2010. február 5., péntek

7.Fejezet.

Reggel hamar felkeltem.Már 8kor ébren voltam és pörögtem.Helyre hoztam magam aztán mentem le a konyhába.Csináltam kaját azt bekajáltam és vissza mentem a szobámba.Tök jó kedvem volt nem toom miért.De nem lehetett levakarni az arcomról a mosolyt.Aztán megcsörrent a telóm.Dav hívott.
-Haló!
-Szia Sell.Ma nincs kedved elmenni valahova?
-De szívesen.Hova?
-Hát én a partra gondoltam.
-Rendben.Mikorra legyek kész?
-Mondjuk 1óra múlva nálatok vagyok.Oké?
-Oké.Akkor 1óra múlva.Szia!
-Szia!
Leraktam a telót és megcsináltam mindent amit kellett.Aztán csöngettek és én lepattogtam és mosolyal az arcomon nyitottam ajtót.De megláttam hogy nem Dav az hanem 1napszemcsis csaj.
-Heló!Segíthetek?-én.Erre ő levette a napszemcsiét és láttam hogy Miley az.
-Bocs a szomszédban laknak!-én és rácsaptam az ajtót.Erre ő megint csöngetett. Kinyitottam az ajtót.
-Nem volt elég világos hogy a Jonasok a szomszédban laknak?-én.
-De igen.-Miley.
-Akkor mit álldogálsz itt?Nick nem fog lesétálni a szobámból.Arra várhatsz.-én.
-Megengeded hogy elmondjam miért vagyok itt?-Miley kedvesen.
-Persze.De akkor inkább gyere be.-én.Bár nem volt túl sok kedvem hozzá.Be mentünk a nappaliba és ott leültünk.
-Szóval.Azt hallottam hogy te azt hiszed hogy Nick velem jár.-Miley.
-Igen.Ezt és nem érdekel.Tőlem a szomszéd nénikével is járhat.-én.
Ő ezen 1kicsit nevetett.
-Mi olyan vicces?-én.
-Tudod hogy 1kicsit vicces lány vagy?-Miley mosolyogva.
-Igen tudom.-én.
-Sztem tökjó barátok lehetnénk.-Miley.
-Kétlem.-én halkan.De meghallotta.
-Miért?-Miley.
-Mert hogy őszinte legyek én nem birlak.A zenédet szeretem de téged nem.-én.
-Sztem csak azt nem szereted akiként bemutatnak.-Miley.
-Lehet.-én.
-Akkor mitszólnál ha ma elmennénk valahova és megismernéd az igazi énemet?-Miley.
-Jó ölet.De ne most mert találkozóm van.-én.
-Rendben akkor kérőbb.Viszont akkor kéne a telószámod.-Miley.Telószámot cseréltünk majd elment.Rá kb.10percre megjött Dav.Elmentünk a partra sokat dumáltunk aztán haza mentünk mind2-en.Én felhívtam Miley-t aki eljött értem kocsival és elmentünk kocsikázni.Közben tökjól elbeszélgettünk és sztem igazából nagyon jófej.
-Te mindenkivel ilyen kedves vagy?-én.
-Általában igen.-miley mosolyogva.
-Tudod én azt hittem hogy olyan vagy mint amilyennek bemutatnak.Sosem gondoltam volna hogy ilyen kedves vagy és normális.-én.
Erre ő elmosolyodott.
-És bocs hogy rád csaptam az ajtót.-én.
-Semmi baj.De ha lehet többet ne tedd.-Miley.
-Rendben.-én mosolyogva.
Még kocsikáztunk 1csomót és dumáltunk még.Aztán haza vitt.A kocsiban 1öleléssel és 3puszival búcsúztunk és megbeszéltük hogy holnap elmegyek a koncertjére.És hogy értem jön.bementem a házba aztán be a nappaliba.Anyuék ott voltak.
-Kicsim holvoltál?-apa.
-Elsőnek Dav-el a parton aztán Miley-val kocsikázni.-én.
-Ki az a Miley?-Anya.
-Miley Cyrus.-én.
-Te ismered Miley-t?-anya.
-Igen ma eljött hozzám és dumáltunk és tökjó bnők lettünk.És meghívott a holnap esti koncertjére én meg igent mondtam és értem jön.-én.
-Rendben.Elmehetsz.-Anya mosolyogva.
-Köszi.-én.
-Am valaki vár a szobádba.-Apa mosolyogva.
-oks.-én és felszaladtam a szobámba.Kinyitottam az ajtót és Kevin volt a szobámba.Én oda rohantam hozzá és megöleltem.
-SZia!-én miközbe öleltem.
-Szia.-Kevin.
-Mizus?-én és elengedtem majd leültem az ágyamra és ő is mellém.
-Semmi különös.És veled?Rég beszéltünk.-Kevin.
-Semmi.-én mosolyogva.
-Miről maradtam le?Miért vagy ilyen boldog?-Kevin.
-Semmiről csak az egyik haverom Dav itt van amcsiba és ma össze berátkoztam valakivel.-én .
-Kivel?-Kevin.
-Elmondom ha nem mondod el senkinek.-én.
-Nem fogom.-Kevin.
-Miley Cyrus-al.-én.
-Az tök király.-Kevin mosolyogva.
-De se Joe-nak se Nick-nek ne mond el!-én.
-Rendben bízhatsz bennem.-Kevin.
-köszi.-én.
-szívesen de mond megyek.Szia!-Kevin
-Rendben.Szia!-én.Megöleltük egymást aztán elment.én elmentem zuhanyozni aztán go az ágy.Hamar bealudtam megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése