2010. február 6., szombat

9.fejezet.

Reggel elég hamar felkeltem.Ugyanis már 7-kor talpon voltam.Lepattogtam a lépcsőn és orra is estem 2bazinagy bőröndben.Hát ez nagyot csattant és anyuék rohantak oda hozzám.
-Kicsim jól vagy?-apa aki lehajolt hozzám.
-Igen.De legközelebb ne rakjátok a bőröndöt az út köze....Mivan?Mit keres itt bőrönd?-én mert le esett hogy miben estem el.
-Kicsim apáddal elutazunk 1hétre Nyaralni.-anya.
-Köszi hogy nem a rehülőn ülve szólsz.-én flegmán.
-Jó bocs.Elfelejtettünk szólni.-Apa.
-Hova mentek?-én.
-Hawaii-ra.-apa.
-A szép hely.-én miközben feltápászkodtam.
-Igen az.De nekünk mennünk kell.-Anya.
-Rendben.Jó pihenést.SZiasztok.-én és megöleltem őket.
-Szia!Nem szétszedni a házat.-Apa
-Megpróbálom.-én mosolyogva.
Elmentek én persze rögtön telóztam Miley-nak és Davnek hogy jöjjenek át este és hogy hozhatnak pár embert is.Ők mondták hogy eljönnek és Miley mondta hogy elhívja pár haverját.Felöltöztem,hejre hoztam a fejem és go át a szomszédba hisz ők ilyenkor már ebren vannak.Csöngettem és Denis nyitott ajtót.
-Szia Sell.-Denis és megölelt.
-Szia.-én mosolyogva.
-Hogy hogy ilyen hamar fenn vagy?-Denis miközben be engedett.
-Nem tudom.Egyszerűen kidobott az ágy.-én mosolyogva.
-Mindegyik fiú a saját szobájában van.-Denis.
-Köszönöm.-én és felrohantam aminek az lett az eredménye hogy neki mentem valakinek és ő földre ésett én meg rá.Felnéztem és Nick volt az gyorsan lemásztam róla.
-Bocs.-én.
-Semmi baj.De mit keresel itt?-Nick a végén flegmán.
-Nyugi nem hozzád jöttem.-én és mentem Joe szobája felé.Kopogtam de választ nem kaptam ezért benyitottam Joe még aludt én inkább átmentem Kevin szobájához.kopogtam.
-Szabad.-Kevin.Én meg bementem.
-Szia Sell.-Kevin mosolyogva.
-Szia.-én és leülem mellé az ágyra.
-Mizus?-Kevin.
-Semmi.Anyumég leléptek 1hétre.És ma este átjön Dav,Miley és néhány haverja és gondoltam téged és Joe-t is elhívom.-én mosolyogva.
-Öm...ki az a Dav?-Kevin.
-A pasim.-én mosolyogva.
-Ezekszerint nem sikerült.-kevin.
-Hát nem.De ez segített Dav-nek hogy lépjen.-én mosolyogva.
-Nick-et meg sem hívod?-Kevin.
-Minek hívjam?Hogy balhézzanak Dav-el?-én.
-Nem.Azért mert végülis a haverod ahogy mi is.-Kevin.
-Jó....akkor elhívom.-én.
Felálltam és go át Joe szobájába.Ő még mindig aludt.Leültem az ágya szélére és elkezdtem ébrezgettni.
-Joe,Joe ébredj.-én.
-még 5percet anya.-Joe félkómásan.
-Joe kelj fel!-és meglöktem erre ő felkapta a fejét.
-Hogy kerültél az ágyamba?-Joe kikerekedett szemekkel.
-Itt aludtam.-én komolyan de majdnem elröhögtem magam.
-és mitörtént?-Joe aggódva.
-Semmi.Csak hülyülök.Most jöttem 5perce.
-Jajó.már kezdtem aggódni.-Joe és felült.
-Szóval ma lessz nálunk 1kisseb összejövetel.Ott lesz Dav,Miley és a hevrajai, Kevin és téged is meghívlak.-én.
-Szívesen elmegyek.De ki az a....-Joe de nem bírta befejezni a mondatot mert közbe vágtam .
-A pasim.-én.
-Akkor nem jött össze.-Joe szomorúan.
-Akkoe eljössz vagy nem?-én.
-Elmegyek.De Nick-et nem hívod meg?-Joe.
-De meghívom.De csak azért mert ha úgy vesszük a heverom.
-Rendben.De most aludhatok tovább?-Joe.
-Persze.-én és kimentem a szobából pont szembe jött velem Nick.
-Te is eljöhetsz.De nem muszály.-én és mentem tovább.
-Hova?Mivan?Miről maradtam le?-Nick kikerekedett szemekk és megfordult és jött utánam.
-Majd a tesóid elmondják.-én és mentem lefelé de ő megfogta a karom és húzott visszafelé egészen a szobájába aztán bezárta az ajtót.
-Nick engedje ki.-én miközben az ajtót rángattam.
-Miért?Elkésel a randidról azzal a mitugrásszal?-Nick gúnyosan.
-Nem.És egyébként is Dav.nek hívják.-én.
-Az tökmind1.Akkor minek sietsz?-Nick.
-Mert csak.-én.
-Figyelj addig nem engedlek ki amíg nem mondod el hogy hova vagyok meghívva.-Nick és leült az ágyára.
-Hozzám.Este.Mert anyáék leléptek 1hétre.-én.
-Oh...az tök jó.És ki lesz ott?-Nick.
-Dav,Miley és a haverjai és ti.-én.
-Lehet hogy benézek de a mitugrászod ne jöjjön a közelembe.-Nick.
-Rendben.Mostmár kiengedsz?-én.
-Nem.-Nick mosolyogva.
-Miért?-én.
-Mert szertném ha maradnál 1kicsit még.-Nick mosolyogva.
én erre nem mondtam semmit csak leültem az íróasztalához.
-Nem ülsz ide mellém?-Nick és a mellete lévő helyet simogatta.
Én csak megráztam a fejem.
-Miért?-Nick.
-mert itt most jó.-én bár elég kényelmetlen volt.Még bírtam ott 1percet ülni aztán oda ültem mellé.Ő csak mosolygott.
-kényelmetlen a széked.-én.
-tudom.Mitgondolsz miért ülök fojton az ágyon?-Nick mosolyogva.
nem toom miért de amikor Nick a közelemben van még mindig érzek valamit. De ezt már nem mondanál szerelemnek de barátságnak sem.Ez még sajna több mint barátság.:S Szótlanul ültünk aztán Nick törte meg a csendet.
-Nincs kedved elmenni fagyizni?-Nick mosolyogva.
-De van.-én.
Felálltunk és go ki aztán be a kocsiába és go a közeli fagyizó.Én 1puncsot és 1sztracsatellát kértem.Nick meg 2gombóc diabetikusat.leültünk és bekajáltuk aztán vissza mentünk.Én össze készítettem mindent.Aztán hamar este lett és megjöttek.Miley 1csomó sztárt hozott.Én meg csak lestem.Ot volt: Emily osment. Selena Gomez,Taylor Swift,Demi lovato,Michael Musso,Justin Bieber,Ashley Tisdale és David Hanrie.A jonasok és hamar megjöttek Nick is jött.Dav ahigy meglátta Nick-et ment volna felé de én megállítottam.
-Dav ő csak a haverom.Nyugi.-én.
-Jó.-Dav.Én lesmároltam hogy megnyugodjon és sikerült is.Már nyugott volt én ment oda Miley-hoz dumálni.Én elmentem WC-re és amire vissza mentem azt láttam hogy Dav lesmárolja Miley-t,Miley meg felpofozza.Én oda mentem Miley-hoz.
-Sell figyelj....-Miley de közbe szóltam.
-Láttam hogy ő csokólt meg nyugi.-én.
-Hála istennek reméltem hogy nem hiszed azt hogy én voltam.-Miley és megölelt.
-Nyugi tudom hogy nem tennél ilyet.Bár nem rég óta ismerlek de mégis megbízom benned.-én mosolyogva.
-Köszi.De szerintem dobd ki Dav-et mert ilyet mégsem csinálhat.-Miley.
-Egyet értek.Azt hittem hogy ő más....de tévedtem.-én szomorúan.Majd valaki hátulró átkarolt megfordultam és Dav volt az.El löktem magamtól.
-Mi a baj Sell?-Dav.
-Ááá semmi csak épp az előbb smároltad le Miley-t.-én idegesen.
-De ez nem igaz ő smárolt le.-Dav tiltakozott.
-Már bocs de láttam.Ott álltam tőletek nem messze.-én.
-De...Sell...én nem akartam.-Dav.
-Nem érdekel.Végeztünk tűnj innen!-én ordítva és mindenki ránknézett.
-De...-Dav.
-Meny a francba.Soha többet nem akarlak látni.-én ordítva és eltoltam az ajtóik és ott kilöktem ő meg a földön landolt aztán becsaptam az ajtót.Még mindig mindenki engem nézett.Ezért felmentem a szobámba.Be feküdtem az ágyba és elkezdtem sírni.Erre kopogtak én nem mondtam semmit csak a fejemre húztam a takarót és sírtam tovább.Majd éreztem hogy valaki leül az ágyam szélére.
-Sell....nagyon sajnálom.-Miley és megsimogatott.
-Ez nem a te hibád.-én levettem a fejemről a takarót.
-De igen.Ha én nem vagyok akkor Dav még a pasid lenne.-Miley szomorúan.
-Épp ez az.Ha te nem vagy akkor később döbbenek rá hogy milyen igazából.-én és felültem és letöröltem a könnyeim.
-Akkor nem bántad meg hogy megismertél?-Miley.
-Nem.Sőt örülök neki.-én és átöleltem.Olyan jó volt hogy ottvolt velem bár alig ismerjük egymást.
-Az jó mert én is örülök neki.De most hozd helyre magad.Mert lemegyünk és jól érezzük magunkat.-Miley mosolyogva.
-Oké.-én is már mosolyogva.Helyre hoztam a sminkem és a hajam aztán go le. Benyomtunk zenét és elkezdtünk táncolni.Én tökjól éreztem magam és ezt Miley is észre vette és mosolygott rám.
-Nem karaoke-zunk?-David.
-De.-mindenki.
Benyomtunk a DVD-re karaoke-t és énekeltek.Eddig csak én nem énekeltem.
-Sell te is énekelj.-Miley és kezembe nyomott 1mikrofont.
-Nem.Nekem nincs olyan jó hangom mint nektek.-én.
-De van.-Nick mosolyogva.
-Énekelj léci.-mindenki.
-Jólvan de csak 1számot.-én.
-Oké.-mindenki.
-Megtennéd hogy tőlem a Crush-t énekeled?-Selena mosolyogva.
-Persze.-én mosolyogva.
Elénekeltem és mindenki nézett mint állat kivéve Nick-et.
-Ennyire rossz volt?-én szomorúan.
-Nem ez tök királyvolt.-mindenki.
Még dumáltunk 1kicsit majd ők elmentek.A jónásék még maradtak segíteni. Amikor végeztünk leültünk a kanapéra.
-Sell mi volt az az ordítozás?Még Dav-el?-Kevin.
-Az a köcsög gyerek lesmárolta Miley-t aztán meg halál nyugodtam ölelgetett.-én.
-Arra nem gondoltál hogy Miley smárolta le?-Joe.
-Nem ugyanis a saját szememmel láttam.-én.
-Oh...az más.-Joe.
-Akkor ennek a kapcsolatnak is annyi?-Kevin.
-Jaja.Asszem 1időre nem lesz pasim inkább élvezem az életet.-én
-Hát öcskös ezt szívtad.-Joe.
-Haha...nagyon vicces.-Nick 1műnevetéssel.
-Ne szivasd már!-én.Ők erre kikerekedett szemekkel néztek.
-Mi van?Tudtommal Nick a haverom.És a haverokat megszoktam védeni.-én.
-Oké.....-Joe.
-Mi megyünk.-Kevin és húzta maga után Joe-t.Elég hülyén nézett ki.XD
-Te még maradsz?-én miközben Nick felé fordultam.
-Hát....ha maradhatok.És nem rúgsz ki az ajtón.-Nick mosolyogva.
-Nyugi nem foglak.-én mosolyogva.
Ültünk egymás mellett fúl kussban.
-Tudod élmény veled beszélgetni.-én.
-Ja tudom.Veled is.-Nick.
-Szóval mitcsináljunk?-én.
-Válaszolhatnál pár kérdésemre.-Nick.
-Az túl sok.Legyen 5.-én.
-Rendben.1.Te szeretted valaha vagy csak azért voltál vele hogy engem féltékennyé tegyél?-Nick.
-Szerettem.-én.
-2.Ha térden állva könyörögne neked akkor megbocsátanál?-Nick.
-Nem.Tőlem szmokingba is le eshetne az égből akkor sem kelleni.
-3.Engem szerettél valaha?-Nick.
-Igen.Most is szeretlek de most úgy mint pl.Kevint.-én.
-4.Télleg nem fogsz pasizni?-Nick.
-Nem.-én.
-5.Haragszol rám?-Nick.
-Nem.-én.
Még beszélgettünk 1kicsit aztán Nick elment.Én felmentem a szobámba megfürödtem és go az ágy.Hamar bealudtam mint mindig.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése