2010. február 25., csütörtök

13.Fejezet.

Reggel ránéztem az órára és még csak 4:35-vol szóval még a nap sem kelt fel.Gyorsan elmentem fürdeni majd amikor kijöttem Nick épp felült az ágyba.
-Jó reggel.-én mosolyogva.
-Neked is.Hány óra?-Nick miközben megdörzsölte a szemét.
-4:48.-én.
-Mennyi?-Nick kikerekedett szemekkel.
-4:48.-én.
-Hogy tudtunk ilyen korán kelni?-Nick.
-Mivel tegnap egy csomószor bealudtunk.-én.
-Okés.Na én megyek fürdeni.-Nick és felkapott pár ruhát és ment a fürdőbe.Olyan 10perc múlva már kinn is volt.Én addig megágyaztam meg helyre hoztam a szobáját valamennyire.
-Te rendet raktál?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Csak 1kicsit.-én mosolyogva.
-Köszi.-Nick mosolyogva és leültünk az ágya szélére.
-Mi lenne ha elmennénk ahhoz a kilátóhoz?-én mosolyogva.
-Okés.Vigyünk kaját vagy reggelizzünk itthon?-Nick.
-Együnk itthon de innivalót azért vigyünk.-én.
Lementünk bekajáltunk és mentünk is a kocsihoz.A kocsiban elég sokat beszélgettünk majd amikor oda értünk a létrához.
-Lányoké az el......én megyek előre.-Nick gyorsan kijavította.
-Okés.-én mosolyogva.Tanult a múltkoriból.Felmentünk a létrán és épp akkor kezdett el feljönni a nap.Ismét gyönyörű látvány volt.Erre Nick 1puszit nyomott az arcomra.Én erre csak mosolyogtam majd én is 1puszit nyomtam az arcára erre ő is elkezdett mosolyogni.Majd leültünk arra a padra de a két szélére és néztük a napfelkeltét fúl kussban.Erre nekem eszembe jutott 1dalszöveg Demi Lovato-Quiet című számának dalszövege.Majd már olyan 1órája ültünk ott fúl kussban és úgy hogy nem is néztünk egymásra amikor mind2en egyszerre fordultunk a másik felé ezen persze elkezdtünk mosolyogni majd én közelebb csúsztam hozzá majd rátettem a fejem a vállára erre ő megsimogatta a hátam.Néztük még 1kicsit a napfelkeltét majd megint megszólalt a telefonom és Dav hívott.
-Kiaz?-Nick.
-Dav.-én erre ő kiakarta venni a kezemből a telefont de én elkaptam a kezem.
-Figyelj ha én mondom neki hogy kopjon le talán meg is teszi.-én.Erre ő csak bólintott majd felvettem a telefont.
-Szia lécives add Sellnek a telefont.-Dav.
-Én vagyok az és neked nem Sell hanem csak Selena.Világos?-én.
-Jaj Selena kérlek hallgass meg.-Dav.
-Hallgatlak.-én.
-Figyelj én télleg szeretlek......-Dav de közbe vágtam.
-Ha szerettél volna nem csókolod meg Miley-t nem ugrasz neki Nicknek ok nélkül és végképp nem juttatsz kórházba.-én.
-De én télleg szeretlek és volt okom nekimenni Nicknek.-Dav.
-De ha szerettél volna nem juttatsz kórházba törött bordával és bazinagy lila foltokkal és felszakadt bőrrel.-én.
-De.....-Dav de megint közbevágtam.
-Ja és ha Nick később visz be akkor komolyabb bajom is lehetett volna.Akár a bordám a tüdőmet is át lyukaszthatta volna.-én.
-Komoly?-Dav.
-Nem csak poénkodok.Naná hogy komoly.-én.
-Én nagyon sajnálom.........-Dav.
-Ne gyere a közelembe ne hívj és semmi.Világos?-én.
-Igen.-Dav én meg leraktam a telefont.Nick kérdőn nézett rám.
-Csak arról dumált hogy szeret meg minden meg hogy ő nem tudta hogy milyen sérülésekkel kerültem kórházba és hogy ha te később viszel be akkor meg is halhattam volna.-én.
-És békén fog hagyni?-Nick.
-Azt mondta hogy igen.-én.
-Akkor jó.-Nick és megsimogatta az arcom.Én ezen csak mosolyogtam majd 1puszit nyomtam az arcára ezen meg ő mosolygott majd vissza tettem a fejem a vállára és néztem tovább a tájat. Majd megszólalt Nick telója és felvette.
-Szia.....igen itt van velem......nem sokára.....okés....szia.-Nick és lerakta a telót.
-Ki hívott?-én.
-Joe.-Nick.
-Aha.-én.
-Féltek hogy elmentél valahova egyedül.-Nick.
-Én szívesen mennék de van 1kullancsom aki mindenhova követ.-én mosolyogva.
Erre ő felállt és ment a lépcső felé.
-Akkor béké hagy a kullancsod.-Nick és ment le a lépcsőn én meg futottam utána majd hátulról megöleltem erre ő megfordult.
-De én szeretem hogy van 1aranyos kullancsom.-én miközben a szemébe néztem erre ő elmosolyodott és átölel majd 1puszit nyomott a homlokomra.Majd elengedtük egymást.
-Nem megyünk le a partra?-Nick mosolyogva.
-De szívesen.-én mosolyogva és beültünk a kocsiba és go a part ott kiszálltunk és sétálgattunk a parton és jókat nevettünk majd 1kis pláza cica futott oda hozzánk.
-Jaj Nicky.-nyávogta a csaj és lesmárolta én csak néztem hogy ez meg mi?
-Szia Casee(készi).-Nick kicsit fura fejet vágva.
-Ő meg ki?-Casse és lenézett.
-Az 1ik barátom.-Nick.
-Aha.És miért sétáltok itt a parton hisz ez romantikus?-Casee.
-Csak úgy.-Nick.
-Én nem zavarok.-én és mentem el onnan hogy maradjon együtt a gerle pár akárki is ez a Casee biztos jár vagy valami Nick-el.Na mind1 mentem haza felé majd megszólalt a telóm és Joe hívott.
-Szia Joe.
-Szia Sell hol vagy?
-A parttól nem messze.
-És ott van Nick is?
-Nincs.Ott hagytam őt meg valami Casee nevű csajt hogy én inkább nem zavarom őket.
-Casee?
-Asszem úgy hívják.
-De hát ő.....mindjárt ott vagyok érted.
-Rendben.Szia.
-Szia.
Lerakta a telót és kb.5percmúlva már megis jött és beszálltunk a kocsiba és Joe kicsit ideges volt.
-Joe mi a baj?-én.
-Tudod ki az a Casee?-Joe.
-Gondolom Nick barátnője.-én.
-Iletve az én excsajom.-Joe.
-Na nem.-én.
-De.A kis öcsi ráhajtott a volt csajomra pedig a Jonasok kézikönyve az írja hogy a testvéreink volt csajai tiltott gyümölcsök.-Joe.
-De 1köcsög.-én.
-Hát az.De ezt még megkapja az is biztos.-Joe.
-Kérlek nyugodj le.Nem akarok megint kórházba kerülni.-én.
-Megpróbálok.-Joe és kicsit lassabban mentünk és fúl kussban majd amikor haza értünk én mentem is fel a szobánkba és go be az ágyba és elővettem 1füzetet és elkezdtem bele írogatni mindenfélét a gondolataim meg ilyeneket:
"Akkor a legelviselhetetlenebb valaki hiánya, mikor melletted ül és tudod, hogy sosem lehet a tiéd. "

"Illatod olyan volt akár ,napsütötte kopár földre eső csapadék.
Nevetésed a susogó szél.Csillagok közt sétáltunk.
Nem tartott örökké, de azok a csillagok ragyognak a legszebben
amelyikre ráléptél.Homályos arcod tekint rám a semmiből."

''Az életben nincsen olyan, hogy boldogság, csupán örömpercek,
melyek könnyen elvesznek az időben...'' 

''Fáj a szívem, fáj nagyon
ez az egész már kész bonyodalom.
Szeretlek téged kedves
bár tudom hogy az érzelmem az neked semleges.
Te vagy drága,
életem legszebb gyémántja.
Különleges vagy azt hiszem,
mert könnyen meglágyítottad jég szívem.
A szerelem egy csodás érzés,
de ha nem viszonozzák akkor egy tévedés.''

Amikor ezeket leírtam persze magyarul hogy senki ne értse amit írtam.Majd nyílt az ajtó és Nick jött be rajta szerencsére Casee nem jött vele.Majd leült mellém és elkezdett mosolyogni erre én elfordítottam a fejem és írtam tovább.
"Itt ül mellettem és azt hiszi hogy minden rendben pedig ez 1cseppet sincs így. Joe totál kivan akadva miatta nekem meg itt mosolyog a képembe pedig nem esett jól amikor az a csaj Casee lesmárolta.Olyan szívesen beütnék neki 1et és lehet hogy meg is teszem.Jó inkább nem.Inkább megkeresem Joe-t.Igen ez jó lessz."
Ezeket leírtam majd bedobtam a füzetet a bőröndömbe felálltam és elindultam Joe szobája felé ott kopogtam.
-Szabad.-Joe.
Bementem és Joe az ágyán feküd és a plafont bámulta.Csak 1pillanatra nézett fel hogy ki vagyok. Leültem mellé.
-Beszéltél már vele?-én.
-Már megjött?-Joe kikerekedett szemekkel.
-Igen.Benn van a szobában.-én erre Joe felpattant és ment a szobánkba majd én inkább befogtam a fülem ugyanis hallottam hogy kiabálnak egymással majd 1bazinagy puffanás és félperc múlva Joe már a szobában volt és becsapta az ajtót majd bedőlt az ágyába én meg a földön összekuporodva ültem.Már vagy 1órája így voltunk amikor kinyílt az ajtó és Denis jött be rajta.
-Sell kimennél 1kicsit?-Denis kedvesen.Én csak bólintottam és go ki majd be a szobánkba ahol Nick a földön ült össze kuporodva mint én Joenál.Én befeküdtem az ágyba majd eszembe jutott hogy ki kéne szellőztetni a fejem ezért felálltam és go le.Ott felvettem a csukám és mentem ki. Szerencsére senki nem vette észre hogy kimentem.Mentem az utcán és gondolkoztam majd hirtelen eljutottam 1kis tóhoz ami mellesleg nagyon szép volt.Leültem a szélére és csak bámultam ki a fejemből és gondolkoztam majd a telefonom csörgése zavart meg a gondolkozásban.Meg sem néztem hogy ki az.
-Halló?
-Szia Sell hol vagy?-Kevin.
-Messze.-én.
-Köszi ezzel sokat segítettél.-Kevin.
-Messze tőletek és ne is gyertek utánam.Majd este haza megyek.-én.
-De.....--Kevin de én leraktam a telefont.
Még 1csomó ideig bámultam a tavat és a tájat majd már kezdett sötétedni ezért haza indultam. Kb.20perces az út.Amikor beértem a házba senki sem jött kérdezgetni hogy hol voltam meg ilyenek. Én felmentem a szobánkba és fúl üres volt a szoba.Bedőltem az ágyba és teljesenmagamra húztam a takarót.Úgy hogy a fejem sem látszódott ki belőle.Majd már vagy 1órája ott feküdtem amikor valaki bejött és befeküdt mellém szóval csak Nick lehet.Majd elkezdte simogatni a hátam mert hát én háttal feküdtem neki. Aztán felemelte a takarót és oda feküdt mellém és a kezét a hasamhoz tette. Erre én levettem a takarót magamról és a kezét majd arrébb tóltam és vissza vettem magamra a takarót.
-Most miaz?-Nick.
-Casee féltékeny lesz.-én.
Erre ő nem mondott semmit csak megint mellém feküdt és átkarolt.Én ismét leszedtem magamról de utána felálltam az ágyból és kimentem a szobából majd go le a konyhába mert ott jó gondolkodni. Leültem és elkezdtem gondolkodni. Nick vajon minden csajjal ezt csinálja.Van barátnője de azért az 1ik haverját ölelgeti az ágyban.Ez azért fáj.Én azt hittem hogy értelmesebb.De tévedtem.......... Főleg hogy még Joe exbarátnőjével is jár. Ez azért szánalmas.
Erre bejött Joe konyhába.
-Szia Sell.-Joe és leült mellém.
-Szia.-én.
-Mi a baj?-Joe.
-Az öcséd.-én.
-Már megint mit csinált az a barom?-Joe.
-Van barátnője erre engem ölelget az ágyba.-én.
-Ti....?-Joe kikerekedett szemekkel.
-Nem.Mármint úgy hogy én teljesen be voltam takarózva erre ő bebújt mellém és átölelt mit sem érdekelte hogy van barátnője vagy valami.-én.
-Értem.De Nick már nem jár Casee-vel és nem is jártak csak Casse letámadta mert álítólag csak azért járt velem hogy Nick közelébe férkőzhessen.-Joe.
-Értem.-én.
-De ha akarsz aludhatsz nálam.-Joe.
-Nem kell.-én.
-Rendben.De szerintem már menj aludni.Jóéjjt.-Joe és nyomott 1puszit az arcomra majd kiment. Én felálltam majd mentem fel és Nick már aludt.Felkaptam a pizsim és bementem a fürdőbe majd gyorsan végeztem és go az ágy.Hamar bealudtam.

2 megjegyzés:

  1. mér nem fogadtad el Joe ajánlatát?
    am jó

    VálaszTörlés
  2. Nem toom.Talán azért mert ha már Casee nem a bnője Nicknek akkor nem zavar ha ölelget.XD Am télleg nem toom csak jött.

    VálaszTörlés