2010. február 5., péntek

8.fejezet.

Reggel felkeltem.Ami igazából már nem reggel volt hanem délután.Ugyanis már délután 2-volt. Lemásztam a konyhába anyuék ott voltak.
-Reggelt.-én és leültem.
-Jó reggelt álomszuszék.-anya mosolyogva.
-Mi a kaja?-én.
-Semmi mert megyünk át a szomszédba ebédelni.-anya még mindig mosolyogva.
-Muszály menni?-én.
-Igen.Úgyhogy szedd össze magad.Van 30perced hogy elkészülj.-anya.
Én felrohantam a szobámba rendbe raktam magam és go te.Majd át hozzájuk.Bementünk köszöntünk 1másnak aztán leültünk kajálni.Nicknek persze mellém kellett ülnie.Egész végig lesem vette rólam a szemét és ez engem már zavart ezért az asztal alatt belerúgtam a lábába.ő erre kicsit felnyögött.A többiek nem vették észre de én hallottam.Ez után már nem nézett annyira de azért még nézett.Befejeztük az ebédet és anyuék még maradni akartak és azt mondták hogy nekem is maradnom kell.Én leültem a nappaliban lévő kanapéra és mivel senki nem volt ott ezért elfeküdtem rajta.Erre Franki oda szaladt hozzám.
-Sell feküdhetek melletted?-Franki mosolyogva.
-Persze.-én és arrébb húzódtam és ő befeküdt mellém.1ideig csendben feküdtünk majd Franki törte meg a csendet.
-Sell?-Franki.
-Igen?-én.
-Te Nick barátnője vagy?-Franki.
-Nem.Miért ő ezt mondta?-én.
-Igen.-Franki.
-Pedig ez nem igaz.És eleve sztem te vagy a legaranyosabb és jóképűbb Jonas.-én mosolyogva és elkezdtem csikizni.Ő meg röhögött mint állat aztán abba hagytam.
-Nem akarsz a barátnőm lenni?-Franki.Olyan aranyos volt.
-Bocsi de nem.De majd találsz 1lányt aki egykorú veled és tetszeni fog neked.-én mosolyogva.
-És az mikor lesz?-Franki.
-Ha eljön az ideje.-én.Erre a fiúk jöttek be.
-Öcsi már ilyen hamar csajozol?-Joe mosolyogva.
-Igen.És Sell szerint én vagyok a legaranyosabb és jóképűbb Jonas.-Franki mosolyogva.
-Oh...ez igaz?-Kevin.
-Igen.-én mosolyogva.
-Megsértődtem.-Joe és bevágott 1mű durcát.
-Ne már.Te is jóképű vagy.És tudjátok miért Franki a legjóképűbb?-én.
-Nem.-Mind3-an.
-Mert mind a 3motokra hasonlít.-én.
-Oh...így már más.-Joe mosolyogva.És meg felálltam.
-Nick beszélhetnénk?-én.
-Persze.-ő mosolyogva és kimentünk a hinta ágyba.Leültünk és Nick még mindig mosolygott.
-Miért mondtad hogy én a csajod vagyok?Amikor ez nem is igaz?-én.
-De az voltál.-Nick még mindig mosolyogva.
-Csak voltam.És Franki még mindig azt hitte hogy mi járunk.-én.
-Nem baj.-Nick mosolyogva.
-De baj.Neked meg mi bajod van?Egész nap mosolyogsz.-én.
-Semmi.-Nick és még mindig mosolygott de most közelebb ült és meg felálltam.
-Na én most megyek.Már készülődnöm kell.-én és vissza felé indultam erre Nick utánam fut és elállja az utam.
-Hova mész?-Nick.
-El innen.-én és ellöktem és bementem elköszöntem mindenkitő csak Nick-től nem és haza mentem.Át öltöztem és sminkeltem jobban helyre hoztam a fejem és már dudáltak is.Ugyanis a próbára is meg vok hívva.:D Lementem és láttam Miley kocsiját.Beszálltam köszöntünk egymásnak és elindultunk a próbára.A próba gyorsan elment Miley tökjól nyomta.Na akkor milyen lesz a koncert?Biztos jó lesz.Én épp a színpad előtt ülők Miley meg beszélget valakivel. Aztán oda jött hozzám mosolyogva.
-30perc és kezdünk.A koncert alatt a vip-részen akarsz lenni vagy a színpad mögött?-Miley.
-Inkább a színpad mögött ha nem baj.-én.
-Nem baj.De meg ígész nekem valamit?-Miley.
-Attól függ mit.-én.
-Nick nem áll a barátságunk közé.-Miley.
-Nem fog.De ezek szerint te együtt vagy vele.-én.
-Nem.Ezt úgy értettem hogy ha te össze jössz vele.Akkor ne álljon a barátságunk közé.-Miley.
-Hát ez úgysem történik meg.-én.
-Te tudod.-Miley.
Miley elment átöltözni addig én hátra mentem a színpad mögé.Gyorsan eltelt az a 30perc és kezdődött a koncert.Gyorsan lement a koncert és Miley oda jött hozzám.
-Sell gyere velem egy kicsit.-Miley és húzott maga után.Eljutottunk 1ajtóig azt kinyitotta és belökött rajta.
-Miley engedj ki!-én ordítva miközben az ajtót vertem.
-Nem lehet.-Miley.
-De miért?-én.
-Majd megtudod.-Miley és hallottam ahogy elmegy.Kb.5perc múlva nyílt az ajtó és valakit belöktek rajta aztán újra bezárták.Én lehajoltam hozzá.
-Jól vagy?-én.
-Úgy ahogy.-Nick mert felismertem a hangját.
-Nick?-én kikerekedett szemekkel.Ő felnézett.
-Selena?-Nick kikerekedett szemekkel.
-Te mit keresel itt?-mi egyszerre.
-Miley belökött.-én.
-Engem meg Joe.-Nick.
-De szemetek.Ki mondta hogy én veled akarok 1hejségben lenni?-én idegesen.
-Nekem tetszik ez a helyzet.-Nick mosolyogva.
-Letöröljem a vigyort a képedről?-én.
-Nem.-Nick de még mindig mosolygott.
Én már emeltem volna a kezem hogy leütöm erre megszólalt a telóm.Dav hívott.
-Szia Dav.
-Szia Sell.Holvagy?
-1koncerten.
-Azt tudom de itt vagyok a színpad mögött de sehol sem talállak.
-Te hogy kerültél a színpad mögé?
-Úgy hogy vettem 1vipjegyet és azzal belehet jönni ide is.Szóval holvagy?
-Nem tudom.1szobába bezárva.Mert Miley belökött és bezárt Nick-el együtt.
-Ki az a Nick?(kicsit idegesen.)
-Az Expasim.-én.
-És miért zártak be titeket?
-Gondolom össze akarnak vele megint hozni.-én.
-De ugye te nem akarsz?
-Nem.De téged ez miért érdekel?
-Majd miuán kihoztalak megbeszéljük.
-Oké.
-Szia.És ne hagyd hogy rád másszon.
-Nem hagyom.Szia!
Leraktam a telót Nick meg csak értelmetlenül nézett mert magyarul beszéltem.
-Mindjárt kiszabadulunk.-én.
-Muszály?-Nick szomorúan.
-Igen muszály.Ugyanis én nem maradok veled össze zárva.-én.
-De miért?Félsz hogy nem tudsz nekem ellenállni?-Nick felhúzott szemöldökkel.
-Nem.Én tőled már nem ájulok el.Világos?-én.
-Ja.De nem hiszem el.-Nick mosolyogva és magához rántott.
-pedig jobb lenne.-én és el löktem magamtól.
-De ne csináld már ezt velem.Tudod hogy nem járok Miley-val akkor miért nem jössz vissza hozzám?-Nick.
-Mert csak.-én.Bár fogalmam sem volt róla.
-Télleg te mit keresel Miley koncertjén?-Nick.
-Elhívott és igent mondtam.Ja és tökjó barátnők lettünk.Mégsem olyan amilyennek képzeltem.-én.
-Oh.....-Nick.
Erre valaki kinyitotta az ajtót és az a valaki Dav-volt.
-Na végre hogy megvagy.-Dav és megölelt.
-Ezért nem jössz viszza hozzám.-Nick és közben lenézőn nézett Dav-re.
-Közöd?-Dav.
-Van.De te inkább húzz innen.-Nick.
-Jó.Gyere Sell menjünk.-Dav és húzott maga után.Majd amikor tisztes távolságban voltunk Nicktől de még látott minket lesmárolt.Mit ne mondjak jól csókol.:P Én persze vissza smároltam.
-Jól csókolsz.-Dav mosolyogva.
-Te sem panaszkodhatsz.-én mosolyogva.Át ölelt és mentünk el.Én persze ahogy megláttam Miley-t oda rohantam hozzá.
-Tudod ez nem volt szép tőled.-én.
-Miért?Én csak össze akarlak titeket hozni.Végülis miattam menetek szét.-Miley.
-De én már nem szeretem Nick-et.Kiábrándultam belőle.És hát van aki télleg szeret nem csak úgy mint Nick.Hogy néha szeret néha nem.De nem haragszom rád.hisz jót akartál.-én és megöleltem.
-Akkor jó.De én télleg csak jót akartam.-Miley.
-Tudom.De én most megyek.-én és Dav felé biccentettem.
-Nem néz ki rosszul.-Miley mosolyogva.
-Tudom.-én és vissza mentem Dav-hez.
Haza mentünk.Sokat beszélgettünk és persze csókolóztunk.Szóval haza mentünk és én rögtön az ágyban landoltam.Gyorsan átöltöztem most nem volt kedven zuhanyozni majd reggel. Aztán hamar bealudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése