2010. november 30., kedd

Életjel!

Na csajok ismét itt vagyok. :D
Sokkal jobb kedvel,boldogan,egóban gazdagan és újra töltve.:DDD
Szóóval....neki állok befejezni a részt mert gondolom már tűkön ültök h " Mikor hozza mááár ez a csaj a részt?-.-"  " Kb...x"DD Szal nem sokára kész lesz és fenn lesz az utolsó részem.Természetesen ha érdekel titeket a következő történetem akkor kirakom ide majd az oldalt. Ja és lehet kérdezni pár dolgot belőle (mármint az új történetből.) de azért ne higgyétek hogy elmondok mindent előre.:P Hisz még én sem tudom hogy mi lesz benne.x"DD
Na csak gondoltam küldök magamról egy "életjelet" h már minden okés.Így is eleget dumáltam szal sziasztok!
I Love You Girls!

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó az életjel(XD)Részvétem és kár hogy befejezed de az új töid címét ird le kérlek hogy komizzunk majd pussz

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki, hogy jobban vagy!:) Ha már a kérdéseknél tartunk. Gondolom az is Jonas Brothers-ös lesz. Abban is Nick lesz a főszereplő??:D By:Lizee17

    VálaszTörlés