2010. február 27., szombat

14.Fejezet.

Reggel arra keltem hogy valaki simogatja az arcom és közben a nevemet mondogatja.
-Hagyjál még nem akarok felkelni.-én persze angolul már reflexből.
-Ébresztő Csipkerózsika.-Nick felismertem a hangját.
-Nem vagyok Csipkerózsika és nem akarok felkelni inkább feküdj vissza mellém.-én és belekapaszkodtam a nyakába majd lehúztam és így már feküdt majd a fejem a mellkasára tettem ami csupasz volt így éreztem az izmait.Már nem bírtam aludni de jó volt pihenni 1kicsit még. Majd amikor már vagy 1órája úgy feküdtünk fúl kussban felkeltem róla és elővettem a ruháim és go a fürdő. Bezártam az ajtót majd lezuhanyoztam,felöltöztem,helyre hoztam a fejem majd kimentem és Nick még mindig az ágyban feküdt és csak mosolyogva nézett rám.Elraktam a ruháim és ő még mindig mosolyogva nézett.
-Mi az?-én.
-Ki van fordítva a pólód.-Nick mosolyogva.
-Ja télleg.-én miközben ránéztem a pólómra majd levettem mert már úgyis látott melltartóban és kifordítottam majd vissza vettem de Nick még mindig mosolyogva nézett.
-És most miért nézel így?-én.
-Csak úgy.-Nick és mosolygott tovább.
-Letörlöm a mosolyt a képedről.-én.
-Télleg?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Igen.-én és oda ültem mellé majd a kezem rátettem a szájára úgy hogy teljesen eltakarta.
-Letöröltem.-én mosolyogva erre ő elvette a kezem és csak mosolygott tovább.
-Nem akarlak bántani.-én.
-Akkor jó.-Nick mosolyogva és közelebb jött és 1puszit nyomott az arcomra.Én ezen csak mosolyogtam és én is adtam neki 1puszit.
-Már nem gondolod hogy Casee féltékeny lesz?-Nick mosolyogva.
-Nem.Ugyanis ti nem is jártatok és csak ő támadott le téged.-én.
-Ezt tény.Joe mondta?-Nick.
-Igen.-én.
-Noss ha nem zavar akkor.......-Nick és erre benyitott Joe.
-Rosszkor jöttem?-Joe.
-Nem.-én.
-Akkor jó.Szóval anyuék és Franki elmentek Bowlingozni,Kevin Daniellához ment én meg megyek randira.-Joe.
-Okés.Szia.-Nick.
-Taylorral?-én.
-Nem.Tudod én most csak randizgatok nem kötöm le magam.-Joe és elment.
Én lefeküdtem az ágyba és csak a plafont bámultam erre Nick feje jelent meg felettem.
-Mizus?-én.
-Semmi.Veled?-Nick mosolyogva.
-Semmi.És mit csináljunk?-én.
-Nem tudom.Van ötleted?-Nick.
-Nincs de punyadni nincs kedvem.-én.
-Akkor mit szólnál a......-Nick de nem fejezte be a mondatot.
-Mihez?-én mosolyogva.
-Ha mondjuk nem is tudom..........nem csinálunk valami sütit?-Nick és olyan cukin mondta.:D
-De.-én mosolyogva.
Lementünk és elkezdtünk sütit csinálni és sikerült is.Aztán elpakoltunk és elkezdtük kajálni majd amikor befejeztük akkor felmentünk a szobánkba.Én ismét befeküdtem az ágyba Nick meg mellém. De most télleg csak egymás mellett feküdtünk fúl kussban.És már amik 1órája meg sem szólaltunk én törtem meg a csendet.
-Holnap jönnek haza anyuék.-én. 
-Igen.-Nick szomorúan.
-Tudod ez alatt a pár nap alatt úgy lefoglaltatok hogy nem is gondoltam rájuk.-én.
-És ez most jó vagy rossz?-Nick.
-Sztem jó.-én mosolyogva.
-Akkor jó.-Nick mosolyogva.
Már megint jött a nagy csend.
-Utálom az a nagy csendet.-egyszerre erre elkezdtünk szakadni a röhögéstől.xD
-Akkor miről beszéljünk?-én mikor befejeztük a röhögést.
-Nem toom.Van ötleted?-Nick mosolyogva.
-Aha.Mondj pár dolgot amit csináljunk az utolsó napunkon amíg még itt vagyok?-én.
-Nem toom.-Nick.
-Köszi a segítséget.-én és elővettem a füzetem és megint írogatni kezdtem.:
Csak egy álom

Egy álom, mely gyönyörűséggel tölt el,
Egy álom, mely valóságot rejt el.
Szerelem volt ez, tudtam előre,
Láttam Őt, de nem jutottam dűlőre.

Eléálltam, szemem szemébe nézett,
S gyönyörű barna lánggal égett.
Én azon nyomban szerelmes lettem,
Lábam remegett, ezt is észrevettem.

Hosszú ideig csak álltunk,
S némán bámultunk.
Ekkor közelebb lépett felém,
Feje egyre közeledett felém.

Ijedten néztem arcába,
De Ő átkarolt, s mosoly ült ki arcára.
Ajka ajkamhoz ért,
S ez az álom véget is ért.

Ezt írtam le bár nem toom honnan jött ez a szöveg valahonnan a fejemből.E-közben Nick csak nézte hogy mit írok.
-Mit írtál oda?-Nick.
-Valamit.-én mosolyogva.Erre ő elkezdett csikizni én megröhögtem mint állat.
-Nick ne csikizz a sebem.-én erre elengedett.
-Ja bocsi el is felejtettem.-Nick bűnbánóan.
-Semmi.-én és 1puszut nyomtam az arcára.
-Szóval mit írtál oda?-Nick.
-Valamit.-én.
-Bővebben.-Nick.
-1szöveget ami valahonnan a fejemből jött.-én.
-Aha.És miről szól?-Nick.
-Az nem mind1?-én.
-Nem.Kíváncsi vagyok.-Nick.
-De ne legyél.-én és bevágtam a füzetet a bőröndömbe.
-Oké akkor mit írtál a fölé?Csak mert benne volt az hogy Joe és Casee?-Nick.
-Csak a gondolataimat még tegnap.-én.
-És miket gondoltál?-Nick mosolyogva.
-Elég sok mindent.-én.
-Köszi.Veled aztán kivagyok segítve.-Nick és megforgatta a szemét.
-Tudom!-én 1ultranagy vigyorral.
-Letöröljem a képedről?-Nick.
-Töröld.-én mosolyogva.Erre ő a kezét a számra tette mosolyogva.Majd én levettem róla és mosolyogtam tovább.
-Nem foglak bántani és eleve szép vagy amikor mosolyogsz.-Nick mosolyogva.
-Köszi.-én és tovább mosolyogtam majd meguntam a mosolygást és abba hagytam.Erre megszólalt a telefonom és elővettem.
-Dav az?-Nick.
-Nem.Anyu az.-én mosolyogva és felvettem.
-Szia anyu.
-Szia kicsim.Hogy vagy?
-Jól.(majd holnap elmondom neki a Dav-es ügyet.)
-Akkor jó.Mi nagyon jól érezzük magunkat.
-Ha olyan jól érezitek magatokat nem akartok nekem csinálni 1kicsöcsit ugyanis nagyon megszerettem Frankit és én is akarok 1et.
-Nem kicsim nem csinálunk neked 1kis öcsit.Inkább gyakrabban menj játszani Frankivel.
-Okés.És mikor jöttök haza?
-Épp ezért hívunk ugyanis még maradunk 1hetet.Persze ha nem baj.
-Nem baj.Én úgyis elvagyok a Jonasokkal.
-Ezt hogy érted?
-Ja.Amíg elmentetek itt lakom náluk és nagyon megkedveltem az egész családot.
-Ennek örülök.Na megyek.Szeretlek.Puszi.Szia.
-Szia én is szeretlek puszi.
Leraktam a telefont.
-Van 1hírem.-én komoly fejjel.
-Jó vagy rossz?-Nick.
-Azt döntsd le te.-én.
-Okés.-Nick.
-Anyuék nem jönnek haza holnap.Maradnak még 1hetet.-én mosolyogva.
-De hát ez király.-Nick és átölelt jó erősen.
-Öb.....Nick nem kapok levegőt.-én röhögve erre ő gyengébben ölelt de még nem engedett el.Majd 1olyan 2perc múlva elengedett.És megint feküdtünk az ágyba majd én meguntam és fölé hajoltam bale a képébe és mosolyogtam.
-Mondtam már hogy szép vagy amikor mosolyogsz?-Nick mosolyogva. 
-Igen.Mintha megemlítetted volna.-én mosolyogva.
-Nem tood mikor jönnek haza a többiek?-Nick.
-Nem.-én.
-Nem vagy éhes?-Nick.
-De.-én.
-Nem akarsz elmenni fölülem?-Nick.
-Ha muszáj.-én és vissza akartam feküdni a helyemre de Nick vissza húzott így megint fölötte volt a fejem.
-Nem muszáj....-Nick mosolyogva.
-Csak ajánlatos.-én és vissza ültem mellé majd megfogtam a kezét és húztam ki az ágyból és nagy nehezem sikerült is.
-Hova viszel?-Nick amikor mentünk le a lépcsőn.
-A konyhába kajálni.-én.
Amikor beértünk a konyhába bekajáltunk majd mentünk fel és megint bedőltünk az ágyba és a plafont tanulmányoztuk majd Nick hirtelen felállt az ágyból.
-Hova mész?-én és felé fordultam.
-Hív a természet.-Nick mosolyogva erre én elkezdtem röhögni.Majd amikor vissza jött vissza feküdt az ágyba mellém.
-Hiányoztam?-Nick mosolyogva.
-Nagyon.-én és megforgattam a szemem.
-El is mehetek.-Nick és már ment volna ki az ágyból de vissza rántottam.
-Nem mész te sehova.-én mosolyogva.
-Értettem főnök.-Nick és tisztelgett erre én megint elkezdtem röhögni.
-Ne nevess mert felszakad a sebed.-Nick komoly fejjel.
-Okés.Sztem már nemfog felszakadni mert már elég szép.-én.Erre ő felhúzta a pólóm és megnézte a sebet majd adott rá 1puszit.Én erre elmosolyodtam mint a múltkor.Majd vissza húzta a pólóm. Majd én elmentem fürdeni mert már este felé volt.És én hülye nem vittem ruhát így magamra tekertem a törölközőt és úgy mentem ki Nick persze bámult mint állat.
-Megtennéd hogy nem bámulsz?-én.
-Ha muszáj.-Nick mosolyogva de még mindig nézett.
-Nem muszáj csak kötelező.-én.Elvettem a pizsim majd mentem vissza a fürdőbe.Bezárkóztam és felöltöztem majd kimentem és Nick ment fürdeni.Én befeküdtem az ágyba.És olyan 5perc múlva Nick jött ki 1száll rövid gatyában és befeküdt mellém én most nem raktam a fejem a mellkasára inkább hátat fordítottam neki.
-Valami rosszat tettem?-Nick.
-Nem.Miért?-én és felé fordultam.
-Csak mert a mellkasomon szoktál aludni.-Nick és közben a arra az izmos kidolgozott testére mutatott.
-Miért talán azt szeretnéd hogy ott feküdjek?-én felhúzott szemöldökkel.
-Naná.-Nick ultranagy mosollyal.Én meg oda feküdtem és a mellkasára tettem a fejem.
-Valamit elfelejtettél.-Nick.
-Mit?-én miközben felnéztem rá.
-Hol marad a jóéjt puszim?-Nick.
-Itt.-én és adtam 1puszit az arcára majd ő is az enyémre.Vissza tettem a fejem a mellkasára és elkezdtem csikizni 1kicsit ő meg halkan nevetett néha.
-Valamit elfelejtettél.-én és felé fordítottam a fejem.
-Mit?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Lekapcsolni a villanyt.-én erre ő felállt lekapcsolta majd vissza jött és én is vissza raktam a fejem a mellkasára és újra elkezdtem csikizni 1kicsit.
-Ez neked jó dolog?-Nick.
-Aha.És te nem csikizhetsz engem.Szóval így jó.-én.
-De csikizhetlek hisz te mondtad hogy már nem fog felszakadni a seb.-Nick majd elkezdett csikizni én meg röhögtem erre hirtelen nyílik az ajtó  és felkapcsolódott a villany és az egész Jonas család rémültem nézett ránk.
-Minden rendben?-Id.Kevin.
-Persze.Csak nevettem semmi baj nincs.-én mosolyogva és közben vissza ültem a helyemre helyre hoztam a pólóm és felhúztam a takarót..(am elég furcsa látvány lehettünk ugyanis a takaró az lecsúszott Nick keze a derekamon van ami a póló kicsit fel van húzódva és ha ez még nem elég félig az ölében ülök.)
-Akkor jó.-Id.Kevin.
-Látom elvoltatok.-Joe mosolyogva.
-Jaja.-egyszerre.
-Jut eszembe anyuék nem holnap jönnek haza ugyanis maradnak még 1hetet.És én szívesen haza megyek.Nem akarok rajtatok lógni.-én.
-Dehogy mész haza.-Id.Kevin és Denis.
-Még csak az kéne.-Kevin.
-És ha az a vadbarom betör hozzátok és megver vagy valami?-Joe.
-Nem az lenne az első....-én halkan az orrom alatt és sztem csak Nick hallotta.
-Hogy mit mondtál?-Denis.
-Semmit.-én.
-Rendben.Most már aludjatok.Nick ne csikizd Sell-t.Jóéjt.-Denis és kimentem majd lekapcsolták a villanyt és becsukták az ajtót.Én még mindig ültem.Erre Nick felkapcsolta a kislámpát.
-Sell.-Nick és közben felült majd megölelt.
-Mi az?-én.
-Mit csinálna veled az a barom?-Nick és közben az ölébe ültetett.
-Szerinted mit lehet csinálni 1lánnyal aki a volt csajod és kivagyrá akadva?-én.
-Kiabálni,megütni.-Nick.
-És ha nincs gyűrűd?-én.
-Megerősza......megtenné?-Nick.
-Sztem meg.-én.
-Akkor végképp vigyázok rád.-Nick.
-Nem kell.Tudok magamra vigyázni.-én és vissza másztam a helyemre.
-De kell.Ha én nem lehetek veled mindig akkor megkérem Big Robot.Te döntesz.Én vagy Big Rob?-Nick.
-Akkor inkább te.-én mosolyogva.
-Ezt megbeszéltük.-Nick és lekapcsolta a villanyt én vissza feküdtem Nickhez.
-Jóéjt.-én.
-Neked is.Álmodj szépeket.-Nick.
-Te meg álmodj velem.Jó ez olyan Joe-s duma volt.-én kicsit nevetve és ő is nevetett.
-Álmodj szépeket.-én.
-Te meg velem.-Nick nevetve.
-Okés.-én nevetve.Majd abba hagytuk a nevetést és én hamar bealudtam de Nick még előttem ugyanis hallottam azt a cuki szuszogását.:D

2 megjegyzés: