2010. február 4., csütörtök

6.fejezet

Reggel felriadtam az álmomból mert Nick-el álmodtam.Azt álmodtam hogy 1szép tisztáson sétálunk kézenfogva és mosolyal az arcunkon és nagyon szeretjük egymást.És nagyon szép idő van süt a nap mint állat és 1felhő sincs az égen.Aztán megjelenik Miley és fekete felhők gyűlnek körénk és Nick nem toom hogy kit választott mert felriadtam.Lementem innivalóért elővettem 1poharat és öntöttem bele Icetea-t aztán go fel a szobámba.Beültem az ágyamba és megittam a piá aztán megpróbáltam aludni de nem sikerült.Már vagy 1órája forgolódtam az ágyban és nem tudtam aludni.Ránéztem az órára és mégcsak hajnali 4 volt.Elő vettem a laptopom és megnéztem a blogom.Viki és Amy írt rá.
Viki:
"Szia Sell.Szerintem meg kellett volna hallgatnod Nick-et.Lehte hogy csak 1baráti találkozó volt.De lehet hogy tévedek.De kérlek ne legyél szomorú inkább próbáldmeg elfelejteni és keress 1olyan srácot aki nem csinálja ezt veled.Jó vadászatot.:D Puszi Viki."
Amy:
"Szia Sell.Szerintem Nick 1barom.Hogy tudott ilyet csinálni veled?Ez nem normális.Elkéne vinni szihológushoz.Na mind1.Szerintem szard le magasról ha hozzád beszél és menj el pasizni.Puszi.Amy:D"
Örültem hogy a csajok elolvasták és írtak is rá.Jól esett.Bár az kevésbé hogy szerintem nem tudom kiverni a fejemből Nick-et.Hisz amikor a közelemben volt a szívem sokkal gyorsabban vert és a szemeivel egyszerűen megbabonázott.De neki 1kurva kellett nem én.Velem csak játszott a kis köcsög geci.Soha az életben nem fogok megbocsátani neki az biztos.Tőlem a kár öltönyben is leeshetne az égből akkor sem kellene.A sok gondolkozás közben sikerült bealudnom.Majd délben keltem.Helyre hoztam a fejem majd le másztam az emeletről(persze még pizsi volt rajtam.)Szóval lemásztam és a nappaliban volt anya és apa és valakivel beszélgettek nem toom kivel de nem is érdekelt.Bementem a konyhába csináltam magamnak melegszenyát 1-et haraptam a szendvicsből és lenyeltem erre bejön anya mögötte apa és apa mögött Nick.Mivan ez meg mit keres itt?
-Jó étvágyat.-mind3-an.
-Elment az étvágyam.-én és felpattantam a székbőlés go fel a szobámba és bezárkóztam.Még az erkély ajtót is bezártam.Be feküdtem az ágyamba és elkezdtem gondolkodni.Mi a fenét keres ez itt?Nem volt elég neki hogy tegnap este miatta sírtam?ÉS hogy most nagyon fáj?Ez így nem mehet tovább.Meg kell szoknom a jelenlétét és úgy kell tennem mintha közömbös lennék iránta.Hisz ez így is van hisz ez amíg Magyar országon voltam leállt azzal a kurvával akkor meg mi a fenét akar?HOgy megbocsátsak?Na azt nem.Soha többet nem bízom benne és nem fogok úgy tekinteni rá mint 1barátra csak mint1 ismerősre. De a tesóit attól függetlenül szeretem.Erre kopogtak.
-Kivagy?És mit akarsz?-én.
-Nick és beszélni.-Nick.
Én felálltam oda mentem az ajtóhoz vettem 1nagy levegőt és kinyitottam az ajtót majd vissza mentem az ágyamba.Ő bejött és leült az ágyam szélére.
-Miről akarsz beszélni?-én közömbösen.
-A tegnap estéről.-Nick.
-Engem nem érdekel a tegnap este.-én.
-Télleg nem?-Nick már szinte mosolyogva.
-Nem érdekel.Ahogy te sem sem Miss Ribanc.-én.
-De Sell én nem járok Miley-val.-Nick.
-Neked nem vagyok Sell csak Selena.És nem érdekel.Tőlem a szomszéd nénikével is összejöhetsz.Pont leszarom.És nem kell magyarázkodnod mert nem érdekel.-én.
-De....-Nick.
-Nem kell magyarázkodnod.Éld az életed.Légy boldog.Csak engem hadj ki belőle.-én.
Ő erre nem mondott semmit.Hű ezt nem gondoltam volna hogy ilyen erős leszek de az vagyok és ennek örülök.
-És egyébként hogy vagy?-én próbáltam oldani a feszültséget.
-Elég szarul.-Nick.
Erre megszólalt a telóm.Ismeretlen hívó.Felvettem a telót.
-Halló!
-Szia Sell.Van 1remek hírem.
-Az jó.De te ki vagy?
-Ja bocs.Dav.
-Oh szia.És mi az?
-Az hogy anyuékkal kimegyünk amcsiba a nyárra.
-Az tök jó.És mikor utaztok?
-Már leszállt a gépunk.Kb.10perc és ott vagyunk.
-De én még pizsamában vagyok.
-Nem baj.Akkor gyorsan szedd össze magad.
-Rendben.Akkor Szia.
-Szia.
Leraktam a telóm.Te jó ég ide jön Dav.(Dav az a srác akibe bele voltam esve még Justin előtt.)Mit vegyek fel?
-őb....Nick bocsi de lekell menned.-én.
-Miért?-Nick.
-Azért mert van kb.15percem hogy elkészüljek mert jön hozzánk az egyik haverom Magyar országról.-én miközben valami ruhát kerestem.
-Oh...oké.Akk megyek.Szia!-Nick.
-Szia!-én.
Kiment az ajtón én meg megcéloztam a fürdőszobát.Gyorsan megfürödtem felöltöztem sminkeltem és kész lettem mire csöngettek.Lerohantam a lépcsőn és épp akkor jöttek be.Mivel jóban voltunk ezért 3puszival és 1öleléssel köszöntünk.
-Szia!-én miközeb elengedtem.
-Szia!Rég találkoztunk.-Dav mosolyogva.
-Igen.Elég rég.-én.
Felmentünk a szobámba és dumáltunk 1csomót.Majd nekik már menniük kellett. Mert hát addig szállodában laknak amíg nyaralnak.És már eleve este volt. Ki kísértem őket.Aztán go fel a szobámba amikor kinyitottam az ajtóm Nick-et találtam az ágyamon ülve.
-Nick...te mit keresel itt?-én.
-Csak átjöttem dumálni.-Nick.
-Tudod a bejárati ajtót is használhatnád.-én flegmán és leültem mellé.
-Bocs de az épp be volt tömve.-Nick flegmán.Erre én fejbe vágtam 1kicsit.
-Hé...ezt most miért kaptam?-Nick.
-Mert bunkó vagy.-én.
-Én bunkó?Inkább ta vagy az mert tegnap este még smárolunk ma meg azzal a sráccal enyelegsz.-Nick kicsit idegesen.
-Már bocs.De nem én csalalak meg addig amíg máshol voltál.-én idegesen.
-De én nem csaltalak meg.Fogd már fel.-Nick még idegesebben.
-Nem érdekel hogy mit mondasz.Inkább menj haza!-én.
-És ha nem megyek?-Nick má nem volt ideges hanem normális volt és felhúzta a szemöldökét.
-Akkor kirugdoslak.-én és mégjobban igebes voltam.
-Próbáld meg!-Nick mosolyogva.Bár nem értettem hogy miért mosolyog.Aztán felálltam és elkezdtem tolni ki az erkély felé sikerült is valamennyire.Eltoltam egészen az erkélyig és kimentem vele majd becsuktam az ajtót hogy még véletlen se tudjon bemenni.Erre ő mégjobban mosolygott.
-Nem tudtam hogy ilyen erős vagy.-Nick mosolyogva.
-Hát mostmár tudod.-én.
Erre ő nem mondott semmit csak nézett rám és mosolygott.
-Na tünj innen.-én de nem néztem a szemébe csak a fákat néztem.
-Csak ha a szemembe mondod.-Nick és megfogta az arcom és maga felé fordította.Én a szemébe néztem.
-Tünj innen.Most!-én.Ő ledöbbenten nézett aztán lemászott.Én vissza mentem aszobámba lezuhanyoztam és go az ágy.Befeküdtem és tök hamar elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése