2010. február 2., kedd

4.Fejezet.

Reggel arra keltem hogy valaki simogatja az arcom erre elmosolyodtam kiniytottam a szemem de nem azt találtam magam mellett akit szerettem volna.
-Jó reggelt kicsim.-Apa.
-Már nem az...-én halkan hogy ne hallja meg.
-Mit mondtál?-apa és télleg nem értette hogy mit mondok.
-Azt hogy neked is.-én.
-Szóval arra gondoltunk hogy elmegyünk Aquaparkba a Jonas családdal.Mit szólsz?-Apa.
-Nekem tetszik az ötlet.-én mosolyogva.
-Akkor jó.Kelj fel mert 8:26-van és 11-kor megyünk.-Apa.
-Rendben.-Én és felkeltem.Elővettem a ruhám ami 1nyakba akasztható pólóból(narancssárga) és 1szürke térdig érő nadrágból állt.Hejre hoztam a fejem és lementem a konyhába kajolni.
-Mi a kaja?-én.
-Tojás rántotta.Ott vár az asztalon.-Anya.
-Köszi.-én és nyomtam 1puszit az arcára.Megettem és go fel a szobámba fogat mostam és go le mert mentünk.Kimentünk és Volt pár kocsi a ház előtt.1a miénk és vagy 3ami a jonas családé.
Id.Kevin elmondta hogy ki kivel megy.Anya apa és én együtt, Kevin Joe és Nick együtt,Franki és ők együtt.Szóval 3kocsival mentünk.Úgy 1óra alatt ott voltunk.Bementünk és onnantól kezdve mindenki oda ment ahova akart.Én a fiúkkal mentem.:D Jól elvoltunk egész nap bár azt vettem észre mintha Nick elhidegült volna tőlem ami rosszul esett.Pedig nem kacérkodtam meg semmi. Ez így ment egész nap Nick-el alig beszéltünk.Haza mentünk és én szomorú voltam Nick miatt. Írtam neki 1sms-t."Szia Nick.Beszélnünk kell.Tőlem az éjjszaka közepén is jöhetsz de muszáj beszélnünk.Puszi Sell."Ezt elküldtem majd anya szólt hogy lekell menni kajálni.Én így is tettem bár étvágyam az nem volt csak turkáltam a kajába.
-Kicsim alig nyúltál a vacsorához.-Anya aggódva.
-Nem vagyok éhes.-én.
-Akkor majd később egyél.A vacsi a hűtőben lesz.-anya.
-Rendben.Én felmentem.-én és felmentem a szobámba.Elmentem fürödni átöltöztem és be feküdtem az ágyamba.Persze az erkély ajtó nyitva volt.Hát ha jön Nick bár kétlem......A sok gondolkozásba bealudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése