2010. december 4., szombat

30.Fejezet,

Noss...itt a várva-várt utolsó rész.Remélem tetszeni fog.Sok minden történik benne.Sok komit kérek és arról is h ki rakjam-e az új blogom linkjét ide vagy nem érdekel titeket.Na csak ennyit mondanék előtte.Jó olvasást.
I Love You Girls!


Egy év….ennyi telt el az óta amióta Nick….öm tudjátok h mire gondolok. Az óta rengeteg dolog történt. Írtam egy könyvet egy lányról aki az életében először jól érezte magát és az egész életem megváltozott…ezt e könyvet beküldtem és ki is adták és elég nagy sikere lett. Nick talált magának egy másik lányt. Nem tudom h ki az vagy mi a neve csak annyit tudok,hogy elvileg boldogok együtt…..vagyis ő ezt állítja. Joeval elhidegültünk kicsit egymástól,de Kevinnel még mindig ugyan olyan jóban vagyunk. Ahogy a csajokkal. Miley és Liam szakítottak mert Liam megcsalta…..Miley szülei elváltak…..de a végén minden helyre jött körülötte. Lett egy új pasija akit tiszta szívéből szeret és már eljegyezték a másikat.:DD Na most ,hogy elmondtam a jó híreket mondom a rosszat……. A szüleim meghaltak autóbalesetben…. Egy részeg kamion sofőr nekik ment és a kamion végig préselte a kocsit………ezt nehéz még ma is felfognom…..Mivel rám maradt a ház így azt eladtam és beköltöztem egy sokkal kissebbe a part mellett.Néha egyedül sétálok amikor a nap kezd felkelni és azon gondolkozok,hogy hol rontottam el az életem,de sosem jutok el odáig ,hogy tudjam. Úgy gondolom,hogy az életem egy nagy kudarc,de néha rosz dolgoknak kel történnie az emberre,hogy történjen valami jó is.nem tudom,hogy értitek –e amire gondolok.Na ennyit a visszaemlékezésról.Térjünk vissza a jelenbe.
 Most épp 2014.december 30.-adika van.Holnap Szilveszter.Épp az ágyamban fekszem a laptopommal az ölemben és épp ruhákat nézegetek a neten.Találtam is pár elég szép ruhád,bár én kicsit átalakítanám őket.Keresgéltem még minden félét.Majd gonodltam csinálok vmi kaját….avagy csináltam Forrócsokit és Kakaós tésztát.Egésznap punnyadtam otthon mivel ma nem kellett mennem melózni.Ja az óta előléptettek és titkárnőből igazgató helyettes lettem.:DD Jó mi?
Másnap csokit és mindenféle édességet eszegettem.És lassan eljött az este.Éjfél előtt 5percel volt.Bekapcsoltam a Tv-t és 4percre rá elindult a vissza számlálás így elővettem a pezsőt és kimentem a házból.Amikor elkezdtél fel lőni a tüzijátékot kinyitottam a pezsgőt és leültem a hóba majd elkezdtem iszogatni miközben néztem h milyen szépeket lőnek.:D
-Bocsi ide ülhetek?-szólalt meg valaki mögöttem és hozta rám a frászt.
-OMG.-riadtam meg és fordultam hátra.És egy velem egy korú srác volt mögöttem egy üveg pezsgővel.-Egy feltétellel.-mondtam.
-És mi lenne az?-kérdezte mosolyogva.Olyan szép mosolya volt…..
-Ha többet nem ilyesztesz meg.-mondtam.
-Haha…rendben.-nevettet fel majd leült mellém.Jókat beszélgettünk majd elkezdtem fázni.
-Én fázok…szóval haza megyek.-mondtam.
-Rendben.Haza vigyelek?-kérdezte Tom mosolyogva.Igen közben a neve is kiderült.:D
-Nem kell.itt lakom.Abban a kicsi házban.-mondtam.
-Ohh…pedig reménykedtem benne,hogy haza vihetlek…-hajtotta le a fejét szomorúan.
-Hát ha gondolod a házig elkísérhetsz.-mondtam mosolyogva.Erre felkapta a fejét és elkezdett mosolyogni.
-Igen…igen szeretném.-mondta mint egy kis srác.Majd szépen lassan elkísért az atóig.
-Na it volnánk.-mondtam.
-Akkor Szia Selena.Örü….-mondta volna tovább de közbe vágtam.
-Inkáb Sell.-mosolyogtam rá.
-Akkor Sell,örülök ,hogy megismerhettelek.-mondta miközben azokkal a szép zöld szemeivel nézett rám.
-Én is örülök neki…esetleg nincs kedved bejönni?-kérdeztem.
-De!Mármint nagyon szívesen bemegyek,már ha nem zavarok.-mondta kicsit pirulva.
-Rendben.-kinyitottam az ajtót majd bementünk és letelepedtünk a nappaliba.Jó sokat beszélgettünk majd elaludtam.
Reggel finom illatot éreztem….vmi kajak illata volt.Kinyitottam a szemem,majd kimásztam a kanapéból és elindultam a konyha felé.Be néztem,és láttam ahogy Tom ott szorgoskodik és palacsintát süt.Ezen elmosolyodtam majd vissza feküdtem gyorsan nehogy észre vegyen. Pár percre rá éreztem ,hogy legugolt mellém,majd egy tincsetsimított ki az arcomból.Ezen akaratomon kívül is mosolyogtam.
-Haha-nevetett fel édesen.-Szóval ébren vagy.-kinyitottam a szemem és csak mosolyogtam rá.
-Csináltam neked reggelit.-mondta és láttam az asztalon jó sok nutellásbanános palacsintát.Feültem majd oda ült mellém és az ölebe tett egy tányért és a sajátjába is egyet.
-Remélem szereted.-nézett rám nagyon szépen.
-Igen.Nagyon szeretem.-mondtam mosolyogva majd elkezdtem tömni magamba és jó hamar végeztem is vele ahogy ő is,és a tányérokat leraktuk az asztalra.
-Breeööö.-büfögött.-hupsz.Bocsánat.-mondta.
-Semmi baj……-mondtam kicsit röhögve.
-Most mivan?-kérdezte értetlenül.
-Enyém nagyobb szokott lenni.-mondtam mosolyogva.
-Na azt nem hiszem.-mondta.
-Dede….várj…..Breeeeeööööööö.-büfögtem egy jó nagyot majd elkezdtünk röhögni és valahogy rámfeküdt.Amikro abba hagytuk a röhögést akkor csak nézett a szemembe ,s én is az övébe……majd a feje közeledett az enyémhez és megcsókolt.Ez a csók….hát mit ne mondjak……ennél jobb csókot még senki nem adott nekem….vissza csókoltam majd elváltak ajkaink és mosolyogva nézett rám.Pár nap mulva már egy pár voltunk.Vagyis megkérdezte ,hogy leszek-e a barátnője és mondtam,hogy persze.
Az életem rendesen megváltozott.Pár évre rá elvett feleségül és lett egy kis fiúnk Peter Brown. A szemeit tőlem örökölte a haját és azcát az apjától.Nagyon aranyos kis fiú.Majd lett egy kishuga is.Ő Lizie lett.Csönyörű kis lány lett ő is.Persze a gyereke nőttek és egyre több baj volt velük de tudtuk kezelni őket.Peternek lett egy szép felesége ,Lizienek is egy udvarias és kedves férje és már várja az unokámat.Nem sokára megszületik.:DD Tom-mal még mindig szeretjük a másikat ugyan olyan szerelemmel mintz régebben. De már öregszünk….hisze ez az élet rendje…..3unokám lett.Lizie szült egy lányt és egy kisfiút. Kate(Peter felesége) pedig egy kisfiút.gyönyörű gyerekek és nagyon szeretem őket.:D Már 80éves vagyok….nehezebben mennek a fdolgok mint régebben…..és bekövetkezett az aminek kellett……
Lizie szemszöge:
-A nyagyiék éppen vásárlásból jöttek amikor átmentek volna a sineken hisz  zöld volt nekik amikor hírtelen előjött a semmiből egy vonat és elgázolta a kocsit…az orvosok megpróbálták megmenti őket de nem tudták.De ebben az egészben az a legszebb,hogy kéz a-kézben haltak meg.És ők most oda fenntről néznek téged.ÉS azt szeretnék,hogy boldog legyél.-mondtam a gyerekeimnek.





                                      THE END!

9 megjegyzés:

  1. Tényleg elég sok esemény van benne. Nagyon kár, hogy vége van. Kicsit abban reménykedtem, hogy Nick és Sell még összejönnek. :( Amúgy jó lett, talán picit sietősnek tűnik. És örülnék neki, ha kiráknád a másik történet linkjét! Szeretném azt is elolvasni. Addig is ha van kedved olvasd el az én történetem: www.jonastesok.blogger.hu

    VálaszTörlés
  2. a végén csak Happy End lett:) és igaza van Lizinek tényleg sietős lett. de legalább nem hagyod abba az írást. :) ésés várom már h olvassam az új sztorit:)

    VálaszTörlés
  3. Aztakurva:O
    Hát ez atom durvaxD
    De milyen romantikus:
    -Breeeööö....
    -Breeeööööö...
    Smaci..
    Házasság..
    xDD
    Büfiverseny ut szerelemxD beleszerettetek egymás büfögésébe, akkora romantik mint még soha semmixD Melettetek elbújhat a titanikxDD bocs elsülyedhetxD
    Amúgy jólet, csak tényleg sietős:// és vártam h majd Nickel leszel=/ és picit ténylet sietős...de jó lett!
    Puszi szívem Szeretlek!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!!Gratula!!Attól h sietős nekem tetszik!!
    Bár reménykedtem benne h megint összejönnek Nick-kel.Az új blogod címét rakd ki ide is!!Pls.
    Addig olvassátok az én blogjaimat ha van kedvetek:
    www.jjandnj.blogger.hu
    www.lovestoryk.freeblog.hu
    www.szfb-story.freeblog.hu
    Mind Jonas-os!!:D

    VálaszTörlés
  5. Szép befejezés lett :D Bár tényleg sietős, de nagyon jó. Reménykedtem hogy összejön Nickkel a dolog de így is nagyon szép :") Még szép hogy érdekel az új blog is :DDD
    Nkem is van : www.storybyalex.blogspot.com
    Jonasos :D
    Nah, de szép befejezés :D

    VálaszTörlés
  6. Ha? Most mi? És Nick? Meg én? Meg hol? Meg ki?
    Bocs nem vagyok képben... TE Azt akarod NEKEM mondoani, hpogy nem jöttek újra össze Nickkel????????????????????????????!!!!!!!!!
    Mi???????, Jáááááááj.....
    Nem baj, ez a Tom gyerek is tök coool :D
    NAGYON JÓ! Úgy ahogy az egész történet, imádom!!!!!!
    Ha már ennyi töri reklámozódik (Szép magyar) Akkor az enyém
    http://whoami-jb.freeblog.hu/
    :D
    Na puszii
    breöööööö xDDDDDDDDDD
    Az nagy volt.
    A történeted nagyon szupcsi imádom :D
    Bár túl sietps de imádom! Mikor lesz új blogod?? :DDDD

    VálaszTörlés
  7. JAaa én tudom az blogod címét :D
    http://egyfurcsalanyfurcsaelete.blogspot.com/
    Ez ugye??? A profilodba megtaláltam xDDDDD

    VálaszTörlés
  8. Miért nem Nick? Hisz annyira szerették egymást

    VálaszTörlés
  9. Hello 2017-ből. :D A történetedet nem is tudom hány éve kezdtem el olvasni, és mindig az lején kezdtem, és kb. 7 évet vártam a befejezésere. NEm tudom, hogy mennyire látod ezt az üzenetet, de köszönöm. Hála neked megszerettem az olvasást, és immáron 16 évesen, újra olvasni ezt az egészet...volt, hogy meg is könnyeztem, hogy ez milyen régen volt. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés