2010. február 24., szerda

12.Fejezet.

Reggel mikor felkeltem Nick még ott szuszogott mellettem.Olyan aranyos volt.:D Aztán felálltam és a bőröndömből elővettem a mai ruhámat majd bevittem a fürdőbe és bezártam az ajtót.Gyorsan lezuhanyoztam majd felöltöztem helyre hoztam a fejem és kimentem. Nick még mindig aludt. Megnéztem hogy mennyi az idő és hát eléggé meglepődtem mert még csak reggel 6volt. Halkan lementem és csak Id.Kevin és Denis volt a konyhában.
-Jó reggelt.-én mosolyogva.
-Sell mitörtént?Talán Nick kitúrt?-Id.Kevin.
-Semmi csak nem bírok tovább aludni.-én és leültem az asztalhoz.
-Értem.-Id.Kevin.
-De ugye semmi nem történt?-Id.Kevin.
-Nem.Figyelj csak neked mondom el a fiúk közül.Oké?Ne mond el senkinek.-én.
-Rendben.-Id.Kevin.
-A nemi kapcsolatot kell mellőznöm 3hétig.-én.
-Értem.De ha nem kéne mellőznöd akkor.......-Id Kevin de közbe vágtam.
-Akkor sem.-én.
-Reméltem hogy ezt mondod.-Id.Kevin mosolyogva.(Elég ritka őt mosolyogni látni általában nagyon komoly.)
-Kérsz reggelit?-Denis.
-Igen köszönöm.-én.
-Ez semmiség.-Denis.
-De ha zavarok csak szóljatok.El vagyok én egyedül otthon a házba.-én.
-Ezt vegyük úgy hogy nem is mondtad.Minket egyáltalán nem zavarsz.Sőt örülünk hogy itt vagy.-Id.Kevin.
-Biztos?-én.
-Igen.-mind2en.
-Jó étvágyat.-Denis és elém rakta a rántottát.Megettem majd felmentem a szobánkba és Nick még mindig aludt. Vissza feküdtem mellé majd elkezdtem simogatni az arcát és a nevét mondogatni hogy kelljen fel.
-Nick.Nick ébresztő.Hasadra süt a nap.-én és a simogattam majd meguntam ezért elkezdtem bökdösni de arra sem reagált ezért inkább hagytam.Feküdtem és bámultam a plafont. Már rájöttem hogy van fent 1olyan folt ami úgy néz ki mint 1macska fej.XD Kb.10perce bámultam a plafont amikor Nick elkezdett beszélni és a nevemet mondogatta.
-Sell.Sell ne!-Nick és közben mozgott az ágyban.Én gyorsan lökdöstem meg minden.
-Nick kelj fel!-én és lökdöstem tovább majd felriadt és én azzal a lendülettel vissza estem a helyemre.
-Sell jól vagy?-Nick aggódva.
-Igen.De miért mondogattad a nevem álmodba és hogy:Sell.Sell ne.-én.
-Rosszat álmodtam.-Nick.
-De mégis mit?-én.
-Azt hogy te vissza mentél Dav-hez mi meg kérleltünk hogy ne menj de te nem figyeltél ránk majd amikor elég messze voltatok akkor Dav megvert téged de nagyon.-Nick szomorúan.
-Nyugi ez nem fog megtörténni.Én soha nem megyek vissza Dav-hez.-én. Erre ő magához ölelt én meg most kivételesen vissza is öleltem majd elengedtük egymást.
-Ha akarsz még aludj vissza.-én.
-Nem már nem vagyok álmos.-Nick.
-Am én ma már próbáltalak fel kelteni de nem keltél fel.-én.
-Télleg?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Igen.Simogattam az arcod és mondogattam a neved de semmi.-én.
-Engem így nem lehet felkelteni.-Nick.
-Akkor holnap reggel máshogy keltelek.-én.
-Okés.Am nem vagy éhes?-Nick.
-Nem.Én már reggeliztem.-én.
-Mikor keltél?-Nick.
-Olyan 6körül.-én.
-Úr isten.Hogy tudsz olyan korán felkelni?-Nick.
-Nem tudom.Szerintem az új hely miatt.-én.
-Ha én keltettelek fel akkor szólj.-Nick.
-Nem.-én.
-Nem horkoltam?-Nick.
-Nem csak halkan szuszogtál.-én mosolyogva.
-Akkor jó.-Nick és felakart kelni de én megfogtam a karját.
-Maradj még.-én.
-Rendben.-Nick mosolyogva és vissza feküdt mellém.Én meg hirtelen hozzábújtam és a fejemet a mellkasára tettem.Szerintem mosolygott de nem néztem rá hogy megnézzem.Becsuktam a szemem de nem tudtam aludni csak pihentem majd már olyan 30perce feküdhettünk úgy amikor Nick megpróbált kibújni alólam.Mivel nem tudta hogy nem alszok.
-Nem lenne könnyebb ha megkérnél hogy másszak le rólad?-én és felé fordítottam a fejem erre ő kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Te nem aludtál?-Nick.
-Nem csak pihentem.-én.
-Azt hittem hogy alszol.-Nick.
-Pedig nem.-én és lemásztam róla és vissza feküdtem az én részemre.Ő meg elment a fürdőbe majd olyan10perc múlva 1alsógatyában jött ki.
-Nem zavar hogy én is itt vagyok?-én és a fejemre húztam a takarót.
-Nem.-Nick.
-Gyorsan öltözz mert ha Denis vagy Kevin bejön neked vagy nekem vagy mind2őnknek annyi.-én.
-Miért?-Nick.
-Mert te itt mászkálsz 1szál alsógatyában.-én.
-Már nem.-Nick .Erre én levettem a fejemről a takarót és Nick már fel volt öltözve teljesen.
-Whaow.Gyors vagy.-én.
-Köszi.-Nick.
-Akkor mész reggelizni?-én.
-Aha.Nemsokára jövök.-Nick és kiment az ajtón.Én megpróbáltam aludni és sikerült is.Majd arra keltem hogy valaki simogatja az arcom és a nevemet mondogatja.Erre én hülye mit csinálok felemeltem az 1ik kezem és megkerestem a száját majd befogtam akárki is az.Erre csak halk nevetést hallottam majd elvettem a kezem és a fejemre húztam a takarót és aludtam volna tovább erre valaki befeküdt mellém és mozgott tőle az egész ágy.
-Alszol?-Nick hallkan.
-Már nem.-én normál hangerővel és levettem a takarót a fejemről.
-Jól áll a kócos haj.-Nick mosolyogva.
-Köszi.-én majd megint hozzá bújtam és a fejemet a mellkasára tettem és úgy próbáltam aludni.És 1idő után sikerült is.Majd felkeltem és Nick még aludt ezért megpróbáltam vissza aludni és sikerült is. És amikor legközelebb kinyitottam a szemem Nick is épp akkor nyitotta ki.
-Jó reggelt.-én.
-Neked is.-Nick és megsimogatta a fejem.
-Jót aludtál?-én.
-Aha.És te?-Nick.
-Aha.Elég kényelmes vagy.-én mosolyogva majd vissza dőltem a helyemre és a plafont bámultam majd 1fej jelent meg felettem.
-Mizus?-én.
-Semmi.-Nick mosolyogva.
-Min mosolyogsz ennyire?-én.
-Aranyos vagy ilyen kócos hajjal.-Nick mosolyogva.
-Igen?-én és ledöntöttem majd össze kócoltam jobban haját ő közben csak mosolygott.
-Le törlöm a képedről a mosolyt.-én.
-Inkább ne.-Nick és felült én meg mellé ültem.
-Mi a mai program?-én.
-Amit szeretnél.-Nick.
-Köszi.Azért kérdeztem mert én nem tudom hogy mit csináljunk.-én.
-Mit szólnál ha egész nap csak döglenénk az ágyban?-Nick.
-Nekem tökéletesen megfelel.-én.
-Akkor jó.-Nick és csak 1nagyon kicsit megcsikizett én meg 1kicsit röhögtem de nem nagyon.
-Szóval..........döglésen belül mit csináljunk?-én.
-Hm.....nem is tudom.....mondjuk.....döglés.-Nick.
-Köszi észlény.Sokat segítettél.-én és vissza feküdtem ő meg csak ült és nézett le rám.
-Téma?-én.
-Szeretsz?-Nick.
-Persze hogy szeretlek.Ki ne szeretne?-én mosolyogva.
-Mint 1barátot?-Nick.
-Figyelj te mindig több leszel számomra mint pl.:Kevin vagy Joe.-én.
-Miért?-Nick mosolyogva.
-Mert jártunk.-én.
-Akkor Dav is több számodra?-Nick szomorúan.
-Nem.-én.
-De vele is jártál.-Nick.
Erre én felültem és lelöktem őt hogy feküdjön így ő feküdt én néztem le rá.
-Én már sehogy nem szeretem Dav-et.Világos?-én.
-Mint a nap....Szörny Ella.-Nick mosolyogva.
-Szörny Ella?-én.
-Igen.-Nick.
-De gonosz vagy.Már nem szeretlek.-én játszottam a sértődöttet erre ő is felült és adott 1puszit az arcomra majd vissza feküdt.Én csak mosolyogtam és vissza feküdtem én is és mind2en a plafont bámultuk.Majd így elvoltunk kb.30percig és én meguntam.
-Unom magam.-én.
-Én is.-Nick.
-Mit csináljunk?-én.
-Nem tudom de Joe közelébe nem mehetsz.-Nick.
-Miért?-én és felé fordítottam a fejem.Ő is így tett.
-Mert akkor elkezdesz röhögni és megint felszakad a sebed.-Nick.
-Értettem főnök.-én mosolyogva.
-Tisztelegni nem akarsz?-Nick.
-Azt inkább nem.-én.
-Én még álmos vagyok.-Nick.
-Ne aludj mert akkor este nem tudsz majd aludni.-én.
-Akkor tarts ébren.-Nick.
-Okés.-én és felültem majd átmásztam Nicken és megfogtam a kezét majd kihúztam az ágyból így egymás előtt álltunk.
-És most?-Nick mosolyogva.
-Állva tudsz aludni?-én.
-Nem.-Nick.
-Na látod.Így ébren maradsz.-én mosolyogva majd vissza feküdtem az ágyba.
-Hé ez nem igazság.Te ott feküdhetsz én meg álljak?-Nick.
-Aha.-én és megpróbáltam aludni de hirtelen Nick ráugrott az ágyra én meg majdnem le estem.
-Köszi.-én.
-Szívesen.-Nick.Én meg megint oda húzódtam hozzá és aludtunk majd én nem toom mennyit aludtam de olyan 13órakkor felkeltem és úgy ébresztettem Nick-et mint reggel de most sem jött be. Ezért fel álltam és beugrottam az ágyba erre felriadt.
-Mi történt?-Nick ijedten.
-Mennyünk kajálni és vedd be az inzulinod!-én.
-Köszi hogy szólsz.-Nick és már ment is az inzulinért.
-Szívesen.-én.
Beadta majd go le kajálni a többiek épp akkor ültek asztalhoz.Mi is oda ültünk.
-Az előbb mi volt az a hang?Mintha valaki ugrált volna az ágyon.-Id.Kevin.
-Az én voltam mert Nicket nem lehet kedvesen ébreszteni.-én.
-És mit csináltál?-Id.Kevin.
-Ráugrottam az ágyra és így felriadt.-én mosolyogva.
Erről többet nem is bezséltünk majd bekajáltunk majd go vissza fel épphogy befeküdtünk az ágyba erre megszólalt a telóm.Ki volt jelezve hogy Dav az ezért eldobtam a szoba másik felébe.
-Te mit csinálsz?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Eldobtam a telóm ugyanis nem akarok Dav-el beszélni.-én de ezt nem kellett volna mondanom ugyanis Nick felpattant én felvette a telóm.
-Nem mondtam meg elég világosan hogy kopj le Sell-ről?-Nick kiabálva a telefonba.
-Nem akar veled beszélni.......találkozni sem.Soha.Tünj el az életéből világos......na azért.És megne lássalak a közelében mert az intenzíven végzed.-Nick idegesen majd lerakta a telóm és idegesen vissza feküdt mellém én meg ott ültem mellette majd 1puszit nyomtam az arcára erre ő még mindig ideges volt majd elkezdtem simogatni az arcát és erre már megnyugodott.
-Már nyugodt vagy?-én.
-Igen.-Nick mosolyogva.
-Akkor jó.-én és abba hagytam a simogatást és elvettem a kezem.
-Csak azért simogattál hogy megnyugodjak?-Nick.
-Igen.-én.
-Értem.-Nick.
Én is lefeküdtem és újra a plafont tanulmányoztam.Kb.1órán keresztül fúl kussban voltunk és én törtem meg a csendet.
-Tudtad hogy hogy az a paca a plafonon olyan mint macska fej?-én.
-Nem.-Nick nevetve.Mondjuk megértem elég hülyén jött ki hogy fúl kuss van erre én ilyen baromsággal töröm meg a csendet.XD
-Jólvanna valamivel megkellet törni a csendet.-én és oldalról 1kicsit meglöktem.
-Rendben.-Nick.
-Mitcsináljunk?-én.
-Lenne ötletem.-Nick mosolyogva és felém hajolt de nem annyira közel.
-És mi?-én.
-Mondjuk........éneklés és zenélés?-Nick mosolyogva.
-Nekem jó.-én mosolyogva.
Elvette az 1ik gityót és elkezdett játszani és énekelni a Just Friends-et.Majd abba hagyta és rám nézett.
-Miért nézel ilyen furcsán?-én.
-Nem toom.-Nick már mosolyogva.
-Oké.Kérem a gitár.-én és ő kezembe adta én meg elkezdtem játszania Turn Right című számot ugyanis tőlük ez a kedvencem majd Nick is énekelt velem.:D Majd abba hagytuk és csak néztünk egymás szemébe aztán és elvettem a tekintetem és leraktam a gityót a helyére.
-Na jó ennyit erről.Vissza döglésbe.-én mosolyogva és vissza feküdtem és Nick is így tett.
-Sell.......-Nick én meg felé fordítottam a fejem.
-Igen?-én. 
-Mitcsináljunk?-Nick.
-Nem tudom.Neked van ötleted?-én.
-Van.-Nick mosolyogva.
-És mi?-én.
Erre ő nem mondott semmit csak adott 1puszit az arcomra.Én erre csak mosolyogtam.
-Mi az?-Nick mosolyogva.
-Már észre vettem hogy ha nem találsz semmit amit csinálhatnánk megpuszilsz.-én mosolyogva
-Miért?Talán zavar?Tudtommal nem tilos hiszen nincs pasid.-Nick mosolyogva.
-De lehetne......-én erre ő elmosolyodott de gyorsan bele javítottam.
-Franki már kérdezte hogy leszek-e a bnője.-én.
-Nem gondolod hogy 1kicsit nagy a kor különbség?-Nick.
-De.Mondtam is neki hogy majd talál 1vele 1korú lányt.-én.
-Jól tetted.-Nick mosolyogva.
-köszi.-én.
-Szóval neked van ötleted?-Nick.
-aha.-én mosolyogva.
-És mi?-Nick.
-Ez.-én és oda feküdtem szorosan mellé és a fejem a mellkasára tettem majd a hasát kezdtem el simogatni lehet hogy kicsit csikizte.XD :P
-Nem rossz ötlet.-Nick.
-Köszi.-én.
-Jó dolog csikizni a hasam?-Nick.
-Aha.-én és fojtattam tovább a has piszkálását.
-Mi lenne ha fordítva lennénk?-Nick.
-Te ugyan nem használod párnának a mellem az is biztos.-én.
-Nem is akarom.-Nick.Én elhúzódtam tőle ő meg közel jött és a fejét a vállamhoz rakta majd elkezdte simogatni a hasam majd felhúzta a pólóm és megnézte a sebem és nyomott rá 1puszit én ezen elmosolyodtam majd vissza húzta a pólóm és a fejét is vissza rakta a vállamra.
-Ez aranyos volt tőled.-én mosolyogva.Erre ő felemelte a fejét és felém nézett.
-Miért mit gondoltál talán elkezdem birizgálni a sebed?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Nem.Csak ez jól esett hogy megpusziltad a sebem.-én mosolyogva és 1puszit nyomtam az arcára. Erre ő elkezdett mosolyogni majd vissza tette a fejét a vállamra.Majd olyan estig ott feküdtünk és dumáltunk mindenféléről majd go a fürdő.
-Ki megy először?-én.
-Te.-Nick és vissza feküdt az ágyba.Én felkaptam a pizsim és bevittem magammal.Gyorsan megfürödtem és kimentem és Nick még szerencsére nem aludt.
-Mehetsz.-én és befeküdtem az ágyba ő meg felkapott 1hosszú gatyát és ment be vele a fürdőbe. Kb.10perc múlva ki is jött.Hmm....még mindig jó teste van.:P Befeküdt mellém és én a fejemet a mellkasára tettem.
-Ugye nem zavar?-én és felemeltem a fejem és felé fordultam hogy lássam az arcát 1pillanatra.
-Nem.Nyugodtam aludj a mellkasomon.-Nick mosolyogva.Én még 1utolsó jóéjt puszit adtam neki majd ő is nekem és utána aludtunk.Nick hamarabb el aludt mint én ugyanis hallottam azt a cuki szuszogását.:D

2 megjegyzés:

  1. Punnyadós nap? jó ötlet és jó hosszú. 2 hét kimaradás után jó volt olvasni.

    VálaszTörlés
  2. Köszi.:D Szeretnéd hogy fojtassam is?:P Am tök jó mert most jött hozzá ihlet.:D

    VálaszTörlés