,én meg szálltam volna ki a kocsiból,de utánam szólt.
-Sellym.-én felé fordultam.-még 1búcsúcsókot sem kapok?-Nick mosolyogva.
-De kapsz.-én majd megcsókoltam.Próbáltam elszakadni az ajkaitól,de nem nagyon sikerült........aztán Nick vetett véget neki.
-Azt hiszem mostmár télleg menned kell.-Nick.
-Igen....nem ártana.-én.
-Szia Hercegnőm.-Nick mosolyogva.
-Szia Hercegem.-én mosolyogva majd 1gyors csókot leheltem az ajkaira és kiszálltam a kocsiból.Mells ott állt tőlünk nem messze a kapuban ,intettem neki de mintha valahol máshol járt volna.Észre se vett. Nicknek még intettem majd elhajtott. Oda sétáltam Mellshez,megálltam mellette de nem vett észre.Majd megmoccant és felém nézett és....
-Ááááááááá-sikított 1et és azzal a lendülettel el is esett.Kissé vicces volt.
-Haha.....már vagy 5perce itt állok melletted.-én mosolyogva majd felhúztam.
-És miért nem szóltál??-Mells kicsit felpaprikázva.
-Mert jó poén volt.Ne haragudj rám miatta.-én miközben szépen néztem rá.
-Nem haragszom.-Mells és elindultunk befelé a parkba.
-Nos....mi történt közted és Joe között?-én izgatottan.
-Semmi.....vagyis nem tudom....-Mells.
-Na jóó....leülünk valahova és elmeséled az egészet.-én.
-Rendben.-Mells. Mentünk még 1keveset majd leültünk 1árnyékor padra.
-Szóval??-én.
-Szóval....Joe haza kísért.-Mells de közbe vágtam.
-Ezt tudtam-én.
-Végig mondhatom??-Mells.
-Aha....befogtam.-én.
-És az volt,hogy tök jól eldumáltunk meg röhögtünk 1csomót.Aztán sikeres eltanyáltunk mind a ketten....de úgy,hogy Joe rám esett.És ahogy a szemembe nézett.......az...az olyan furcsa volt.És valami különös érzésem volt.Egy ideig csak néztünk egymás szemébe majd Joe megrázta a fejét és lemászott rólam,majd felsegített.Aztán haza kísért és az ajtóban adott 1puszit az arcomra és aztán ment haza.-Mells.
-Huhhh.....-én.
-Csak ennyit tudsz mondani?-Mells.
-Nem. Drága Mellissám.....még mielőtt bármit is mondok válaszolsz 1kérdésemre? Bár tudom mi a válasz.-én.
-Ne kímélj.-Mells.
-Neked tetszik Joe?-én.
-Öm....ezt meg honnan veszed?-Mells miközben kezdett pirulni.
-1.ahogy ránéztél,2.amit meséltél,3.most épp vörösödik a fejed.-én mosolyogva.
-Oh....hupsz.-Mells miközben a fejét takarta.
-Nem gáz.Tudom,hogy tetszik.-én mosolyogva.
-De semmi esélyem.Ilyen jó pasi mint ő kizárt,hogy leállna velem.-Mells szomorúan.
-Ez hülyeség.Nagyon szép vagy,vicces és ugyan olyan ügyetlen mint ő.-én mosolyogva.
-De....-Mells de közbe vágtam.
-Semmi de.Ma elmegyünk 4esben vacsizni.-én mosolyogva.
-De minek?-Mells erre én kicsit fejbe vágtam.
-Szerintem eltévesztették a hajszíned.Dupla randi lesz. Elég érthető??-én.
-Öööö...ja.-Mells.
-Akkor jó.-én. Még beszélgettünk 1csomót majd fogtunk taxit és elmentünk a plázába hülyülni illetve vásárolni ha találunk valami hozzánk illőt.Hülyéskedtünk 1csomót és csináltunk vagy 100képet.Mire végeztünk a ruhákkal....hát...végeztünk??? Vettünk pár dolgot......De ahogy apu kérte nem költöttem el az összes pénzt....csak úgy a felét.Na ez most lényegtelen. Szóval...amikor végeztünk a vásárlással akkor már délután 3volt.
-Nem vagy éhes?-én miközben Mells felé fordultam.
-Ilyet kérdezni.-Mells miközben a fejére csapott.
-Akkor irány a meki.-én mosolyogva.Átkaroltuk egymást és mentünk is.Mells 1BigMac Menüt kért míg én csak 1sajntburgert és salátát.Leültünk 1asztalhoz,és ott elkezdtünk enni. Épp a kajálás felénél tartottunk amikor 2srác jött oda.....helyesek voltak,de Nick és Joe sokkal helyesebbek.
-Sziasztok szép lányok.Ide ülhetünk?-az 1ik mosolyogva,a másik meg jól végig mért minket.
-Bocsi de van pasink.Ha csak dumálni mi meg kajálni akartok akkor okés,de ne próbálkozzatok.-én.
-Öm.....akkor mi megyünk is.Sziasztok.-a másik és le is léptek.
-Héé ezt miért csináltad?? Tudom,hogy neked van pasid,de nekem nincs és valakivel el kell felejtetnam Joe-t.-Mells kicsit felháborodva.
-Azért mert 1.egyikőjük sem ér annyit mint Nick és Joe.2.Van esélyed Joe-nál.3.fogd be és inkább kajálj.-én mosolyogva majd folytattam a kajálást.
-Nos...az 1.az igaz.2.az kizárt.3.az meg okés.-Mells és kajolt tovább.Erről többet nem dumáltunk. Aztán haza taxiztunk.(Mármint mind a ketten a saját házunkba.) Én amikor beléptem a házba kaptam 1sms-t......Nicktől.Megnyomtam a megnézés gondot és ez állt a levélben. "Szia Hercegnőm! Ha végeztetek Mells-el akkor gyere át légyszíves.Krízis van és nagyon nagyon hiányzol.(L) Szeretlek.Csók Nick." 
-Jajj de ari.....de milyen krízis lehet??-gondoltam magamba,majd mentem is ki a házból és át hozzájuk.csöngettem,és valami dörömbölést hallottam majd Nick nyitott ajtót.
-Szia.Ez gyors volt.-Nick mosolyogva majd húzott is be a házba.
-Szia.És épp most értem haza.Na milyen krízs van a hiányzásomon kívül?-én mosolyogva.
-Joe.-Nick.
-Hajjajj.....mi történt?-én.
-Semmi komoly.....Joe márcsak Joe marad....-Nick komoly fejjel de én nem értettem,hogy ezzel mit akar mondani.
-Hogy mi? Nem lehetne normálisan ,hogy én is értsem??-én értetlenül.
-ÁÁá....inkább gyere.-Nick és húzott fel az emeletre majd be Joe szobájába. Joe 1száll alsógatyában volt....erre Nick mit csinál?? Betakarja a szemem.
-Joe vegyél már fel valamit!-Nick kicsit idegesen.
-Nick...hagyd már.Láttam már így.-én miközben elvettem a kezét a szemem elől.
-De.....-Nick de a számat az övére tapasztottam így nem tudta folytatni a kifogásait.......de a-helyett vissza csókolt és közben magához húzott jó szorosan.
-Khmmm.....én is itt vagyok!!!-Joe.Ekkor én elhúzodtam Nicktől,majd Joe felé fordultam.
-Na mi az a nagy vészhelyzet??-én mosolyogva.
-Nem tudom,hogy mit vegyek fel este.....hogy legyen a hajam.....legyen rajta szemüveg vagy inkább kontaktlencse??-Joe elég idegesen....azt se tudta,hogy hol áll a feje.
-Joe.-én,de Joe csak fel és alá járkált.
-Joe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-én ordítva ekkor megtorpant és rám figyelt.
-Pucos étterembe megyünk vagy csak ilyen normálsiba?-én.
-Normálisba.-Joe.
-Akkor gyere.-én miközben felé indultam,majd megfogtam a kezét és behúztam a gardróbjába...
-Mi a fenének neked ennyi ruha???-én.
-Hát...kell a változatosság.-Joe.
Már vagy 15perce kutattam a cuccai között.
-Na? Van már valami??-a fiúk türelmetlenül.
-Ne sürgessetek már.Majd meg fulladok a ruhái között.-én flegmán.
-Kell szájon át lélegeztetés? Mert én szívesen adok.-Nick gondolom mosolyogva.
-Nicholas fogd be!!-én.Majd kutattam tovább.És végre találtam 1fehér egyszerű pólót,1fekete bőrdzsekit, 1fekete csőgatyát,és 1hozzá illő fekete csukát és azokkal mentem ki.
-Ezeket vedd fel és hozzá a kete szemüveged.Okés?-én miközben a kezébe nyomtam és rádőltem az ágyára.
-Köszi,köszi,köszi.-Joe miközben megölelt.Így fekve elég hülyén jött ki.
-Joe megtennéd,hogy leszállsz a barátnőmről??-Nick idegesen.
-Jaa......de tudod jól,hogy simán megszerezhetném ha akarnám.-Joe egósan majd bement a fürdőbe a ruháival együtt.
-Chh....még hogy meg kaphatna.-Nick miközben leült mellém.
-Ugye sosem kaphat meg?-Nick miközben ijedten nézett rám.
-Jajj te hülye.Persze,hogy nem kaphat meg......Én csakis a tiéd vagyok,és maradok remélem még 1sok ideig.-én mosolyogva.
-Akkor jó.-Nick megnyugodva.
-Most már kérek szájon át lélegeztetést.-én mosolyogva.
-Ohh....télleg?-Nick felhúzott szemöldökkel majd mellém feküdt és megcsókolt....én vissza....és így következett 1elég szenvedélyes csókolózás......amit Mr.Joe Jonas szakított meg úgy 10perc múlva.
-Gyerekek.Ne az én ágyamba....Világos?Ja és ne is az én szobámba.Arra ott van Nick szobája vagy a tiéd Selly.....csak ne itt.-Joe.Mi felültünk az ágyba.....de én nem maradtam ott hanem mentem Joehoz.
-Drága....Joe.....ha te is csókolózni fogsz Mells-el előttem akkor majd én is nyafoghatok??-én felhúzott szemöldökkel.
-Ki mondta,hogy mi csókolózni fogunk?És ki mondta,hogy pont előtted? Várjunk......ki mondta,hogy egyáltalán összejövünk?Semmi esélyem.-Joe a végén szomorúan.
-Joe!!! Ezt hagyd abba.Mells is ezt nyomatja.....és már nagyon unom.-én.
-Ti mibe jöttök?-Joe mintha megse hallotta volna azt amit az előbb mondtam.
-Ruhába.-én.
-Akkor sztem menjetek öltözni és hívd fel Mells-t,mert nem sokára indulunk.-Joe.
-Okés....-mi értetlen kedve.NIck ment a szobájába én meg haza.Közben megdumáltam Mells-el h megyünk érte és h készüljön el.Én semmilyen különleges ruhát nem vettem fel...csak ilyen normálisat.....Aztán......beszálltunk Joe kocsijába és mentünk Mells-ért......Ő is beszállt a kocsiba.(természetesenen mi ültünk hátul Nickel elől meg Joe és Mells.Megérkeztünk az étterembe.....és beültünk 1gy 4es asztalhoz........
De,hogy a vacsorán és másnap mi történt az majd a köviből kiderül.=DD Várom a tippjeiteket. Na puszi.

12 megjegyzés:

  1. Eeee....most komolyan!!!
    Itt abba hagyni...
    Öcsém he...xD
    De izé vagy!!!!!!!
    Nem fogok veled szóba állnixD!!!
    Deh ahh....miközben olvastam h milyen ruhát adsz Joera azért görcsöltem, hogy legyen bőrdzseki!!!!!!
    És bevált!! Olyan szexy a bőrben!!xD
    Nagyon király lett a rész!!
    De nekem kell a sajtburger!!xD
    Nah haamr kövit!!
    Puszi Szívem

    VálaszTörlés
  2. Hihi....ez van.=P
    Persze.Úgyis fogunk dumálni.
    Aha.=DD télleg jól nézki benne.
    Köszi.
    Jóóóó....majd legközelebb te kapsz sajtburgert!xDDD
    Igyekszem vele.
    Puszi Ribim.

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ itt abba hagyni. nah most utállak (durcás fej)
    ésés kibaszott jó a rész
    Joe télleg jól néz ki bőrdzsekiben.
    Sajtburger hmmmmmmm.

    puszi és nagyon Hiányzol.

    VálaszTörlés
  4. Áááááááá Szivemegyikcsücske.
    Tudom...most mindenki utál....de ez van...majd a kövirészből kiderül h mi lessz ott....illetve másnap....Sztem mindjárt elkezdem írni.Csak inspiráció hozzá.....avagy vmi pörgős music.(L)
    Köszi.^^
    Naja....kisséééé.De nyugi meghagyom a Ribimnek.=D
    Az én ettem.Nyami-nyami.:P
    Puszi...te is nekem de nagyon nagyon. Vmikor már dumálni kéne.Majd írj 1e-mailt h melyik nap mikor leszel fenn skypon.Na puszi.(L)

    VálaszTörlés
  5. háát itt abbahagyni:| nembajjj van izgalom mint a sorozatoknál xD
    éés nagyonjóóóóó ♥♥♥
    bördzseki (Y) nekem iss van

    és siess a kövi résszel :$

    csókos ♥♥

    VálaszTörlés
  6. Köcit! Nagyon jó lett! Nick tényleg nyomul

    VálaszTörlés
  7. Köszi tinacska93. Igyekszem a kövivel.Most kezdem el írni. Puszi.

    VálaszTörlés
  8. És neked is köszi Becks. És tudom h nyomul....és nme kicsit....hanem nagyon nagyon nagyon. Na majd kiderül h mi lesz ez után. Puszi.

    VálaszTörlés
  9. De mé nyomul?????? Szép parasztosan megkérdeztem hogy miért xD

    VálaszTörlés
  10. xDDD AM azért mert nagyon szereti Sell-t.....,de nem igazán tudja,hogy hol a határ.De akkora ötletem van a kövire ,hogy az nagyon coel lesz szerintem.Vagyis ahogy elképzeltem. Ennyivel elégedj meg Becks.=DD

    VálaszTörlés
  11. uu én most találtam rá a történetedre
    éss negyon jó röpke 23 részt ma végig olvastam
    nagyon izgi hamar kövit mert már nagyon várom
    :)

    VálaszTörlés
  12. Jajj köszi Bettina.=DD Majd igyekszem. (ááááá egyre többen olvassák.[virulósfej.])

    VálaszTörlés