2010. február 2., kedd

5.Fejezet.

Amikor felkeltem akkor kezdett világosodni.Ránéztem az órára és még csak hajnali 4-et mutatott.Kimásztam az ágyból és lementem mert éhes voltam és szomjas.Bekajáltam és bepiáltam aztán mentem fel a szobámba befeküdtem az ágyba és elkezdtem gondolkozni hogy Nick miért csinálja ezt velem?Amikor már szerelmes lettem belé ő szinte nem is törődik velem.Nem szól hozzám és az nagyon fáj......még gondolkoztam 1csomó ideig aztán láttam hogy valaki az erkélyemen áll nem mentem oda.De láttam hogy jön be az ajtón és leült az ágyam szélére.
-Sell ébren vagy?-Nick.
-Igen.Már 1ideje.-én.
-Te mondtad hogy beszélnünk kell és hát itt vagyok.-Nick.
Mivel már szinte világos volt ezért mindent láttam.
-Nick miért voltál velem olyan fura tegnap?-én.
-Nem toom.Időre volt szükségem hogy átgondoljam a dolgokat.-Nick.
-És mire jutottál?-én.
-Arra hogy szerintem.....dönts el te hogy mit akarsz!-Nick.
-Én már eldöntöttem.-én.
-És te mire jutottál?-Nick.
-Arra hogy......Mi előtt megmondanám elmondanád hogy te csak játszadozol velem vagy télleg érzel irántam valamit?-én.
-Igen.-Nick.
-Mi igen?-én.
-Igen érzek irántad valamit de ezt már mondtam.-Nick.
-Én.....beléd estem Nick.És nem a sztárba hanem magába az emberbe.-én kicsit félénken.
Láttam hogy Nick elkezd mosolyogni.Én közel mentem hozzá és lesmároltam.
-Tudod ezt már tegnapelőtt este megakartam tenni de te elmentél.-én mosolyogva.
-Én meg ezt.-Nick és lesmárolt.
-Hát akkor egy véleményen vagyunk.-én mosolyogva.
-Nem vagy álmos?-Nick.
-Hát 1kicsit.-én és ásítottam 1et.
-Én is 1kicsit.-Nick és ő is egy orbitálisat ásított.
-Nem alszol itt?-én.
-hát ha apud nem dob ki akkor itt alszom.-Nick mosolyogva.
Én erre felálltam és írtam 1papírt"Ma nincs kedvem semmihez.Hadjatok aludni!" ezt kiragasztottam az ajtóra és bezártam az ajtót.
-Így már biztos nem fog.-én mosolyogva és vissza feküdtem az ágyba.Ő még mindig ott ült az ágy szélén.
-Nem fekszel ide mellém?-én és a mellettem lévő helyet simogattam.
-De.-Nick mosolyogva és oda feküdt.Én még néztem őt 1darabig és ő is engem és épp megakartam csókolni amikor......Felébredtem úgy utálom az ilyen álmokat.Megnéztem hogy mennyi az idő.4-óra volt.Megpróbáltam vissza aludni és hát sikerült is nagy nehezen.Reggel arra keltem hogy valaki simogatja az arcom.Nem tudtam hogy ki az.
-Hadjál nem akarok felkelni.-én.(magyarul)
-Sell én vagyok az.-mondta 1ismerős hang angolul.
Kinyiottam a szemem és Joe ült mellettem.
-Joe te mit keresel itt és hogy jöttél be?-én mi közbe felültem.
-Az ajtón jöttembe és beszélni szeretnék veled.-Joe.
-Nekem monst senkivel sincs kedvem beszélni.-Én és felhúztam a térdem és rátettem a fejem. Ő elkezdte simogatni a hátam hogy megnyugodjak de belőlem valahogy kitört a sírás.Joe közelebb jött és megölelt.Amikor abba hagytam akkor észre vettem hogy 2nagy vizes paca van a ruháján.
-Bocsi a ruha miatt.-én miközben törölgettem a szemem.
-Semmi baj.El mondod hogy mi a baj?-Joe.
-Inkább nem.-én.
-Az a baj hogy Nick-nek más lány tetszik?-Joe.
-Miről beszélsz?-én.
-Hát aki miatt tanácsot kért.-Joe.
-Ja.Nem dehogyis.-én.
-Nyugodj meg kérlek.Nick a szobájában kuksol és senkit sem enged be.Még a telóját is kinn hagyta ezért én elraktam és amikor küldted neki az üzit én elolvastam mert a te nevedet jelezte ki és gondoltam átjövök meg nézni hogy hogy vagy.-Joe.
-Hát elég szarul.-én.
-Figyelj én megyek.Mert talim van.-Joe.
-Kivel?-én.
-Taylor Swift.-Joe mosolyogva.
-Jó szórakozást.-én 1eöltetett mosollyal.
Kiment és én újra elkezdtem sírni.Aztán hejre hoztam magam és lementem.Anyuék is lenn voltak épp reggelit csináltak.
-Jó reggelt kicsim.-Apa és megölelt.
-Sajna nem jó reggel....-én.
-Kicsim mi a baj?-anya aggódva.
-Semmi baj....csak ma semmihez sincs kedvem.És senkihez....-én és leültem a konyhába.
-Kicsim ettél már tegnap este óta?-apa.
-Nem.-én.
-Akkor egyél mert nem akarom hogy bármi bajod legyen.-Anya és elém rakta a kaját.
-De nem vagyok éhes.-én de közben elkezdett korogni a gyomrom.
-Hát a hangok mást mondanak.-apa.
-Jól van éhes vagyok de semmi kedvem enni.-én és eltoltam a kaját.
-Kicsim muszáj enned valamit.Legalább ezt a kicsit edd meg ami a tányéron van.-Anya és megint oda tolta a tányért.
-Jól van de csak ezt a kicsit.-én.
-Rendben.-anya.
Megkajáltam és hát jól esett a kaja.Aztán felmentem a szobámba elkeztem gityózni.Miley cyrus - See you again című számát. Már megint elkezdtem sírni.Elég érdekesen néztem ki sirásközeben gityó és énekelés.Brutális egy látvány lehettem abba hagytam az éneklést és gotyózást aztán befeküdtem az ágyamba és sírtam tovább.Én ezt nem bírom tovább inkább vissza repülök Magyar országra 1kicsi időre addig talán kiverem a fejemből. Igen ezt lesz a legjobb. Lerohantam anyuékhoz.
-Anyu kérdezhetek valamit?-én kisírt szemekkel.
-Persze.De kicsim miért sírtál?-anya és megölelt.
-Nem lényeges.Vissza utazhatok 1kicsit magyar országra?-én.
-Miért akarsz vissza utazni?-anya.
-Hát csak mert hiányzik Amy és Viki.-én.
-Vissza utazhatsz.-anya.
-Köszönöm.-én.
-És mikor akarsz utazni?-anya.
-Minél hamarabb.-én.
-Oké.Akkor délután kiviszünk a magány repcsihez és az elvisz.-anya.
-Rendben.-én.Felrohantam és felmentem msn-re.Naná hogy fenn volt msn-en Amy. :D
-Szia Amy!:D
-Szia miss nem írok 5napig kisasszony.
-Bocsi de van 1jó hírem.
-Mi?
-Ma utazok vissza Magyarországra hozzátok és ott maradok 1kicsit.:D
-Ez szuper.:D És mikorra ér ide a repcsid?
-Nem tudom de amikor a repülőn vagyok akkor írok hogy mikor landolunk.
-Rendben de aztán mindenrőll bekell számolnod hogy mi történt ott.:D
-Jó csak készíts elő sok zsepit.
-Miért?:O
-Majd elmesélem.Most megyek össze pakolok.
-Rendben.Szia.Nagyon hiányzol nekünk és az ökörködéseid.
-:D
-Na akk szia.Puszi.És nagyölelés.:D
-Szia.Puszi.Nagyölelés.:D
Lementem msn-ről elővettem a bőrőndöm és úgy 1hónapra bepakoltam.Aztán felvettem valami normális ruhát és go le.
-Kicsim köszönj el kérlek a szomszédtól is.-anya.
-Rendben.-én nem túl sok kedvel.Átmentem és becsöngettem Denis nyitott ajtót.
-Szia Sell.-Denis és megölelt.
-Szia.Tudod ez hiányozni fog.-én.
-Mi?-Denis.
-Az hogy megölelsz.-én mosolyogva.
-Miért hiányozna bármikor átjöhetsz és megölellek.-Denis mosolyogva.
-Nem mert vissza megyek Magyar országra 1kis időre.-én.
-De hát miért?-Denis.
-Mert már hiányoznak az ottani emberek.-én.
-Értem akkor elköszönni jöttél.-Denis.
-Igen.-én.
Bementünk és a nappaliban volt Id.Kevin,Kevin,Joe és Franki.Oda mentem és elköszöntem.
-Nick?-én.
-Fenn a szobájában.-Mindenki.
-Melyik az ő szobája?-én.
-Fenn balra a 3.ajtó.-Kevin.
-Köszi.-én és felmentem kopogtam.
-Bárki is vagy Tünj el.-Nick.
-Nem akarok köszönés nélkül elmenni.-én kiabálva hogy meghallja.
-Sell?-Nick.
-Igen én vagyok az.-én még mindig kiabálva.
Kinyilt az ajtó és Nick beengedett.
-Vissza megyek Magyar országra 1kis időre.-én.
-De miért?-Nick szomorúan.
-Mert hiányoznak az ottani barátaim.És ha itt maradok akkor úgyis csak a szobámban kuksolnék.-én.
-Szóval szia!-én és megöleltem.Aztán elengedtem és 1puszit nyomtam a szájára. Aztán lementem ki az ajtón és go be a taxiba. Az kivitt a reptérre felszálltam a repcsire és go Magyar ország.Megírtam Amy-nek hogy mikor landolok.Nem tartott sokáig az út.Landoltunk és leszálltam és megkerestem a csomagomat.Aztán go ki megláttam Amy-t és Vikit és elkezdtek rohanni felém aztán megöleltek.Olyan jólesett.Nagyon hiányoztak.Aztán hívtunk 1taxit és go Amy-hez.Bementünk és leültünk az ágyára.
-Na akkor mesélj!-Amy.
-Igen.Kíváncsiak vagyunk.-Viki ultra nagy mosollyal.
-Szóval .....-én és elmeséltem mindent.A repülős uttól a a búcsúig.
-Whoaw.-Viki.
-Te bele estél Nick Jonasba?És ő is szerelmes beléd?Ez tök jó.-Amy mosolyogva. De én erre elkezdtem bőgni de mint állat ők meg furin néztek aztán elkezdtek vígasztalni hát sikerült valamennyire megnyugodnom.
-Sell miért sírsz?-Viki.
-Mert nem toom hogy Nick mit akar.Néha leakar smárolni aztán meg leseszar.-én még mindig sírva.
-Ezért jöttél haza.-Amy.
-Nem csak ezért.Télleg nagyon hiányoztatok.-én.
-Rendben.Mostantól senki nem beszél a Jonas-okról.Okél?-Viki.
-Igen.-Amy.
-Igen.-én.
Helyre hoztam magam aztán úgy döntöttünk hogy elmegyünk sétálni.(Am én totál megváltoztam az óta amióta elköltöztünk máshogy öltözök de az ökörködésem az megmaradt a régi.Épp a parkban voltunk amikor láttam hogy 1csomó srác focizik félmeztelenül.Leültünk 1padra és onnan néztük őket (rajtam napszemcsi is volt.)Oda jött hozzánk Justin mert sajna ő is köztük volt.
-Sziasztok csajok.-Justin mosolyogva.
-Helló.-Mind3-an.
-Szóval ki az új barátnőtök?-justin és felém nézett.
-Azt hittem nem kell be mutatkoznom.És vagyok Selena Gomez most költöztem ide és épp pasira vadászok.-én kicsit furi hangon.
-Selena Gomez.Oh te jó ég.Én Justin vagyok.-Justin és felém nyújtotta akezét.
-Komolyan nem ismersz meg?-én már normális hangon.
-De te vagy Selena Gomez.-Justin mosolyogva.
-Hát tudod az elejét eltaláltad de a végét már kevésbé.-én és levettem a napszemcsim.Neki az arcáról lefagyott a mosoly.
-Sell?-Justin meglepődve.
-Talált.-én.
-De...te....hogy .....és....-Justin.
-Kinyögnéd?-én flegmán.
-Nagyon megváltoztál.-Justin.
-Ez van.-én.
-És mit keresel itthon?-Justin.
-Tudod ez nagyon kedves.Nem jöhetek haza a legjobb barátnőimhez?-én.
-De....csak....-Justin.
-Csajok menjünk innen.-én és felpattantam a padról ők meg jöttek utánam.Elmentünk a fagyizóhoz és vettünk jégkását és leültünk dumálni.Dumáltunk 1csomó dologról aztán haza mentünk.Ameddig itt leszek addig Amy-nél lakom.Már 3 és fél hete itt vagyok és minden nap csinálunk valamit.Nagyon jó velük megint.De sajna ma megyek haza.Most épp a Reptéren vagyunk és búcsúzkodunk.
-Hiányozni fogtok.Olvassátok a blogom és mindent leírok.Tudjátok az aminek a címe csak nektek van meg.-én.
-Rendben.Hiányozni fogsz.Szeretünk.-Amy és Viki.
-De majd kijöttök hozzám Amcsiba.-én.
-Rendben.-ők.
Felszálltam a gépre és go haza.Megint hamar eltelt az idő.Kinn a reptéren anya és a Jonas család várt.Oda mentem hozzájuk és mindenkit megöleltem.Aztán go haza.Amikor haza értem mindent elmeséltem anyuéknak.Aztán felmentem a szobámba és leültem a zongorához és elkezdtem játszani Ashley Tisdale-What if című számát.Annyira fájt hogy nem csókolhatom meg Nick-et mert nem az enyém és ez nagyon fáj.És tudom hogy talán soha nem lesz az enyém.Kicsit sírtam aztán kopogtak.
-Gyere be.-én és letöröltem könnyeim.De nem nyílt az ajtó csak kopogtak megint.Megfordultam és nem az ajtóban kopogtak hanem az erkélyen és Nick volt az.Örültem is meg nem is.Kinyitottam az ajtót és vissza ültem a zongorához.ő meg leült az ágyamra.
-Miért jöttél.-én közömbösen.
-Beszélgetni.-Nick.
-Miről?-én.
-Rólunk.-Nick.
-Olyan sajnos nincs hogy Rólunk csak te vagy és én.-én.
-oké akkor rólad és rólam.-Nick.
-Mit kell ezen beszélni?-én.
-Azt hogy te mit érzel irántam.-Nick.
-Most épp csalódottságot.-én.
-Miért?-Nick kikerekedett szemekkel.
-télleg érdekel?-én.
-Igen.-Nick.
-Azért mert több mint1hónapja amikor ott ültünk az ágyamon én már majdnem megcsókoltalak mert rájöttem hogy mit érzek.Erre te lelépsz.Ez még nem is fájt annyira.Aztán másnap elmegyünk az Aquaparkba és te le se szarsz.Aztán írok nekd üzenetet de ki derül hogy ő méltósága bezárkózott a szobájába és még a telóját se vitte magával.Erre másnap reggel Joe simogatására ébredtem nem a tiédre ugyanis elolvasta hogy mit írtam neked és ő átjött helyetted.Amikor elköszöntem akkor úgy gondoltam hogyha télleg érzel irántam valamit vagy utánam futsz vagy legalább dobsz 1sms-t amikor már 1hónapja nem beszétünk.-én.
-Sajnálom.-Nick és elindult felém és megölelt.
-Nem kell a sajnálatod.Könnyebb lenne ha békén hagynánk egymást.Akkor egyikőnknek sem fáj.-én és felálltam.
-De....-Nick.
-Semmi de.Ez lesz min2-nek a legjobb.-én bár legbelül nme gondoltam komolyan.
-Figyelj én........szeretlek.-Nick.
-Mivan?Játszadozol az érzéseimmel aztán le se szarsz majd közlöd hogy szeretsz?-én.
-Mondtam már hogy sajnálom.-Nick.
-Jobb lenne ha végre eldöntenéd hogy mit akarsz.-én kicsit idegesen.
-De én eldöntöttem.-Nick.
-És?-én.
-Én szeretlek és veled akarok lenni.-Nick felállt és megölelt.Én vissza öleltem.Az ölelése szinte kiűzte belőlem az idegességet.Aztán Megcsókolt és én megvisza csókoltam aztán smároltunk még 1kicsit aztán neki WC-znie kellet de a telóját letette az asztalomra.Amikor bement a WC-be megcsörrent a telója én meg felvettem hejette.Azt jelezte ki hogy Miley de nem foglalkoztam vele.
-Nick Jonas telefonja.-én.
-Te ki vagy?-Miley nyávogta.
-Selena Stewan.-én.
-Oké.Megmondanád Nicknek hogy akkor este talizunk a helyünkön.-Miley.
-Persze.-én.
-Akk sziamia.-Miley és lerakta.
Nick kijött a fürdőböl.
-Ki volt az?-Nick mosolyogva.
-Miley.És azt üzeni hogy este talizzatok a helyeteken.-én idegesen.
-Sell én....-Nick.
-Nick hányszor akarod még össze törni a szívem?AMikor nem vagyok itt te összejössz a Kis kurváddal?Hát ez szép.NA most tünj innen és nem akarlak látni soha többet.-én és szinte már sírtam.
-De Sell én...-Nick.
-Nem érdekel.Takarodj innen.-én.
Ő kiment az erkély ajtón és lemászott a fán.Én össze estem és tovább sírtam de már szinte alig láttam a sírástól.Amikor már láttam és abba hagytam a sírást elő vettem a laptopom és elkezdtem írni a blogomba:"Sziasztok!Amikor leszállt a gépem mindenki ott volt.Mármint anyuék és a Jonas Family.Haza jöttünk kicsit zongoráztam aztán kopogást hallottam és Nick állt az erkély ajtóban.Be engedtem és mondta hogy beszélgetni jött.És kérdezte hogy mit érzek iránta.Én mondtam hogy jelelleg csalódott ságot.ő kérdezte hogy miért és én megmondtam neki az igazat majd ő azt mondta hogy szeret és csókolóztunk.Aztán ő elment WC-re és kinn hagyta a telóját és az megcsörrent én felvettem.Miley hívta és mondta hogy azt üzeni Nick-nek hogy akk este talizzanak a helyükön én lettetem a telót és nagyon ideges lettem és fájt hogy Nick ezt csinálja velem.Ő kijött a fürdőből elmondtam neki az üzenetet és aztán elkezdett volna magyarázkodni de én nem gyadtam és elküldtem a picsába és közöltem vele hogy soha többet nem akarom látni.Erre ő elment.Én össze estem és elkezdtem bőgni.Aztán abba hagytam és most ezt írom nektek.JAjj csajok ez annyira fáj már megint darabokban áll a szívem .:'( Bárcsak itt lennétek.Hogy felejtsem el?Segítsetek kérlek!" Elraktam a laptopot és megpróbáltam aludni. Hát sikerült is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése