2010. február 10., szerda

11.Fejezet

Reggel amikor felkeltem az egész Jonas család ott volt mellettem.
-Jó reggelt.-én és nyújtózkodtam 1et aminek az lett az eredménye hogy leütöttem Joe-t.
-Köszi Sell.-Joe miközben a fejét fogta.
-Bocs.De te álltál rossz helyen.-én mosolyogva.
-Látom már jobban vagy.-Denis.
-Igen.-én.
-Ma már kijöhetsz a kórházból de nálunk fogsz lakni addig.Mert figyelni kell rád éjjel nappal.-Denis.
-Köszönöm.De az esti figyeléssel gond lesz.Ugyanis kétlem hogy bármelyiküknek megengednétek hogy velem aludjon.-én.
-De meg engedjük.Biztos nem fog semmi sem történni.-Id.Kevin.
-Rendben és köszönöm.-én.
-Ez semmiség.Amíg a szüleid nincsenek itthon mi vagyunk a családod.-Denis.
-Köszönöm.És mikor megyünk haza?-én.
-Már mehetünk is.Csak meg kellett várni hogy felkelj.-Id.Kevin.
-Rendben.-én és felkeltem és már nem fájt a hasam.Kimentünk a kórházból aztán hozzájuk.A fiúk meg sem szólaltak egész úton.Aztán amikor "haza" értünk akkor bementünk a nappaliba mert Id.Kevin beszédet fog tartani.XD Na szóval bementünk a nappaliba és leültünk a kanapéra.
-Szóval gyerekek.Mivel Sell itt fog lakni kevesebb mint 1hétig ezért valamelyikőtök szobájába lesz.Ki válalja?-Id.Kevin.
-Majd én.-Nick.
-Oké.Akkor ezt meg beszéltük.Ja és még valami.Nick akkor te fogsz vigyázni Sell-re amíg jól nem lesz.-Id.Kevin.
-Rendben.-Nick.
-Bocsi közbe szólhatok?-én.
Erre mindenki kikerekedett szemekkel nézett kivéve Id.Kevint.
-Persze.Hallgatunk.-Id.Kevin.
-Nem kell rám vigyázni már semmi bajom sincs.Csak Dav ne jöjjön a közelembe mert abból balhé lesz.-én.
-De igen is kell rád vigyázni.És azt a gyereket úgysem engedném be a házamba.-Id.Kevin.
-De...-én.
-Nincs de.Nick vigyázni fog rád és kész.-Id.Kevin.
-Mintha az apámat hallanám.-én halkan és persze magyarul.
-Mit mondtál?-Kevin.
-Semmit.Csak azt hogy köszönöm hogy ennyit törődtök velem.-én hazudtam.Hát az igazat mégsem mondhattam.
-Szívesen.Na most már menjetek.-Id.Kevin.
Mindenki felállt és ment a szobája felé.Én mentem leghátul.Be értem Nick szobájába és ő már a kanapéban ült.Én oda mentem az ágyához és lefeküdtem az egyik felére.És elkezdtem a plafont tanulmányozni.Aztán megszólalt a telóm Amy hívott.
-Szia.
-Szia Csajszi.Miért nem írtál a blogodba?Már aggódtunk miattad.
-Volt is miért.
-Mi van?Mitörtént?(aggódva.)
-Az hogy kiderült hogy Nick és Miley nem jöttek össze.Aztán és tökjóba lettem Miley-val és anyuék leléptek nyaralni.És összejöttem Dav-el de az nap szakítottunk is mert lesmárolta Miley-t.Aztán másnap reggel Dav részegen beállított hozzám hogy bocsássak meg meg ilyenek aztán átjött Nick de azt még ma sem tudom miért.Aztán Dav neki esett Nicknek és elkezdtek verekedni és megpróbáltam közéjük állni de ennek az lett az eredménye hogy Dav 2x megütött és én elkezdtem vérezni mint állat aztán a kórházban ébredtem fel. Kiderült hogy Nick vitt be.Aztán most náluk lakom amíg anyuék haza nem jönnek.És Nick szobájában kell aludnom egy ágyban vele és ő lesz a testőröm. Éjjel nappal figyelni fog rám.Bár remélem azért Wc-re és fürdeni nem kísér el. (ezen Amy nagyon meglepődött de a végén a beszólásom miatt elkezdett röhögni.)
-Látom a humorodat nem veszítetted el.
-Hát nem.
-Na akkor többet ne engedd a közeledbe Dav-et.És inkább gondolkozz el azon hogy mit érzel Nick iránt.
-Te elmehetnél szerelem tanács adónak tudsz róla?
-Igen tudok róla.Na szia.
-Szia.
Leraktam a telóm és felültem az ágyba.Nick persze kérdőn nézett rám hisz 1párszor kimondtam a nevét.De gondoltam ha annyira érdekli akkor kérdezze meg.Vártam kb.5percet mire megszólalt.
-Ki hívott?-Nick.
-Amy.Az egyik bnőm.-én.
-És miért mondtad ki annyiszor a nevem?-Nick.
-Mert elmeséltem hogy mi történt.-én.
-Értem.-Nick.
-De ugye nem gondoltad komolyan ezt a testőrös dolgot?Mert hát nekem van magán életem is.Nem kell hogy folyton körülöttem legyél.-én.
-De komolyan gondoltam.És apa sem engedné hogy egyedül elmenj itthonról.-Nick.
-De ugye a Wc-re meg fürdeni nem kísérsz el?-én.
-Oda nem.-Nick nevetve.
-Akkor jó.-én.
-De Dav nem mehet a közeledbe.-Nick.
-Nem is akarom hogy a közelembe jöjjön.-én.
-Fel is jelenthetnénk súlyos testi sértésért.-Nick.
-Nem kell.Inkább hagyd lógva.-én.
-Te tudod.-Nick.
-Am asszem 1idejig nem megyek strandra.És nem veszek fel olyan pólót amiből kinn van a derekam.-én.
-Miért?-Nick.
-Mert brutális látvány vagyok.-én és vissza feküdtem.
-Már miért lennél az?-Nick miközben oda ült mellém.
-Ezért.-én és felhúztam a pólóm és látszódtak a lila foltok a hasamon és az oldalam meg az össze vart bőr.Nick elég érdekes fejet vágott.Nem tudtam megállapítani hogy most mit érez.
-Mondtam hogy brutális.-én és vissza húztam a pólóm.
-Kinyírom ez a barmot.-Nick idegesen és felakart állni de én vissza rántottam.
-Nem nyírsz ki te senkit.Egyébként is ha elmész ki vigyáz rám?-én.
-Senki.Te mondtad hogy tudsz magadra vigyázni.Azóta mi történt?-Nick.
-Az hogy ha oda mész és jól megvered akkor feljelent téged súlyos testi sértésért.-én.
-Ezt te is simán megtehetnéd.-Nick.
-De nem teszem.-én.
-Még mindig szereted igaz?-Nick.
-Nem szeretem.Sőt gyűlölöm de azért nem fogom feljelenteni.Azzal jobb lenne? Kétlem.-én.
-Miért tudsz engem meg győzni?-Nick mosolyogva.
-Mert jó a beszélőkém.-én mosolyogva.
-Vettem észre.De csak miattad nem verem szét.-Nick mosolyogva.
-Köszi.-én miközben felültem és adtam 1puszit az arcára.
-Ezt miért kapom?-Nick mosolyogva.
-Mert hallgatsz rám.-én mosolyogva.
Kb.10percig fúl kussban ültünk egymás mellett.
-Nick.-én.
-Igen?-Nick.
-Csak megakartam törni a csendet.-én mosolyogva.
-Értem.És van ötleted hogy mit csináljunk?-Nick.
-Nem toom.-én erre megszólalt Nick telója Miley hívta.
-Szia Miley.....Igen...Kihangosítlak.-Nick.
-Szia.(én.)
-Szia Sell.Jól vagy?(aggódó volt a hangja.)
-Igen jól vagyok.(én.)
-Nagyon megütött az a barom?(miley.)
-Hát eléggé.....(én.)
-De hogy tehetett ilyet?(miley.)
-Be volt rúgva és az én hibám volt hogy megütött.(én.)
-Már miért lett volna a te hibád?(miley.)
-Azért mert ha nem akarom leszedni Nickről akkor nem üt meg.De nem bánom. Így legalább már tudom hogy milyen igazából.(én.)
-De ha én nem vagyok ott reggel akkor nem lett volna verekedés.(nick.)
-De ha nem vagy ott akkor kitudja mit csinált volna velem dühében mert szakítottam vele.(én.)
-De így is bántott.(nick.)
-De akkor jobban is bánthatott volna.(én.)
-Abba hagynátok!Ez nem vezet semmire.(miley.)
-Bocsi.(nick és én.)
-Na szóval Sell akkor semmi bajod nem lesz?(miley.)
-Nem mert éjjel nappal van 1testőröm.(én.)
-Szuper.És ki?Big Rob?(miley.)
-Nem.Én.(nick.)
-öb....és mi van az éjszakával?(miley.)
-Denis és Kevin meg engedte de semmi nem fog történni.(én.)
-Ez már a ti dolgotok.(miley.)
-De hogy történne bármi is ha nem is járunk?(én.)
-Ti nem jöttetek össze?(miley.)
-Nem.(én.)
-Oh....az más.Na nekem mennem kell.Sziasztok.(miley.)
-Szia.(mi.)
-Ja és Nick.(miley)
-Igen?(nick.)
-Vigyázz Sell-re.(miley.)
-Vigyázni fogok.(nick.)
-Na azért.Sziasztok!(miley)
Lerakta a telót.
-Nem akarsz nekem mondani valamit?-én.
-Öb...nem.Miért kéne valamit mondanom?-Nick kicsit zavarban volt.
-Szóval drágám.Mi mikor is jöttünk össze?-én kicsit érdekes fejet vághattam.
-Öb....az úgy volt....hogy.....-Nick.Próbált valamit kitalálni.
-Kérlek a lényeget.-én.
-Jólvan.Azt mondtam Miley-nak hogy össze jöttünk.-Nick.
-De miért hazudtál neki?-én.
-Mert azt hittem hogy összejövünk megint.Azért mentem át hozzád azon a reggelen hogy megpróbáljalak vissza szerezni.-Nick.
-De azzal hogy hazudsz másoknak én nem fogok a nyakadba borulni.Még akkor sem ha épp kidobtam 1srácot.Figyelj én még mindig nagyon bírlak.Hisz ki ne tudna bírni téged? Na mind1 ez mellékes.De szerintem nekünk jobb ha barátok maradunk.Kicsit furcsák de barátok.-én a végén mosolyogva.
-Miért furcsa barátok?-Nick.
-Mert a sima barátok nem adnak a másiknak szájra puszit és nem kérnek 1baráti csókot.-én mosolyogva.
-Tényleg most hogy mondod.Kaphatok 1baráti csókot?-Nick felhúzott szemöldökkel.Én meg megfogtam a párnát és nekivágtam.Ebből lett 1kisebb párnacsata.XD Aztán abba hagytuk.
-Jézusom.Sell te vérzel.-Nick aggódva.Én ránéztem a pólómra.
-Felszakadt a varrás.-én.
Erre Nick felkapott és rohant le velem.
-Felszakadt a varrása.-Nick a szüleinek.Denis hozott 1rongyot és aztán mentünk a kocsiba.Id.Kevin vezetett Nick meg hátul volt velem.És elszorította valamennyire a vérzést.Nem voltam rosszul meg semmi jól éreztem magam.Nem fájt semmim és eszméletemnél voltam.Hamar elértünk a kórházhoz.Ott az orvos rögtön be vitt 1műtőbe vagy hova.Aztán elsötétült minden nem tudtam hogy azért mert ilyen sok vért vesztettem vagy mert altatót adtak be vagy valamit. Aztán amikor felébredtem azt láttam hogy az orvos éppen a hasamat varja össze.
-Hol vagyok?-én.
-A kórházban ismét.-A doki.
-És jól vagyok?-én.
-Ezt inkább mond meg te.-a doki.
-Én remekül vagyok.Kivéve hogy épp a hasamat varja össze.-én.
-Akkor minden oké.De jó lenne ha nem csinálnám meg erőltető dolgokat és inkább csak feküdnél az ágyba vagy ülnél vagy valami hasonlót csinálnál.-a doki.
-De mi csak párna csatáztunk és röhögtünk.-én.
-Na igen.Ezt nem kellett volna.És ha megkérhetem ebben az időszakban mellőzze a nemi kapcsolatot.-a doki.
-Oké.Úgysincs pasim.-én.
-Rendben akkor ezt megbeszéltük.Haza mehet végeztünk.-a doki.
-Köszönöm.-én és már az ajtónál voltam amikor utánam szólt.
-És ha lehet ne találkozzunk csak 3hét múlva.-a doki.
-Rendben.-én és kimentem mindenki kinn ült és amikor megláttak mind oda rohantak hozzám és megöleltek.
-Minden oké?-Denis.
-Igen.Csak nem szabad nevetnem és megerőltető dolgokat csinálnom és mellőznöm kell a.....-én de eszembe jutott hogy ezt inkább nem kéne nekik mondani.
-Mit kell mellőznőd?-Id.Kevin.
-Öm...Denis arrébb jönnél velem 1percre?-én.
-Persze.-Denis és arrébb mentünk.
-Szóval mit kell mellőznöd?-Denis.
-A nemi kapcsolatot.De ezt nem akartam a fiúk előtt mert hát mégis csak lány vagyok.-én.
-Meg értem.De köszönöm hogy nekem elmondtad.-Deni mosolyogva és megölelt. Aztán vissza mentünk a fiúkhoz.Aztán go haza.Felmentünk a szobánkba és én megint elfeküdtem az ágyon.
-Sell.-Nick aki közben mellém ült.
-Igen.-én.
-Mit kell mellőznöd?-Nick.
-A csókolózást.-mondtam komoly fejjel erre Nicknek kikerekedtek a szemei.
-Ez komoly?-Nick.
-Nem.Csak hülyültem.-én mosolyogva.
-És elmondod?-Nick.
-Nem mert olyan úgysem lesz ez alatt a 3hét alatt.-én.
-De mi van ha én csinálok olyat amit nem kéne?-Nick.
-Nem fogod.-én.
-Mond el léci.-Nick és kölyök kutya szemekkel nézett rám.
-Ne néz így rám.-én és becsuktam a szemem.majd kb.2perc múlva kinyitottam de Nick már nem nézett úgy.
-Léci mond el.Ha elmondod megvédelek attól hogy bekövetkezzen.-Nick.
-Télleg ennyire tudni akarod?-én.
-Igen.És nem mondom el senkinek.-Nick.
-Bocsi de ezt inkább nem mondom el.-én.
-Oké.És mit csináljunk?-Nick.
-Ide adnád az egyik gitárt?-én.
-Persze.-Nick és oda adta az 1iket.
-Mit játszunk?-én mosolyogva.
-Majd én játszok neked.-Nick és kivette a kezemből a gitárt és eljátszotta give love a
try című számot és közben végig a szemembe nézett.
-öb....szomjas lettem.-én és felálltam majd ki mentem a szobából és lementem a konyhába és leültem az asztalhoz.Gondoltam ott lehet gondolkodni és egyedül lenni.Ez annyira zavaró....nem tudom hogy igazán én mit érzek Nick iránt...ez így olyan szar.Nem toom miért de ha vele vagyok akkor el is akarok menni a közeléből de ott is akarok maradni.....Lehet hogy az lenne a legjobb ha ez a hét után elmennék megint valahova kb.1 hétre kiszellőztetni a fejemet és eldönteni hogy mit is érzek.Igen ez lesz a legjobb.Ajajj anyuék kizárt hogy bárhova is elengednek egyedül ezek után.Akkor bezárkózok a szobámba.Az is valami.Igen ez jó lesz.
-Szia Sell.-Kevin miközben leült mellém.
-Szia.-én unottan.
-Mi a baj?-Kevin.
-Veled már volt olyan hogy ne tudtad mit érzel?-én.
-Igen.-Kevin.
-És hogy jöttél rá hogy mit is érzel igazából?-én.
-Sehogy.Még ma sem tudom hogy mit éreztem az a lány iránt.De már nem is érdekel csak Daniella.-Kevin.
-Szóval felejtsem el?-én.
-Én ezt 1szóval sem mondtam.És tudom kiről beszélsz.-Kevin.
-Ennyire látszik?-én.
-Nem csak már ismerlek annyira hogy észre vegyem.És szerintem még ne próbáljátok meg.Inkább várd meg hogy mit reagálsz ha 1másik csaj kikezd vele.-Kevin.
-Köszi a jó tanácsot.-én és megöleltem Kevint és felmentem a szobánkba.Nick még mindig ugyan ott ült.
-Kőszobor lettél?-én nevetve.
-Mi?-Nick aki ekkor vette észre hogy bementem.
-Csak kérdeztem hogy kőszobor lettél?-én és leültem mellé.
-Ja nem csak gondolkodtam.-Nick.
-Aha.-én és erre elkezdett korogni a gyomrom.
-Éhes a gyerek.-én mosolyogva Nicknek meg kikerekedett a szeme.
-Te terhes vagy?Megcsaltál amíg együtt jártunk?-Nick már felháborodottan.
-Nem vagyok terhes és nem is csaltalak meg.-én.
-Akkor mi volt ez hogy éhes a gyerek?-Nick már idegesen.
-Magyar országon ezt szoktuk mondani ha korog a gyomrunk és éhesek vagyunk és ott nem értik félre.-én.
-Ja jó.-Nick már normálisan.
-Ha megcsaltalak volna szerinted itt lennék melletted?Akkor inkább kimenekültem volna az országból hogy ne kelljen a szemedbe néznem.-én.
-Jó bocs.Nem akartalak megbántani.-Nick és magához húzott én meg nem tudtam hogy most eltoljam vagy maradjak a karjai között.Inkább az előbbi. Eltoltam magamtól.
-Inkább menjünk le enni.-én.
-Rendben.Úgyis én is éhes vagyok.-Nick.Lementünk kajálni.Volt valami tészta féleség és azt ettük meg.Aztán vissza mentünk a szobánkba.Én vissza feküdtem az ágyba Nick meg csak mellém ült.Én megint elkezdtem tanulmányozni a plafont és mindent kizártam körülöttem.Nem hallottam meg ha beszéltek hozzám meg semmilyen zajt.Aztán kb.30perce feküdhettem ott fúl kussba amikor Nick megmozgatta a szemem előtt a kezét én persze rögtön fel eszméltem.
-Mi van?-én megijedve és felültem.
-Hallotta amit mondtam.-Nick.
-Öb....nem.Miért mit mondtál?-én.
-Azt hogy......na mind1 nem lényeges.-Nick és felállt és elindult az ajtó felé.Én meg felpattantam az ágyról és oda rohantam az ajtóba és elálltam az útját.
-Sell engedj ki.-Nick és elakart tolni.Erre én megfordultam és bezártam az ajtót és a kulcsot elraktam a zsebembe.
-Ezt miért csinálod?-Nick.
-Addig nem mész ki amíg el nem mondod hogy mit mondtál.-én és halál nyugodtan lefeküdtem az ágyba.
-És ha nem mondom?-Nick.
-Hát addig itt leszünk.-én.
-És ennek engem zavarnia kéne?-Nick felhúzott szemöldökkel miközben leült mellém.
-Igen.-én.
-Pedig nem zavar sőt tetszik.És neked?-Nick miközben fölém hajolt.
-Engem igen.-én és eltoltam a fejét.
-Pedig itt leszünk 1darabig.-Nick mosolyogva.
-Tévedsz.Te leszel itt 1darabig.-én mosolyogva miközben felálltam és az ajtó felé vettem az irányt.Erre az a gyerek nem elkap?Aztán neki szorított az ajtónak.
-Nick?Nick mi a fenét csinálsz?-én.
-Hogy mit csinálok?-Nick miközben a homlokát az enyémre tette.A lehelete szinte égette a bőröm.
-Kérlek engedj el.-én miközben másfelé néztem.
-Csak akkor ha télleg azt akarod hogy elengedjelek.-Nick mosolyogva és maga felé fordította a fejemet.
-Télleg ezt akarom.-én de nem a szemébe néztem.
-Nézz a szemembe.-Nick.Én meg úgy is tettem.
-Most mond hogy azt akarod hogy elengedjelek.-Nick miközben mélyen a szemebe nézett.
-Kérlek engedj el.Már fáj a sebem.-én bár hazudtam egyáltalán nem fájt a sebem. De hatott ugyanis elengedett.Ez után kinyitottam az ajtót de mielőtt ki mentem volna adtam 1puszit az arcára.Majd lementem.De nem akartam a Jonasokkal dumálni ezért kimentem az udvarra és leültem a hinta ágyba. Aztán eszembe jutott hogy kéne vennem valami jó könyvet ezért vissza mentem a házbe és fel Nick szobájába.
-Figyu eljössz velem könyvet venni?-én.
-Persze.De előtte öltözz át mert véres a pólód.-Nick.
-Okés.Mindjárt itt vagyok csak átöltözöm.-én.
-Én is megyek veled.-Nick mosolyogva és oda jött hozzám.Én meg megrántottam a vállam és aztán mentünk át hozzánk.Felmentünk a szobámba és én kiválasztottam 1másik pólót.És épp leakartam venni a pólóm amikor rájöttem hogy nem egyedül vagyok.
-Öm...Nick elfordulnál?-én.
-Minek?Hisz melltartó úgyis van rajtad.-Nick mosolyogva.
-Nekem8.-én és levettem a pólóm és Nick nagyon bámult.
-Meg tennéd hogy nem csorgatod a nyálad?-én.
-Mi van?-Nick.
-Ne bámulj.Okés?-én.
-Öb.....azt nehéz lesz.-Nick mosolyogva én meg neki vágtam a véres pólóm.
-Hé.-Nick.Én meg gyorsan felvettem a pólóm.
-Cseles.-Nick mosolyogva.
-Ez van.-én mosolyogva aztán kimentünk a házból.
-Figyu felvennél valami napszemcsit vagy valamit?Csak mert nem akarok a címlapokon végezni.-én.
-Nyugi van a kocsiban napcsemcsi megy sapka.-Nick mosolyogva.
-Remek.-én.Beszálltunk a kocsijába majd mentünk 1könyves bolthoz. Bementünk és én nem találtam 1érdekes könyvet se.Ezért mentünk vissza a kocsihoz.Be szálltunk és go haza.Amikor haza értünk akkor mondtam Nicknek hogy én össze pakolok hogy ne kelljen naponta szaladgálnom át a cuccaimért.Nick persze bejött velem.Össze szedtük a cuccaim és mentünk át hozzájuk.És amikor bementünk az ajtón azt láttam hogy Miley rohan hozzám.
-Sell.-Miley és megölelt.Én meg kikerekedett szemekkel néztem.
-Szia Miley.-én és vissza öleltem.
-Akkor biztos semmi baj?Mit csinált veled?-Miley.
-Semmi baj.Am ezt.-én és felhúztam a pólóm Miley elég fura fejet vágott.
-Tudom nagyon ronda.-én.
-Hát eléggé.Fel kéne jelentened.-Miley.
-Ezt már én is mondtam de nem akarja.-Nick.
-De miért?-Miley.
-Azért mert azzal nem lesz jobb.Nem lesz kisebb a seb a hasamon és nem fog kevésbé fájni.-én.
-Az mondjuk igaz.-Miley.
-Mennyi az idő?-én.
-Délután 6.-Miley.
-Akkor én asszem fel megyek és megpróbálok aludni.-én és húztam magam után a bőröndöm.
-Majd én viszem.-Nick és kivette a kezemből.
-Nyugi azért rokkant még nem vagyok.-én.
-Az lehet de nem is akarom hogy az legyél.-Nick.
-Akkor én megyek.Csak kíváncsi voltam hogy mi van veled.Mert a telefonba bármit mondhatsz.-Miley.
-Rendben.Szia.-én.
Elköszönünk majd felmentünk a szobába.Én elővettem a pizsamám és bementem a fürdőbe.De az ajtóban megálltam.
-Nick a fürdőhöz van kulcs?-én.
-Igen ott van a zárba.De úgysem nyitnék be.-Nick 1sunyi mosollyal az arcán.
-Aha persze.-én és bezártam az ajtót.Lezuhanyoztam majd kimentem de ekkor Nick már aludt az ágyba.Én befeküdtem mellé és megpróbáltam aludni.Hát sikerült is nagy nehezen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése